Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Olen aika aloittelija, mutta tyytyväinen kehitykseeni. Viime torstaina olin kahden kivan/kivannäköisen tytön kanssa juomiskelemassa ja jossain vaiheessa puiston laitaa kävellessämme tytöt halusivat koittaa vatsaani. No paitaa hieman ylös ja toinen kommentoi "eihän tossa ole ees semmosta pömppöä". Toinen kommentoi, että "älä vedä mahaas sisään". No minä tietenkin sanoin, että "en tietenkään", vaikka hieman valehtelinkin niin kyllä kommentit piristivät, ku onhan tässä 12-viikon dieetti ja kovaa reenausta takana. Menimme uimaan paikalliselle biitsille yöuinnille ja päissäni sitten esittelin rusketusraitojani. Toinen sanoi, että "ihan kivat" ja hymyili maireasti! Skeptikkotyttö ei ollut niin innostunut kommentoi tyyliin "no joo"... Skeptikko tosin oli semmonen uberkaunis ja seurustelee jonkun hieman kauemmin nostelleen kanssa... Mutta perästä tullaan ja kovaa... Se miten ilta päättyi ei ole mitään superkerrottavaa. Nukuttiin kolmestaan mun sängyssä, mutta muijat puhu vaan jostain luomuruoasta. Toinen sentään suostui hieromaan "massiivisia" selkälihaksiani.

Edit. Niin ja aikaisemmin samana iltana n.35v naikkonen, joka oli tavannut minut n.1kk aikaisemmin kyseli kuulumisia ja samaan hengenvetoon kehui että lihaksia ainakin olen kasvattanut, kun on niin isot käsivarret. No lyhythihanen paita ja samana päivänä tehty kova ojentajatreeni olivat varmaan saaneet käsivarsiin hieman näköä. Ei silti näillä 38cm naruilla paljon naureta. :(

opettaja vihjaili että käytän hormooneja:jahas: ja ku nautin protsku drinkkiä nii sanoi "ei sun kannate juua tommosia ku oot muutenki niin "pirteä" " noo noita roinaepäilyjä tulee sillo tällö ja kehuja myös suhkot paljon jopa vaikka suomes ollaanki!:hyper:

No armeijassa ku oon niin aina vähän väliä tulee näitä hormonikyselyjä... nooh... ihan hyvä fiilis kuitenkin aina jää ku ei ne usko etten o käyttäny mitään...

Kaipa tämäkin huomautukseksi lasketaan.

Todettiin että näytän siltä kuin että olisin paljon pitempi kuin 178cm ja että en voi millään painaa yli 80kg.

Kaipa sitä ollaan sitten 178cm:nen ja 93kg:n heinäkeppi tai jotain.

Ai niin ja tuossa muutama viikko sitten todettiin ruokajonossa että "kertoisitko jutun uudestaan ruokapöydässä kun ei tänne ÄmS:in selän taakse kuule mitään."

Kaiketi pelkkää ittuilua mutta sentään huomataan.

Mulle sanottiin että on hassun näköstä ku pienellä tyttömäisellä naisella on niin isot lihakset:rolleyes: Päällä oli joku minihame vissiin ja hihaton paita paljasti yläselän ja kädet... Ja mää en edes oo varsinainen kehonrakentaja. Toi pään pienenemisjuttu oli kyllä huippu.:hyper:

Jartze sanoi:
No armeijassa ku oon niin aina vähän väliä tulee näitä hormonikyselyjä... nooh... ihan hyvä fiilis kuitenkin aina jää ku ei ne usko etten o käyttäny mitään...

Multa on kysytty kans ja siitä tulee vähän outo olo... mä en voi olla niin iso, oon tollaset 165 senttiä ja 54 kiloa. Jos jotai nappia vetäis niin ois varmaan vähä eri luokkaa noi lukemat.

Mäkin sain pikkujouluissa työkaverilta roinasyytteet! Kyllä sai hyvälle tuulelle, aamulla piti oikein yksinään ääneen nauraa!
Ja kokoa ei ole kuin huikeat 55 kiloa, mutta syytös olikin efestä... Taidan olla pirteä kaveri!

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Tänään yks nainen sanoi mulle että mulla on niin paljon lihaksia, ettei se varmaan edes pystyis kuristamaan mua. :) Otin kohteliaisuutena, vaikka totuus on että lihaksia on vielä aika vähänpuoleisesti.

Jostain loihe muistumaan mieleeni kuningaskommentti,
jonka antoi äiti, kuinkas muuten.
Sanatarkkaa muotoa en muista, mutta:

silloin vähän alle parikymppisenä käytin piilolinssejä,
joiden huoltoon tarvitsi jotain proteiininpoistotabletteja,
joilla lähti linsin pinnasta jotain klähmää pois, ja kärsi taas pitää silmässä.

No, aiemmin äippä oli ollut kovasti vastaan, kun olin ostanut Wranger Tur(b)o -protskutabletteja.
Nyt hän näki nuo proteiininpoistotabletit ja oli hyvin huolissaan että nyt olin sit alkanut saliharrastuksen takia syömään sellasia.

Ai niin,
toinen oli sellanen, kun nuorna miesnä Savonlinnassa opiskellessani kävin paikallisella salilla, jolla kävi kaikenkirjavaa väkeä, potareista eläkeläisiin.
Tein jalkaprässiä kahdella huntilla,
ja joku mummeli tuli kommentoimaan, että voi kamala miten paljon painoja, hän ei ikinä voinut ees kuvitella että joku voi käyttää noin isoja painoja.
Mun tuuria, sen kerran kun joku mimmi tulee taivastelemaan voimiani, niin se mimmi on about 3 kertaa mun ikäinen.
+ mua nolotti hirveesti, kun olin jokin aika sitten todistanut kuinka Herrasen Juhani lykki 400 kilolla 38 toiston sarjan, niin se kasi 200 kilolla ei tuntunut sellaselta että siitä viittii hirveesti huudella.

Heikki722:n kanssa on aina niin kiva käydä salilla, hyvien vinkkien lisäksi usein tulee jotain kivaa palautetta. Viimeksi puhui että olisi ojentajat kasvaneet ja tänään jotain trapsien kasvusta puhui. Joko mies on vain kohtelias, tai sitten joku lihas joskus vahingossa kasvaakin. :)

inflames sanoi:
Mitä helvettiä....? :lol2:

Teilläpäin tuntuu noi viidakon lait olevan voimassa.

Juu täällä on noi naiset aikamoisia viidakon "eläimiä". Äijät kuristetaan jos tahto ei mene läpi. Tai ihan muutenkin vaan kuulemma. Maailmaan mahtuu kaikenlaista vipeltäjää... :hyper:

Tuolla joku aikaisemminkin mainitsi että monet tuntuu ajattelevan että mikäli treenaat salilla on sinun pakko olla keskivertoa tyhmempi. Tulipa taas todistettua.
Oltiin sukuloimassa ja jotenkin puhe siirtyi tähän harrastukseeni ja sieltähän se tuli muistaakseni tätini suusta:"Mä olen kyllä sitä mieltä, että kaikki mikä on lihaksissa on aivoista pois".
Oli pakko kysyä "Mulla on tullut melkein 20kg lisää lihasta, aivoniko pienentyneet saman verran? Funny I dont feel that stupid..."

geez.

panu_k sanoi:
Tuolla joku aikaisemminkin mainitsi että monet tuntuu ajattelevan että mikäli treenaat salilla on sinun pakko olla keskivertoa tyhmempi. Tulipa taas todistettua.
Oltiin sukuloimassa ja jotenkin puhe siirtyi tähän harrastukseeni ja sieltähän se tuli muistaakseni tätini suusta:"Mä olen kyllä sitä mieltä, että kaikki mikä on lihaksissa on aivoista pois".
Oli pakko kysyä "Mulla on tullut melkein 20kg lisää lihasta, aivoniko pienentyneet saman verran? Funny I dont feel that stupid..."

geez.
no ei aivot paina 20 kiloa..PÄSSI :lol2:

p.s ;)

Salin miespuolinen tyontekija kaveli eilen ohi kun tein kyykkya Smithissa. Pysahtyi oikein laskemaan paljonko niita levyja oli tangossa. Sitte "That's quite a lot of weight for a girl like you"! Hetken olin :jahas: ja sitte hetken jos toisenkin :curs: . Varsinki ku painoa oli huimat 60 kiloa...

Oli taas asiallista kommentoida noin. Tai ehka se oli kohteliaisuus.

Se oli muuten vaan hauskaa kun yksi vahemman tosissaan treenaava kaveri (tytto) tuli hengittamaan mun niskaan kun tein ojentajapenkkia. Kyseli siina etta ei kai haittaa jos se juttelee kun teen sarjaa. Haittaa tietty mutta samaan hengenvetoon se ihmetteli kun "i always see these men stimulating each other during sets". :lol2: Mulla loppu sarja naurun takia siihen ku mieleen tuli kuvia pakkishemmoista "stimuloimassa toisiaan sarjojen aikana"...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom