Parhaat natutulokset??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Larzan
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by penkkipena
Kiitos vittuilusta :( en voi vaikuttaa siihen kuinka monta kertaa mut testataan vai pitäiskö tässä alkaa itse kustantamaan niitä testejä et niitä ois sit riittävästi vai?? ja tarkoitatko että en ole arvokisoissakävijä?? 7 SM-mitalia ja 2 PM-mitalia, eiköhän nuo lueta arvokisoiksi??? ja jos haluat niin tule vain testaamaan voin antaa osoitteeni jos haluat..ihmeellistä tää ihmisten kateus ja tietämättömyys...olet TÄYS:david:

Ensinnäkin missä on vittuilua. Ja missä kohtaa osoitan tietämättömyyttä tai kateutta??
Jos otat tollasesta noin paljon ittees, niin sehän ei mun vika ole.. vai? Vai alkaako olemaan pinna kireällä jostain syystä..

SM-kisat ja PM-kisat ei ole mitään arvokisoja. EM- ja MM-kisat ovat. Ja mitä tulee PM-kisoihin.. Useimmissa sarjoissa riittää, kun käy melkein kumartamassa palkinnon itselleen. SM-kisatkin ovat useimmiten paljon parempi tasoisemmat, joten tuolle SM-mitalien määrällä kyllä nostan korkealle hattua..
En nyt sua mitenkään arvostele vaan yleensäkin arvostelin testausta.

Itse otin nyt natuna kahdessa vuorokaudessa pohkeeseen mittaa 5 cm lisää! Tämä on täysin totta, nahkaan muodostui jopa raskausarpi tämän takia.

Osasyynä kehitykselle voi tietenkin olla vaativa polvileikkaus, mutta silti... Rusketuskin melko komea. :D

PS. Polveen (nivelen kohdalle) tulikin sitten yli 10cm plussaa, saa nähdä pysyykö "lihat" miten kauan... Pohkeen säilyttäisin mieluusti tällaisena, kunhan vain toisenkin jalan saisi samalle tasolle. :piis:

Originally posted by Raven
Ensinnäkin missä on vittuilua. Ja missä kohtaa osoitan tietämättömyyttä tai kateutta??
Jos otat tollasesta noin paljon ittees, niin sehän ei mun vika ole.. vai? Vai alkaako olemaan pinna kireällä jostain syystä..

SM-kisat ja PM-kisat ei ole mitään arvokisoja. EM- ja MM-kisat ovat. Ja mitä tulee PM-kisoihin.. Useimmissa sarjoissa riittää, kun käy melkein kumartamassa palkinnon itselleen. SM-kisatkin ovat useimmiten paljon parempi tasoisemmat, joten tuolle SM-mitalien määrällä kyllä nostan korkealle hattua..
En nyt sua mitenkään arvostele vaan yleensäkin arvostelin testausta.

Jos SM-kisat ei oo sun mielestä arvokisat niin miksi sit nostat hattua?? Luulenpa että suurinosa kilpailijoista pitää SM-kisoja arvokisoina. Oletkohan ollut koskaan itse dopingtestauksessa?? Siellä miespuolinen henkilö katsoo kokoajan mistä pissa tulee joten toisen pussin käyttö on mahdotonta..tuota mm. tarkoitin sillä tietämättömyydellä. PM-kisoissa missä olen ollut niin siellä on ollu osanottojia aina 5-8 kisaajaa samassa sarjassa joten se niistä "ilmasista mitalleista"..kyse on siis yleisestä sarjasta..nuorissa valitettavasti saa mitalin "pokkaamalla". Kyllä sä nyt kuule piilovittuilet siellä joten sulla se pinna taitaa olla kireenä.

Originally posted by Ohut
Itse otin nyt natuna kahdessa vuorokaudessa pohkeeseen mittaa 5 cm lisää! Tämä on täysin totta, nahkaan muodostui jopa raskausarpi tämän takia.

No ei tuo vielä mitään. Meikä otti pari viikkoa sitten pohkeeseen 5cm mittaa lisää parissa tunnissa!! Joku perkeleen ötökkä puri/pisti siihen ja turposi kunnon synthol pohje.

Jos SM-kisat ei oo sun mielestä arvokisat niin miksi sit nostat hattua?? Luulenpa että suurinosa kilpailijoista pitää SM-kisoja arvokisoina. Oletkohan ollut koskaan itse dopingtestauksessa?? Siellä miespuolinen henkilö katsoo kokoajan mistä pissa tulee joten toisen pussin käyttö on mahdotonta..tuota mm. tarkoitin sillä tietämättömyydellä. PM-kisoissa missä olen ollut niin siellä on ollu osanottojia aina 5-8 kisaajaa samassa sarjassa joten se niistä "ilmasista mitalleista"..kyse on siis yleisestä sarjasta..nuorissa valitettavasti saa mitalin "pokkaamalla". Kyllä sä nyt kuule piilovittuilet siellä joten sulla se pinna taitaa olla kireenä.

Kai sitä saavutuksille voi nostaa hattua vaikka olisi tehty perähikiällä autotallissa??
On ihan riittämiin kokemusta ipf-puolelta ja "arvokisoista".
Ja tuosta tietämättömyydestä. Täälläkin siitä on ollut juttua, että kusen vaihtaminen onnistuu, mikäli tietää ajoissa.. Kisoissahan se onnistuu helpommin, mutta ylläreissä vaikeampaa.
Mutta mikäli et huomannut sitä silmän vinkkausta, niin katopas uudestaan.
Ai se osanottaja määrää ratkaisee vain ja ainoastaan tulostason?
Ei niinkään se mitä ne muut nostaa?

Edit: mm. tämän vuoden penkin pm-kisoissa yleisessä sarjassa oli yhteensä 21 nostajaa. Yhdessä sarjassa oli 4 nostajaa, muissa 1-3 nostajaa.

Viime vuonna oli yhdessä sarjassa 8 osallistujaa ja muissa 2-4. Tulostaso ei kovin hyvä ja sarjat loppuivat viralliseen -110kg, jonka jälkeen yksi +110kg:n sarja..

Vuonna 2001 keskimäärin 3 osallistujaa.. jotain 2.5 per sarja.

Vuonna 2000 keskimäärin 3 osallistujaa per sarja.

Vuonna 1999 keskimäärin 2 osallistujaa per sarja.

-98 alle 3 per sarja.
-97 alle 3 per sarja.
-96 ei varmaan kisoja, kun ei tuloksia.
-95 alle 3 per sarja.
-94 vuonna laskettiin pisteillä.

Ja useimmissa sarjoissa tuloksia ei kovinkaan laajalla rintamalla tehty, joten kyllä tuolla yleiselläkin puolella saa "pokkaamalla". Jossain sarjassa joutuu jotain nostamaan, mutta kun useimmissa on 1-3osallistujaa..

Joten missä ihmeen PM-kisoissa sä olet ollut, jos aina 5-8 osallistujaa. Kuvittelin automaattisesti, että penkki puolella. Paitsi eipä siellä voimanoston puolellakaan paljoa enempää ollut osallistujia.

Kai sitä saavutuksille voi nostaa hattua vaikka olisi tehty perähikiällä autotallissa??
On ihan riittämiin kokemusta ipf-puolelta ja "arvokisoista".
Ja tuosta tietämättömyydestä. Täälläkin siitä on ollut juttua, että kusen vaihtaminen onnistuu, mikäli tietää ajoissa.. Kisoissahan se onnistuu helpommin, mutta ylläreissä vaikeampaa.
Mutta mikäli et huomannut sitä silmän vinkkausta, niin katopas uudestaan.
Ai se osanottaja määrää ratkaisee vain ja ainoastaan tulostason?
Ei niinkään se mitä ne muut nostaa?

Edit: mm. tämän vuoden penkin pm-kisoissa yleisessä sarjassa oli yhteensä 21 nostajaa. Yhdessä sarjassa oli 4 nostajaa, muissa 1-3 nostajaa.

Ihmettelen sitä miksi niin paljo kritisoit noita PM-kisoja?? Sinne valitaan maata edustamaan suomen 1-2 parasta nostajaa ja mulle ainaki on ihan sama vaikka siellä sit saisiki mitalit "pokkaamalla" koska jokainen maa voi laittaa sinne parhaat nostajansa ja jos osanottajia ei oo enempää niin ei se niiden "pokkaajien" syy oo. Kyllä se kateutta on jos haukut järjestelmää ja "pokkaajia"..eihän kukaan voi ketään pakottaa kilpailuihin ja kyllä siihen maajoukkuepaikkaan on jokainen kovan työn tehny. Itse en ollu tämän vuoden penkin PM-kilpailuissa "pokkaamassa ilmaisia mitaleja". Eihän sillä oo mitään merkitystä millä tuloksella ne PM-mitalit jaetaan koska sinne PM-kisoihin ja maajoukkueeseen pääsy edellyttää että oot sillä hetkellä ykx suomen parhaista/paras. Jokainenhan voi spekuloida et "mä oisin ollu esim. 2 PM- penkissä", kaikilla on se mahdollisuus..olet 1 SM-penkissä niin varmaan pääset PM-kisoihin pokkaamaan "ilmaisen mitalin"..se on vaan kova homma olla 1 penkissä suomessa. Tuosta kusijutusta en tiedä koska ei oo tarvetta vaihtaa kusta...ihmettelen edelleen sitä et miksi kokoajan kyseenalaistat mun testituloksia?? jos testijärjestelmä on suomessa sun mielestä huono niin oonko minä siihen syypää?? Ja jos epäilet mun naturaalisuutta niin oot tervetullut koska tahansa oottamaan sen testin...entä jos nostaisin vain esimerkiksi 160kg penkissä, jättäisitkö sit mut rauhaan?? mikä on se rautamäärä missä kohin alat näkemään "punaista"?? Vai pitäisikö mun sanoa et lahjoin tuomarit ku nostin pikkuvipillä ja perse ilmassa ja 3 penkkipaitaa päällä, tyydyttäiskö se sua??

ihmettelen edelleen sitä et miksi kokoajan kyseenalaistat mun testituloksia?? jos testijärjestelmä on suomessa sun mielestä huono niin oonko minä siihen syypää?? Vai pitäisikö mun sanoa et lahjoin tuomarit ku nostin pikkuvipillä ja perse ilmassa ja 3 penkkipaitaa päällä, tyydyttäiskö se sua??

Et tainutkaan lukea uudestaan sitä juttua. Missä vaiheessa muka tosissani kyseenalaistin sun testituloksia? Näytäpä mulle kohta?

Ja jos haluat mennä jenkkeihin nostamaan, niin sinne vaan. Suomessa kun mikään triplapaita ei ole mahdollista. Tai voihan sitä pitää, mutta ennätyksissä ne aina tarkistetaan.
Ja kyllä se esim tuplan pitäminen onnistuu ipf-puolellakin.

En tajua mikä hinku sulla on vääristää sanojani? Vai onko huumorintaju hymiöineen täysin outo juttu sulle?
No hyvä tietää, että sun kanssa täytyy pysyä täysin asialinjalla, että ei vahingossakaan loukkaa sun herkkää nahkaa..

Siis kaikki ovat aina kateellisia jos kritisoi jotain?
Okei, olkoon näin sitten.

Itse en ollu tämän vuoden penkin PM-kilpailuissa "pokkaamassa ilmaisia mitaleja".

Niin, missäköhän PM-kisoissa olet siis oikein mahtanut olla?
Yksikään Suomalainen ei ole voittanut 2 PM-mitalia sarjoista, joissa on ollut 5-8 osallistujaa!
No, samapa tuo enää mulle.

Jees

Kiitos vain kaikille...

Ei niitä tuloksia nyt liikaa tänne tullu mutta keskustelua kyllä ja se kai on pääasia!? Aika :offtopic: tästä tuli kokonaisuutena.

Joku ihmetteli, että minkä kuvittelisin olevan oma natumaksimini... Veikkaisin itse saavani ehkä 160-170 kiloa penkiltä ennenkuin alkaa ikä painamaan, jos vaan jaksan motivoitua treenaamaan kovaa... Voi tietenkin olla, että nostan vielä joku päivä enemmänkin, eihän sitä tiedä. Vedossa on ainakin tavoitteena mennä reilusti yli 250 kg:n ehkä joku 260-270. Kyykyssä taas 250 olis loistavaa...

En osaa oikein sanoa noista tuloksista kun ole suurimman osan ajasta treenannut boditreenia ja vasta viimeaikoina siirtynyt enemmän voimatreeniin. En tosin vieläkään voi sanoa treenaavanani varsinaisesti voimanostotyylisesti... ehkä suurin muutos on vain lyhentyneet sarjat! :)

No, thank you anyway. Ei tämä sinänsä muuttanut mun käsitystä siitä kuinka pitkälle natuna voisi päästä... tarkoitus oli vain saada kaikille utelialle jotain suuntaa mihin voi realistisesti pyrkiä!?

reiju meiniki...

Niin, missäköhän PM-kisoissa olet siis oikein mahtanut olla?
Yksikään Suomalainen ei ole voittanut 2 PM-mitalia sarjoista, joissa on ollut 5-8 osallistujaa!
No, samapa tuo enää mulle.

Taisi vähän karata -> :offtopic:

Täällä kannattaa olla tarkka mitä kirjoittaa...

Re: reiju meiniki...

Originally posted by Larzan

Taisi vähän karata -> :offtopic:

Täällä kannattaa olla tarkka mitä kirjoittaa... [/B]

On melkein aihe kuin aihe, niin ne karkaa aina käsistä.
Mutta kuinka niin tarkka mitä kirjoittaa?

Edit: Jaa, siis tarkotit sitä PM-mitali kirjotusta?
Mutta jos se olikin Pakistanin mestaruuskisat. Pitäis vaan löytää sellaiset sivut, kun ei kerran pohjoismaiden mestaruuskisoista moista heppua löytynyt. ;)

Re: Re: reiju meiniki...

Mutta jos se olikin Pakistanin mestaruuskisat. Pitäis vaan löytää sellaiset sivut, kun ei kerran pohjoismaiden mestaruuskisoista moista heppua löytynyt. ;)

Juuri näin, onhan näitä mestaruuskisoja:

Pakistan, Puola, Portugali ...

Tai voihan se olla vaikka Puolanka!

No, joillekin trollaus on varmaan harrastus

:evil:

Re: Re: Re: reiju meiniki...

Originally posted by Larzan
Juuri näin, onhan näitä mestaruuskisoja:

Pakistan, Puola, Portugali ...

Tai voihan se olla vaikka Puolanka!

No, joillekin trollaus on varmaan harrastus

:evil:

No oli pakko jatkaa pelleilyä? Mistä muuten päättelet ettei Battle muka olisi kilpaillut/menestynyt?

Raven ja Battle, elekkee kehatko ennää :thumbs: Unohdetaan koko threadi jos tää ei muulla asetu raiteilleen.

Re: Re: Re: Re: reiju meiniki...

Originally posted by Sumppari
No oli pakko jatkaa pelleilyä? Mistä muuten päättelet ettei Battle muka olisi kilpaillut/menestynyt?

Raven ja Battle, elekkee kehatko ennää :thumbs: Unohdetaan koko threadi jos tää ei muulla asetu raiteilleen.

Battle ei olekaan kilpaillut muutakuin "talon" omissa kilpailuissa, mutta penkkipena on...ja taitaa olla sama kaveri, joka Ravenin kanssa vääntää kun oikein tarkkaan lueskelee. Nääs!:)

Nyt en tainnut aivan ymmärtää... En missään vaiheessa viitannut mitenkään Battleen vaan penkki*****n. Ikävä kyllä kun ei ollenkaan selvinny missä PM-kisoissa mies oli ollut...

threadissa oli kuitenkin alunperin aivan joku muu aihe... :jahas:

Taitavat nuot natu tulokset noudattaa Gaussin käyrää eli suurin osa on keskivertoja ja pieni osa todella lahjattomia ja sitten on niitä huippulahjakkaita. Kiloista en viitsi ruveta puhumaan kun olen mielipiteeni senkin suhteen jo tarpeeksi monesti tänne kirjoittanut.

Kyllä se kateutta on jos haukut järjestelmää ja "pokkaajia".
ei, vaan se on järjestelmän ja kilpailijoiden kritisoimista.

penkkipena on hyvä esimerkki siitä miten ihmiset paisuttelevat juttujaan netissä. -EDIT- jotain rajaa taas!
vai uskallatko kertoa nimesi jolloin voimme tarkistaa että tosiaan olet voittanut 7 sm mitalia ja 2 pm mitalia? no etpä tietenkään.

Hmm.. Eihän tässä olekaan kiistelty Battle kanssa! :)

Re: Re: Re: Re: Re: reiju meiniki...

Hmm.. Eihän tässä olekaan kiistelty Battle kanssa! :)

Äh joo kirjoitin taas mitä sattuu, penkki***** tarkoitin.

Muutamaan ylempään viestiin. Miksi ihmeessä kukaan anonyymina oleva antaisi suoraan "avaimet" käteen siitä että mistä saa selville kuka oikeasti on, pelkästään sen takia että joku vakuuttuisi jostain ansioista? Ei tietääkseni tässä threadissä kukaan muukaan "halua" nimeään julki. Tosin voisin kuvitella että jos foorumilta kaikki muutkin vaihtavat nickin oikeaan nimeen, niin eiköhän penkkipenakin ole valmis vaihtamaan nimensä oikeaksi :D

Back
Ylös Bottom