- Ikä
- 35
:lol2:Kaminari sanoi:Sillon ku syödään, ei juoda ja sillon ku juodaan, ei syödä :D.
Siis tuohan pätee esim. että syödään, kun on syönnin aika ja löydään, kun on lyönnin aika.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol2:Kaminari sanoi:Sillon ku syödään, ei juoda ja sillon ku juodaan, ei syödä :D.
TRENT sanoi:Ketkä haukkuu?
Me ollaan pieni kanssa, mutta kovia juomaan, tämmöisen kuvan olen saanut,kun muutaman ulkomaalaisen kanssa olen jutellut tai siis aikamonen.:DZweCCo sanoi:Jopa venäläiset. Vuos sitten syyskuussa olin tsekissä ja siellä tapasin venäläisiäkin. Kaikki niistä luuli suomalaisia ihan jumalattomiks juopoiks. Samoin esimerkiks saksalaisetkin jotka kuitenkin itekkin baarissa kaljaa ottivat ja ne juovat paljon kaljaa mutta niillä ei oo päämääränä se että "nyt on saatava perseet olalle". Aika paljon tuli palautetta suomen juomiskulttuurista kun juteltiin.
Sepsis sanoi:Tyttöystävä ihmetteli rakkauden työssä, että "oletko sä isompi kuin ennen?" Johon vastasin hymyillen, että "Ei se taida enää tässä iässä kasvaa, ehkä sinä olet kiristynyt." :D
:haart::haart:
Paras huomautus ikinä :D :lol2:Sepsis sanoi:Tyttöystävä ihmetteli rakkauden työssä, että "oletko sä isompi kuin ennen?" Johon vastasin hymyillen, että "Ei se taida enää tässä iässä kasvaa, ehkä sinä olet kiristynyt." :D
Sepsis sanoi:Tyttöystävä ihmetteli rakkauden työssä, että "oletko sä isompi kuin ennen?" Johon vastasin hymyillen, että "Ei se taida enää tässä iässä kasvaa, ehkä sinä olet kiristynyt." :D
No menitkö?Mr.Referee sanoi:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Parina edellisenä iltana töissä naiset on kehunnut käsiä ja persettä... Paras tais olla: Sulla on hyvä perä, tuutko mun luo?
:lol2: :lol2:number_one sanoi:Intissä yks jannu oli salaa ottanu mun proteiini jauhoja, ja kiinni jäätyään tokas: "No kun mäkin haluun näyttää samalta kuin number_one..."
Se lämmitti kummasti mieltä :D