- Ikä
- 39
Tervehdys kaikille ruoan ystäville (Hannibal hiljaa... mä näin sut siinä leffassa)!
En pikaisella selauksella löytänyt listasta vastaavaa, joten pistin nyt sitten TAAS uuden threadin.
KERTOKAA JOKAINEN omat superultravibrakokkauksenne ja muutenkin sellaista
"Bodarin keittokirja" juttua mun oli ideana tästä threadista kehitellä.
Itselläni tuo jauhopeukalo on aina keskellä kämmentä, mutta tälläisen herkkuaterian (vaikkakin simppelin) keksin ihan vahingossa.
Manalan Laatikko-
Ainekset:
-raakaa jauhelihaa.
-ruispastaa (niitä sellasia kiemuroita normi makaronin näkösiä)
-parmesaania
-pussi tacoille tarkoitettua Mixed-spices (mêxico) tyyliin.
Valmistus: Ruskista jauheliha (kunnolla :jahas: ), ja poista ylimääräinen rasva vaikka siivilän avulla.Kaada koko pussi Mixed-spicea pannulle ja sekoita jauhelihaan. Keitä kaurapasta/makaronit valmiiksi... Sekoita, lisää päälle parmesaania ja tarjoile kuumana Bôn Abetit...
En pikaisella selauksella löytänyt listasta vastaavaa, joten pistin nyt sitten TAAS uuden threadin.
KERTOKAA JOKAINEN omat superultravibrakokkauksenne ja muutenkin sellaista
"Bodarin keittokirja" juttua mun oli ideana tästä threadista kehitellä.
Itselläni tuo jauhopeukalo on aina keskellä kämmentä, mutta tälläisen herkkuaterian (vaikkakin simppelin) keksin ihan vahingossa.
Manalan Laatikko-
Ainekset:
-raakaa jauhelihaa.
-ruispastaa (niitä sellasia kiemuroita normi makaronin näkösiä)
-parmesaania
-pussi tacoille tarkoitettua Mixed-spices (mêxico) tyyliin.
Valmistus: Ruskista jauheliha (kunnolla :jahas: ), ja poista ylimääräinen rasva vaikka siivilän avulla.Kaada koko pussi Mixed-spicea pannulle ja sekoita jauhelihaan. Keitä kaurapasta/makaronit valmiiksi... Sekoita, lisää päälle parmesaania ja tarjoile kuumana Bôn Abetit...