Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Cassyput sanoi:
Salin miespuolinen tyontekija kaveli eilen ohi kun tein kyykkya Smithissa. Pysahtyi oikein laskemaan paljonko niita levyja oli tangossa. Sitte "That's quite a lot of weight for a girl like you"! Hetken olin :jahas: ja sitte hetken jos toisenkin :curs: . Varsinki ku painoa oli huimat 60 kiloa...

Oli taas asiallista kommentoida noin. Tai ehka se oli kohteliaisuus.
Jos joku sanoo että oot vahva kokoiseksesi naiseksi niin osaat vielä ottaa nokkiisi siitä? En ymmärrä naisia.

Janne sanoi:
Jos joku sanoo että oot vahva kokoiseksesi naiseksi niin osaat vielä ottaa nokkiisi siitä? En ymmärrä naisia.
Eiku ma sain semmoset "ooh, enpa olis uskonu etta sakin jaksat nostaa jotain" vibat. ei hyva.

Olin ma oikeesti ehka vahan onnellinen. Illalla, pimeassa, yksin, sangyssa.

Kyllä, ei kannata kommentoida naisille muuten kuin "Haluutko suklaata"

tpt sanoi:
Kyllä, ei kannata kommentoida naisille muuten kuin "Haluutko suklaata"
Hmm, ehkä salilla pitäisi sanoa "Haluatko proteiini patukan?". Koska eivät he varmasti syö suklaata, tai no yleensä naiset eivät nyt niin hirveästi bulkaa..:D
Mutta tosin parempi on olla hiljaa, kun mölistä..

N. 4 kk treeniä takana, ja ensimmäinen kunnon kommentti saatuna. Äiteeltä tietysti :)

"Voi kauhia kun oot laihtunu. Eihän sinusta oo kuin ruoto jäljellä!" :eek:
Kiitos äiti kun pidät maan pinnalla :haart:

No ok, onhan se paino tuommoiset 5 kg pudonnutkin, kun oon jenkkakahvat sulatellu poies.

SerialLoser sanoi:
Ai niin,
toinen oli sellanen, kun nuorna miesnä Savonlinnassa opiskellessani kävin paikallisella salilla, jolla kävi kaikenkirjavaa väkeä, potareista eläkeläisiin.
Tein jalkaprässiä kahdella huntilla,
ja joku mummeli tuli kommentoimaan, että voi kamala miten paljon painoja, hän ei ikinä voinut ees kuvitella että joku voi käyttää noin isoja painoja.
Mun tuuria, sen kerran kun joku mimmi tulee taivastelemaan voimiani, niin se mimmi on about 3 kertaa mun ikäinen.
+ mua nolotti hirveesti, kun olin jokin aika sitten todistanut kuinka Herrasen Juhani lykki 400 kilolla 38 toiston sarjan, niin se kasi 200 kilolla ei tuntunut sellaselta että siitä viittii hirveesti huudella.

Jessus ku meni pää sekasin tätä lukiessa.

Mua huvitti, kun luokkakaveri kysäisi mitä painan, eikä millään meinannu uskoa että voin painaa yli 60 kg. Kommentoin siihen että se on tämä kusi päässä, joka painaa...:D

Mulle ei ikänä sanota salilla mitään - mut tuijotetaan kyllä siekailematta :jahas: Jaa, tuohonkin voi tietysti olla monia syitä...levinnyt meikki, irronnut tupee tai vessapaperi joka roikkuu pöksyistä pärsseen puolelta..:lol2: Ei mut oikeesti kyllä joku saiskin sanoa jotain..pojat *winks winks* ;) Tai jos sanoo niin se menee näin "Hitto ku joku voi olla näin heikossa kunnossa" "Do diih just":jahas: Mut ukko tuossa on alkanut ikäänkuin varoitella sanomalla et pidähän varas, hän ei minkään kauheen kokoisen naisen kanssa rupee olemaan...että onko 11 yhteistä vuotta uhattuna ja eron syyksi "vaimon koko" ja sit selitellään lapsille :lol2: Niin no sanohan se tuossa saunassa et missä välissä oon ehtiny sikspäkin saamaan..niin..missäköhän välissä, huoh :jahas: Ja en ole tosiaan kovin tiukassa kunnossa:evil: Ja kyllä tuo käsikirurgi saneli että "statuksessa vahvalihaksinen nainen..." ja tossa jälkitarkastuksessa tällä viikolla sanoi, et "ku oot tommonen bodinainen" :thumbs:

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
80-luvun lopulla menin B-sairaalassa töihin uudelle osastolle. Kahvipöydässä tuli sitten puhetta urheilusta yms. Vanhempi naishoitaja tokaisi, että tuo uus mies on oikein laihamaisteri, mahtaako susta olla mihinkään kun potilaat käyvät kimppuun. Vastasin, enpä tiedä, johon toinen tantta; sun pitäs alkaa käydä punttisalilla, kuten mun poika käy (tiesin kaverin sattumalta, ylipainoinen poika n.60 penkkimax) Olin tuolloin dietannut aika rajusti 82 kg , 183 cm. Kasvoista kyllä aika ajokoiran näköinen. Penkkimax 135, mave 220, niskantakaa vauhdilla 120. Itsepuolustuslajeja harrastanut 12v lähtien.. No..kyllä ne tanttojen käsitykset muuttuivat ajan kuluessa..

pakko päästä kirjottaan vaikkei tää mikään erikoinen kommentti ookkaan ku se heti lämmittää mieltä :) 4kk treeniä takana jonka aikana en oo nähnyt kaveria ollenkaan...nyt sit kysyi ekana että ootko käyny kuntosalilla ja sen jälkeen että ootko käyttäny hormoneja? :D

En nyt keksiny tälle mitään muutakaan threadia eikä viiti oikeen uuttakaan tehä niin laitan tähän. Tavallaan tääkin huomautuksiin liittyy. Sillon kun toi pahat pojat leffa tuli niin nehän oli olevinaan älyttömän lihaksikkaita heeboja. Iteki mietin sillon että jos joskus pääsis tohon kuntoon ni ois ihme. Nyt kun toi tällähetkellä tulee telkusta niin musta näyttää lähinnä siltä että noi on ihan taviksia. Esim toi jasper pääkkönen näyttää ihan normaalilta. Ainut jolla noista vähän lihaa on ni on mun mielestä peter franzen mutta ei tota silläkään liikaa oo. :)

Tässä kotona kun boxerit jalassa hillun, niin vaimo kysyi yhtäkkiä: "Oletko treenannut pyllyäsi?"
Minä siihen: "Jalkoja olen treenaillut, siinähän se samalla treenaantuu. Näyttääkö se treenatulta?"
Vaimo: "Kyllähän se on muuttunut..."

On se treeni ilmeisesti mennyt perille :hyper:

ZweCCo sanoi:
Sillon kun toi pahat pojat leffa tuli niin nehän oli olevinaan älyttömän lihaksikkaita heeboja. Iteki mietin sillon että jos joskus pääsis tohon kuntoon ni ois ihme. Nyt kun toi tällähetkellä tulee telkusta niin musta näyttää lähinnä siltä että noi on ihan taviksia. Esim toi jasper pääkkönen näyttää ihan normaalilta. Ainut jolla noista vähän lihaa on ni on mun mielestä peter franzen mutta ei tota silläkään liikaa oo. :)

:lol2: Ihan narujahan ne kaikki on.

:offtopic:

Taisi olla vuonna 2004 kun peräti kaksi ihmistä sanoi että sinä ainakin käyt salilla :D

Pistetään nyt vielä edit että mitään erityistä syytä siihen ei ollut, ehkä satuin olemaan vain hyvinsyöneessä kunnossa ;)

Tässä tarkemmin kun muistelee niin ei oo kyllä pahemmin kuulunut noita "ootko käynyt salilla"-juttuja vaikka tätä nyt on jo joku vuosi väännetty... Mistähän tuo nyt sit kertoo...snif. Ehkä sitä nyt vasta alkaa näyttää normaalilta muiden silmis ku aikoinaan oli pallovattaanen riuku. :hyper:

Noh, toisaalta eipä tätä sen takia harrastakaan että ihmiset tulis kehumaan ja kyselemään hölömöjä.

Heh eilen yöllä yks muija saapu yökylään ja alko kyseleen "mitäs ruokaa sulla on". Mä siihen "no eipä tuolla paljon muuta ole kuin rahkaa ja raejuustoa".
Muija siihe " saamarin botari, kun ei voi muuta ajatella kun roteiinin saantia".
Siinä sitte söimme yhdessä romanttisella yöpalalla purkit rahkaa ennen .....no niin

Mummon kun näin pitkästä aikaan niin se seisoi selkäni takana ja kysyi et miten sun selkä noin on leventynyt? Ekaks et JEE!, mut se on varmaan katsellut sitä edellisen kerran joskus ku olen ollut viiden vanha.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom