Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On-topic: Joe Abercrombien The First Law-trilogia spinoffeineen on parasta mitä olen lukenut pitkään aikaan. Ei-eeppistä ja melkein inhorealistista fantasiaa, josta on turha etsiä sankareita.
Malazan Book of the Fallen
10-osainen eeppinen fantasiakirjasarja, jonka kaikki osat ovat jo ilmestyneet. Olen lukenut vasta 2 ensimmäistä osaa, mutta menee jo niiden perusteella heittämällä kärkikaksikkoon First Law -sarjan ohella synkässä fantasiakirjallisuudessa. Maailma on hyvin tehty, hahmot ovat loistavia ja juoni on tapahtumarikas. Toisin kuin esim. Song of Ice and Fire -sarjassa, tässä ei keskitytä kuvailemaan kahden sivun verran hahmojen vaatetusta ja heidän aamupalaa, vaan kaikki huomio keskitetään tapahtumiin ja niiden etenemiseen. Hahmoja on todella paljon, mutta ne oppii tuntemaan nopeasti. Suosittelen.
Halmeen tuotanto on vertaansa vailla. Tuomiopäivä ja Jumala armahtaa - minä en. 10/10 molemmille. Mein Kampf kiinnostaisi joskus myös lukaista.
Myös Tuomas Vimman teokset kolahtaa minuun hyvin.
The Dirt.Yksinkertasesti loistava kirja.Mötley Crue on mun mielestä niin järkyttävää paskaa musiikkia mut niil jätkil on kyl ollu aikamoinen elämä.Jos kiinnostaa lukea sekoilusta,huumeista ja naisista niin tää kirja on must.
On kyllä todella hyvä. Rankka elämä pojilla, samaan kategoriaan menee Nikki Sixxin Heroiiinipäiväkirja.