Parhaat huomautukset

Enoni vaimo kun oltiin lähössä joulupäivälliseltä kotiin:

- "Kuule, sä meet koko ajan vaan parempaan suuntaan! Oot vuosi vuodelta fiksumpi ja määrätietoisempi. Mut yks juttu: kannattais lopettaa toi bodaaminen, oot ihan liian iso. Sulla menee toi homma liiallisuuksiin ja hormooneihin... Naisetkin kiinnostuis susta enemmän!"

Vähän sama asia kun sanois anorektikolle että "Voi että kun oot laihtunut!"

Sitte letkautuksia: "...kyl se varmaa jotain vetää, ei vaan suostu kertoo mitä...hartiat vaa levenee, ei toi oo tervettä... ihan tajuton perse, älä ainakaan siihen panosta ... eihän tänne mahu enää noiden sun hartioiden takia.. oot jo kaappi, mutta tätä menoo ylität kohta järjetön kaappi -koon"

Isäntä tuumas nyt jouluna ku pitkästä aikaa nähtiin että
"sinullaki nyt muutaki ku luut ja pierun polttama nahka."
eli vissiin tarkotti että ois salilla käynti auttanu. :)

Yks tyttö(kaveri) tänään salilla totes jotain tyyliin "vitsi että sä oot kasvanut" ja koitti käsivartta. :david:

Ihan kiva et sillon tällön tulee jotain tämmöstä ettei nyt ihan turhan takia tuu siellä käytyä ja vedettyä hillittömiä ruokamääriä :rolleyes:

"Sä oot siitä erikoinen että oot samaan aikaan iso ja pieni."

"Oot kumminkin vaan kännis törmännyt johonkin ja sun hauis on turvoksissa."

Terkkari hartioista: "Siis... onko tää jäykkyyttä vai lihaksisuutta?":rolleyes:

Ja yhen tutun pitää aina sillon tällön päästä kokeileen mun hauista. Myönsin kyllä sille et itsekin annan haballe pusun joka ilta.

Ei tämä liene mikään paras huomautus, mutta itse ainakin repesin kohtuudella tämän kommentin jälkeen. Olin siis kotona syömässä perheen kanssa (joskus ennen joulua) ja rupesin sitten höpöttämään tuosta Markon DVD:stä minkä ittelleni(:D) joululahjaksi tilasin. Isä sitten heitti nopsaa kommentin: "Ja noista jutuista ei ruokapöydässä puhuta!" Siinä saikin sitten loppuajan hekotella, puoliksi vitsinä isukki tuon kommentin heitti toki. :D

Ettei ihan offtopiciksi mene, niin kyllä se hauskaa on kun tuo tyttöystävä jaksaa kehua peppua ja selkää ym ;).

Kysyin salini personal trainerilta, että voisko vilkasta mun kyykkytekniikkaa. Äijä oli hiljaa koko sarjan ajan ja kun lopetin tuli yksi lyhyt kommentti vakavalla ilmeellä: "that's perfect".

:kippis1: Ton kommentin kunniaksi vedän huomenna muutaman paukun viinaa.

Tämä nyt ei mitään kovin ihmeellistä ole, mutta kerronpa kuitenkin.

Tänään aamulla kun protskujuomaa tein niin äitin poikaystävä sano että " osottaa vakaumusta kun ottaa protskujuomaa jo aamulla" :lol2: , ja äiti oli suurinpiirtein että "antaa pojan kokeilla, kyllä se kohta tulee järkiinsä":D

Mummoni sanoi pari viikkoa sitten että "pilaat maksan kyllä noilla aineilla, älä juo mitään tuommosia ihmejauhoja." Eli kyseessä oli normi palkkari jota sekoittelin. :lol2: Ja itse laittaa 5cm kerroksen voita leivän päälle. :urjo:

Muutama päivä sitten tuli lääkärin suusta ehkä yks parhaista "kehuista" mitä oon saanut. Lääkäri kysyi, kun olin ilman paitaa "Käytätkö jotain aineita?" "Ei niitä hormooneja sun muita kannata käyttää sillä niillä pilaa vaan terveytensä " jne. jne. Sain siinä pikkusen todistella, että en tosiaankaan käytä mitään eikä varmaan silti uskonut puheista päätellen. Sitten se vielä paasas jostain liian isoista lihaksista .:D
Juttu oli sinänsä helvetin huvittava, kun oon tämmönen saakelinmoinen kynis. :rolleyes:
Ps. Ottaa päähän nämä ihmiset jotka rinnastavat lisäravinteet automaattisesti dopingiin. Ei niille jaksa enää edes yrittää puhua järkeä.:itku:

~Voimariini ~ sanoi:
Ps. Ottaa päähän nämä ihmiset jotka rinnastavat lisäravinteet automaattisesti dopingiin. Ei niille jaksa enää edes yrittää puhua järkeä.:itku:

jep ei ne kuitenkaan älyä jos yrittää selittää lisäravinteiden ja dopingin eroa. itse olen luopunut toivosta jo aikoja sitten

Juukeri sanoi:
jep ei ne kuitenkaan älyä jos yrittää selittää lisäravinteiden ja dopingin eroa. itse olen luopunut toivosta jo aikoja sitten

Duunikaveri alkoi pienessä sievässä neuvomaan mua treenaamisessa.

Kaks parasta repliikkiä:

"Sun kroppa menee ihan sekasin ku sä vedät sitä proteiinia"

"Jalat treenaantuu ihan tarpeeks ku kävelee"

Sama kaveri kertoi parin viikon päästä tapahtuneesta aloittavansa treenaamisen, ja annoin hyvää hyvyyttäni jonkun puolikkaan nutrifastin (tms) pahan makuisen palkkarisäkin sille. Neuvoin ottamaan treenin jälkeen reilun desin veteen sekoitettuna. Parin viikon päästä kaveri tuli kehumaan miten hyvää tavaraa tämä oli ollut, ja kyseli mistä sitä sais lisää. Hetken kuluttua selvis ettei se ollut käyny salilla kertaakaan, vaan oli kiskonut sen säkin janoonsa. :worship:

Äiti: "ompahan nuo sullaki tuommoset allit käsivarsissa vaikka salilla käyt"

minä että "mitääähh???":itku:

kun sattumoisin käsivarret on ollu mun ylpeydenaiheeni...

Noh, äiti jatkaa: " vaan niinpä näytti olevan Madonnallakin siinä haastatteluohjelmassa (tuli joulun aikoihin ykköseltä) samanlaiset allit vaikka oli niin trimmattu"

:D

että se niistä "alleista" ja taas oli hyvä mieli :rolleyes: .

Aika samanlaisia kommentteja muutkin on saanu mutta laitetaan nyt omat myös.

Mutsi: "Onko sun perse levinny?" (Siihen aikaan tuli kyykättyä oikeen tosissaa)

Tyttöystävä: "Voisit vähän alkaa rajottaa salilla käyntiä!" Kun koitettiin etsiä sopivia paitoja vaatekaupoista...

Pikkusisko: "Kauhee rintakehä" ja "alat näyttää ihan hirveeltä"

Vanhat luokkakaverit:"oot vähän muuttunu viime näkemän"
"Miten saa tommoset rintalihakset?"
"paljon penkki?"
"mitä jätkä on oikeen vetäny? Mä: 3-5 krt viikossa salilla ja 4 lämmintä ateriaa päivässä, kaveri: onko tossa mitään järkeä...?"

Tommoiset kommentit nostaa kummasti treeni motivaatiota...Vaikka matkaa isoksi on vielä paljon...

Ehkä sitä on pikkasen muuttunu vajaassa 10 vuodessa, lähtökohta oli 182cm/70kg, nyt 182cm/103kg....

15v veljenpoika oli katsellut mummolassa (eli äitilläni) Urheilukanavalta kehonrakennuskisaa Exposta ja sanonut "Wondadog on melkein tuollainen" :D

Vaikka itse penään että turha vaatimattomuus pois, niin nyt voi suurella sydämellä sanoa että ei nyt ihan sentään faktapohjainen kommentti, mutta jotain muutosta on huomannut..

Kaikessa rauhassa painelin kulmasoutua menemään, kun kaveri asteli salille sisään, jota en ollut varmaankaan puoleen vuoteen nähnyt.

"Mää aluks katoin, että mikä helevetin hirviä äijä siinä ähisi, mutta sehän olikki sinä" - ku olin selinpäin siihen

"Ei saatana, säähä näytät siltä ku oisit syöny vaa pullaa puoli vuotta" -samalta mieheltä

Pisti naurattaan kyllä :D Vaikka omasta mielestä en mitenkään ulkoisesti hirveästi ole isontunut, painoa noin 7kg lisää viime tapaamisesta.

Kyllä tuli hyvä mieli kun työtoveri (n. 30 v) katsoi minua lyhyessä hameessa ja sanoi olevansa tyytyväinen, jos neljäkymppisenä vielä näyttäisi yhtä upealta kuin minä -täytän kohta 62.

Back
Ylös Bottom