Originally posted by Hannibal
Kovia voimatuloksia tekevien naturaalivoimailijoiden elämä on vaikeaa. Jos ei sano mitään, kun vihjaillaan roinaamisesta, voidaan hänelle sanoa: "vaikeneminen on myöntymisen merkki :D". Jos puolustautuu, voidaan hänelle sanoa: "se koira älähtää johon kalikka kalahtaa :D". Varmasti löytyy muitakin vanhoja, mojovia sananlaskuja tunnelmaa kohottamaan. Tähän kävisi mielestäni ehkä parhaiten sananlasku "kateus vie kalatkin vedestä"..
Mulle on henk.koht aivan sama jos joku nostaa natikkana 300 penkistä, eihän se ole multa pois tai sitten en ymmärrä tämän tason algebrasta mitään. Musta on todella kunnioitettavaa jos jollain on sisua, lahjoja ja tietämystä treenata natikkana niin, että saavuttaa kovia tuloksia.
Mutta jotenkin elämä on vaan opettanut, että ei kaikkea kannata uskoa, mutta toisaalta ei siitä hyötyä ole, jos sen ääneen sanoo, voihan ne mölyt pitää mahassaankin. Kaikki voimannostajat jotka itse tiedän ( ehkä alle kymmenen kappaletta ) on jossain uransa vaiheessa käyttänyt jotakin anabolia, mutta noin suppea otanta ei kerro tietenkään mitään.
Ei mua juurikaan kiinnosta mitä muut käyttää tai ovat käyttämättä, ihan sama. Mutta sille en voi mitään, että väkisin suupieltä vetää hymyyn kun tulee näitä Mika Myllylä tyylisiä avautumisia sitten jossain vaiheessa, testamenttia suomen kansalle...( joku kohta älähtää et hei sehän on hiihtäjä...Kiitos etukäteen tästä informaatiosta)
Varmasti on Suomessakin kuorallinen ihmisiä, jotka on geneettisesti niin lahjakkaita, et pärjää voimannostossa SM-tasolla ilman mitään anaboleja, mutta ei niitä joka salille riitä.
Kateellinen en osaa olla, mutta itselleni kyllä osaan kettuilla siitä, et pitää olla tällännen riisikeppi...( juu, kyllä yli satakilonenkin voi olla riisikeppi, ainakin omasta mielestä..)
Et se siitä mun osalta.