- Ikä
- 35
Sitten olis bulkin aika..:DCxr sanoi:dressmannilla sovittelin pukua ja myyjä tokasee "ei meillä taida olla enää kokoja noin hoikalle pojalle" :jahas:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitten olis bulkin aika..:DCxr sanoi:dressmannilla sovittelin pukua ja myyjä tokasee "ei meillä taida olla enää kokoja noin hoikalle pojalle" :jahas:
Urg sanoi:Ihanko varmana kävit joulukuussa uimassa biitsillä?;)
Jartze sanoi:No armeijassa ku oon niin aina vähän väliä tulee näitä hormonikyselyjä... nooh... ihan hyvä fiilis kuitenkin aina jää ku ei ne usko etten o käyttäny mitään...
Topah sanoi:Tänään yks nainen sanoi mulle että mulla on niin paljon lihaksia, ettei se varmaan edes pystyis kuristamaan mua...
inflames sanoi:Mitä helvettiä....? :lol2:
Teilläpäin tuntuu noi viidakon lait olevan voimassa.
no ei aivot paina 20 kiloa..PÄSSI :lol2:panu_k sanoi:Tuolla joku aikaisemminkin mainitsi että monet tuntuu ajattelevan että mikäli treenaat salilla on sinun pakko olla keskivertoa tyhmempi. Tulipa taas todistettua.
Oltiin sukuloimassa ja jotenkin puhe siirtyi tähän harrastukseeni ja sieltähän se tuli muistaakseni tätini suusta:"Mä olen kyllä sitä mieltä, että kaikki mikä on lihaksissa on aivoista pois".
Oli pakko kysyä "Mulla on tullut melkein 20kg lisää lihasta, aivoniko pienentyneet saman verran? Funny I dont feel that stupid..."
geez.