Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kaminari sanoi:
Sillon ku syödään, ei juoda ja sillon ku juodaan, ei syödä :D.
:lol2:
Siis tuohan pätee esim. että syödään, kun on syönnin aika ja löydään, kun on lyönnin aika.

TRENT sanoi:
Ketkä haukkuu?

Jopa venäläiset. Vuos sitten syyskuussa olin tsekissä ja siellä tapasin venäläisiäkin. Kaikki niistä luuli suomalaisia ihan jumalattomiks juopoiks. Samoin esimerkiks saksalaisetkin jotka kuitenkin itekkin baarissa kaljaa ottivat ja ne juovat paljon kaljaa mutta niillä ei oo päämääränä se että "nyt on saatava perseet olalle". Aika paljon tuli palautetta suomen juomiskulttuurista kun juteltiin.

ZweCCo sanoi:
Jopa venäläiset. Vuos sitten syyskuussa olin tsekissä ja siellä tapasin venäläisiäkin. Kaikki niistä luuli suomalaisia ihan jumalattomiks juopoiks. Samoin esimerkiks saksalaisetkin jotka kuitenkin itekkin baarissa kaljaa ottivat ja ne juovat paljon kaljaa mutta niillä ei oo päämääränä se että "nyt on saatava perseet olalle". Aika paljon tuli palautetta suomen juomiskulttuurista kun juteltiin.
Me ollaan pieni kanssa, mutta kovia juomaan, tämmöisen kuvan olen saanut,kun muutaman ulkomaalaisen kanssa olen jutellut tai siis aikamonen.:D

Tuo varmaan johtuu siitä, että olen viettänyt noin 5 vuotta elämästäni Intiassa ja siellä tuli monien turistien kanssa juteltua ja muutaman kerran ottivat suomalaisen alkoholikultuurin keskusteluun mukaan. Oneksi ei ole omia kokemuksia eikä tule, isäkään ei ole juonut about 30 vuoteen.:D

Vituttaa sellanen monilla "tavallisilla" ihmisillä oleva ajattelutapa, että järkevästi syövät ja treenaavat ihmiset elää jotenkin sisältököyhempää elämää tai ettei päähän mahdu muuta kuin ravinto/treeni. Viimeksi kun vetelin vähin äänin koulussa evääksi ottamaani Ehrmannin rahkaa, kommentoi luokkakaverini: "vielä tulee seki päivä et sä alat syödä normaalisti etkä mieti mitään ravintoaineita". Joo. Sitä päivää saa odottaa.

Mieleen ekana muistuu se kun sillon tällön meen isän tykö viikonlopuksi.
siinä sit vetelin sämpylää aamupalaksi hihaton paita päällä.
Isä sit sano kun tuli siihen että kyllä huomaa että on käsivarret kasvaneet.
Kivasti motivoi tuommonen pienikin huomautus :)

Tyttöystävä ihmetteli rakkauden työssä, että "oletko sä isompi kuin ennen?" Johon vastasin hymyillen, että "Ei se taida enää tässä iässä kasvaa, ehkä sinä olet kiristynyt." :D

:haart: :love: :haart:

Sepsis sanoi:
Tyttöystävä ihmetteli rakkauden työssä, että "oletko sä isompi kuin ennen?" Johon vastasin hymyillen, että "Ei se taida enää tässä iässä kasvaa, ehkä sinä olet kiristynyt." :D

Repesin :worship: :hyper:

Sepsis sanoi:

Paras huomautus ikinä :D :lol2:

Sepsis sanoi:

:rock: :rock: :rock: :worship: :rock: :rock: :rock:

Parina edellisenä iltana töissä naiset on kehunnut käsiä ja persettä... Paras tais olla: Sulla on hyvä perä, tuutko mun luo?

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Intissä yks jannu oli salaa ottanu mun proteiini jauhoja, ja kiinni jäätyään tokas: "No kun mäkin haluun näyttää samalta kuin number_one..."

Se lämmitti kummasti mieltä :D

number_one sanoi:
Intissä yks jannu oli salaa ottanu mun proteiini jauhoja, ja kiinni jäätyään tokas: "No kun mäkin haluun näyttää samalta kuin number_one..."

Se lämmitti kummasti mieltä :D
:lol2: :lol2:

Antakaa nyt mun edes hengittää kun tätä palstaan luen. Taidan kuolla nauruun jo ennen 20-ikävuotta.:lol2:

Tämä on mulle ehdottomasti yleisin kommentti:
"Pääsetkö auttaan muutossa ensi viikonloppuna, ei kato tarvitse mennä salillekaan?"

Mikä on tietysti hienoa, kun meikähän toivoo tämän tästä että hitto kun ois muuttokeikkoja enemmän niin ei aina tarttis mennä salille, se muuttaminen on kummiskin niin saatanan hauskaakin, kun taas salilla on inhottavaa...:wall:

Salin pukuhuoneessa eräs mies tokasi "Kyllä sen näkee, et on salilla tullu käytyä. On tainnu kaljan juontiki jääny vähemmälle."

Ennen tätä on melkeenpä kaikki kommentit tullut vaan kavereilta. Nekin varmaan vittuiluna :D

olin kyllä ratketa liitoksistani kun parin kaverin kanssa oli puhetta evoluutiosta ja siitä että se ei tarkoita että aina ne vahvimmat säilyvät ja samalla kaveri osoitti sormella minua(kunnon kynäniskaa). selitys tälle: tää tyyppi ei kyllä ole varmaan ikinä kuntosalia nähnytkään ja painoa hurjat 60kg :D

En kovin paljoa ole kommentteja saanut, mutta pitkäaikainen miespuolinen kaverini totesi, että "kohta rupee hävettämään, kun mulla on pienempi hauis ku sulla" (kyseinen miekkonen on itse joskus treenannut, mutta nyt on jäänyt vähemmälle). Samoin yksi naispuolinen ystävä totesi, että "onpa sulla litteä vatsa" ja pari kuukautta myöhemmin katsoi käsien lihaksia ja totesi, että "jahas, noin voi näköjään käydä, kun käy salilla". Ja nykyinen poikaystävä otti ensimmäistä kertaa pakarasta kiinni ja totesi aidosti hämmästyneenä, että onpas se kovaa lihasta :lol2: Toisaalta pari kuukautta myöhemmin eräs naispuolinen kaveri sanoi, että "sun perse on hävinnyt, siis ihan oikeasti".. Että ota tästä nyt selvää :D :lol2:

Vanhemmat jaksaa jatkuvasti narista siitä kuinka pitäisi jo lopettaa punttailu kun "ei saa kasvaa liian isoksi" ja että "ei tytötkään tykkää niin isoista, oot ihan hyvä noin". Vituttaa kyllä ihan sanoinkuvaamattomasti, hirveetä lannistusta vaan, kai sitä nyt edes vähän vois tukea harrastusta.

Varsinkin kun olen alle 70-kilonen kynäniska, jonka painoindeksi on 22, ja yhteistulos alle 350 kg. :david: :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom