Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mulla on paino noussut 6kg kesästä (juuh, osaks kreatiinin ansiota) ja kaveri sano et ei sussa näy painon nousu muualla kuin et hartias on leventyny ja jalat on kasvanu,heh..Paskapuhettahan tuo kuitenki on(kyllä sitä läskiäkin on tietenkin kertyny) mut olkoon,pääasia et ero on edes vähäisessä määrin huomattavissa..!..Entäs sitten tästä vuoden,parin päästä:evil: ?

Olin viimeksi nähnyt siskoni elokuun lopussa koska hän opiskelee helsingissä ja viikonloppuna hän sanoi että "oot vähä niinku (näyttää käsillään |---|) levenynyt..". Innoissani olin että joku huomasi eroa. Ja mummokin sanoi että "olet tainnut lihota tai ainakin käsivarret kasvanu " :O

paras kaveri ja vanhemmat:
"sä olet varmasti vetäny nappia ku oot kasvanu noin pienessä ajassa noin paljo" :jahas: Eli sitä perinteistä paskaa.

Tuossa ryyppyjuhlissa puhuttiin kaverin kanssa lisäravinteista kun siinä pöydällä oli Reco2 pussukka. Tää yks tytteli kysyi sitten että "mitä ihmettä te oikein harrastatte?"

Sanoin sille sitten että kokeile tosta ja jännitin haukkaria. Typykkä otti haukasta kiinni ja sen suu väänty hymyyn ja kuului huudahdus: "sä harrastat kehonrakennusta!"

:D

Nyt on mullakin pakko purkautua, kun kommentoitiin. Kummi-setä oli kylässä ja ekat sanat, jotka se sanoi astuessaan sisälle, oli suurinpiirtein: "Jahas, paljonko sitä on taas lihottu?" Minä siihen, että en ole vähään aikaan puntarilla laukannut, mihin se, että ei muuten, mutta kun posket niin pullottaa... Ja myöhemmin illalla äitikin sanoi lievästi ylipainoiseksi.

Viisaana poikana vedin johtopäätöksen, että bulkki on lähtenyt toimimaan.

Opossumi sanoi:
Vaikeata tämä itsensä ymmärretyksisaaminen netissä, kun ei voi heti oikoa väärinkäsityksiä. Eli ymmärsin kyllä, että tuo aiempi kommenttisi oli vitsi, mutta löysin siitä oivan aasinsillan tuohon minkä täällä pakkiksellakin olen huomannut, että hirmu helposti tuntuvat ihmiset leimaamaan jonkun jutteluyrityksen iskuyritykseksi.
En mä ole pannut tollasta tulkintaa merkille kuin jaki_lta.

Laivalla joku "hieman nauttinut" sälli paukahti samaan pöytään. "Anteeks, saanko häiritä? Löin tuolla meidän pöydässä vetoa, että sun hauis on taatusti paksumpi ku mun reisi! Saanko suorittaa empiirisen kokeen?" :rolleyes:

Naapurin 70-vuotias vanhapoika: "Kylläpä oot lihonnu sitte viime näkemän. Ei taitais isäs enää pärjätä. *Naurua päälle*"

Yksi tuttu neiti salilla katseltuaan ähisemistäni alataljassa: "Kyllä sitä nyt joku raja pitäisi miehen leveydellä olla." :D

Eilen salilla yksi puuhelmipoju tuli ihmettelemään penkkisarjaani 140 kilolla. "Paljonko tossa on oikeen rautaa??!! :eek: Minkälaisella ohjelmalla oot oikeen kasvanu tollaseks?"

Pienen salin parhaita puolia on se, että toisinaan sitä voi tuntea olevansa salin He-Man. :david:

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Tässä on jottain mitä miule on tullu mieleen :)
Kaverin tyttö ystävä: mie muistan kun juho oli pieni.
Pikkusisko: Hitto kun siulakii meni yli tuo bodaus. ( kun kateltiin kaks vuotta vanhoja kuvia)
Salikaveri: Eiks ois jottain semmosia lisäravinteita että miusta tulis viikossa tuommonen. (kun kateltiin kaverille palautusjuomaa)
Toisen kaverin tyttöystävä: jos oisin tienny et tuut käymään oisin ostanu rahkaa.
Kaveri: kannattas lopettaa salilla käynti.
toinen kaveri: Siun hauis on yhtä iso kun miun reisi.
Opettaja koulussa: Onkos murikalla mitä eväitä mukana. Paljon on muuten penkki.
Joku tyyppi koulussa: Siula kauheet tissit.

Aina tämmöset kommentit lämmittää. Onhan se kiva kuulla että salilla on tullu tulosta.

kaikki sukulaiset tekee sitä kun ne näkee ´´pitkästä´´ aikaa niin niiden on pakko tulla puristamaan haukkaria ja hokea no onkos poika kasvanut!?!? no onkos?!? sit siihen pitää jotain vastata en tiedä mitä ja aina sama sävel.
Mummu sanoo aina et älä vaan syö niitä proteiineja niistä saa syövän ja jos syöt vielä niitä nappeja sun pääs sekoo ja kuolet ennen 30v.

Paras oli varmaan, ku venasin kaverii kaupasta, ni joku tyyliin 15v jannu tuli kysyy, et voinko käydä ostaa sille kaljaa, johon totesin, et ei mul oo ikää...Siihen se sit sano "kyllä sä saat, tommonen bodari" sillon oli pokan pitäminen vaikeeta :D

Intissä tupakaverit p-kaudella kutsu mua ramboks kun tietysti näkivät mut joka ilta tullessani suihkusta.

RUK:ssa tupakaverit kysy et onko mulla tyttöystävää, johon sanoin et ei oo. Siihen ne sit tokas et eihän sun tartteis kun kävellä kaupungilla boxerit jalassa niin johan tulis naista.

Enkä kyllä intin aikana käyny salilla kuuten kuukauteen ja mitat oli jotain 185/83kg. Nostaa kyllä ihmeesti treenimotivaatiota pienikin kehuminen.:whip:

Natu79 sanoi:
Pienen salin parhaita puolia on se, että toisinaan sitä voi tuntea olevansa salin He-Man. :david:

Tosiaanki. Hauskaa aina kun jotki tulee ihmettelemään treenipainoja ja muuta vastaavaa vaikka oonkin ihan kynis. Pitää pysytellä nykyisellä salilla niin kauan kun pystyy niin tulee tuota positiivista palautetta enemmän. :D

Tänää reenin jälkeen sekottelin palkkarii ja seison siin mutsin vieres ku se katto töllöst jotain. Sit mutsi alko tökkii mun reisiä "Noihan on ihan tollaset kovat koppurat..hyiii..onks toi sit hienoo vai?" :D

Eilen illalla kun luin lehteä ja siellä sitten oli jokin proteiini patukka mainos ja näytin sitä sitten isälle, niin sano, että "miehellä on hartiat kun ladon ovet ja vielä jotain proteiineja kattelee." Kyllä siinä pikkasen hymyilytti:D koulussa tulee sitten näitä näytä haba ja paljo penkki kysymyksiä:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom