Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
vasta tuli yks kommentti mutta lähinnä oli koomisen kuulonen kun yks tyyppi sano että "mitä sä hyödyt sun isoista lihaksista?" . kai se 36senttinen narukin näyttää isolta täysin treenaamattoman silmissä :hyper:

Kutsunnoissa Herra Yliluutnantti tuumasi että jaaha, sitä on punttia tullu jonku verran nosteltua? -Nooo joooo... :nolo:

kuumana kesäpäivänä kuultua 25v tytön suusta: "sähän oot aika iso, käyks SÄ MUKA SALILLA". kaikkein hauskinta täs on se, et tyttö on tuntenu tyyliin vuosia :)

Yks misu sano mulle, kun heräsi aamulla mun kainalosta: "mun ei nyt tarvitsekkaan mennä katsomaan Hunkseja, kun mulla on sut". Otin sen kohteliaisuutena..

-Mitäs se tyttö treenaa?
-Fitness kisoihin pääsy olisi tavoitteena
-Mä jo ajattelinkin, kun harva nainen treenaa kuin miehet
Eipä tohon voinut kuin hymyillä ja laittaa taas rauta liikkeelle :o)

-Sul on iso maha
-Mitä siinä pullistelet?

Vuosi tuli juuri täyteen siitä, kun ensimmäisen kerran punttisalin oven avasin.
No, onhan tässä vuoden sisällä tullut paljonkin kommenttia, niin negatiivista kuin positiivistakin, mutta eniten huvittuneisuutta ovat aiheuttaneet lempinimet, kuten "Puntti", "Tuomari", "Päällikkö", "Senaattori" yms... :)

Tyttöystävä ja mutsi aika usein valittaa, että olen jo liian iso ja pitäis lopettaa bodaaminen.
Paras kommentti mutsilta: "Sun jalat on jo ihan liian paksut, sähän kävelet kun sulla ois paskat housussa." Tiedä sitten miten tohon pitäisi suhtautua... :jahas:
Tyttöystävä taas sanoi, että alan näyttää "niiltä tyypeiltä niissä sun lehdissä."
Tarkoitti siis Flexiä yms.

Äiti vähä eilen ownas mut. :D Olin tekemässä safkaa itelleni niin se sitten yhtäkkiä sano että "mahtuukohan sulle enää ne puvun housut jalkaan kun on niitä juhliakin kohta?". No mä siinä sitten jo mietin että jaaha reidet on kasvanu kun tommosia epäilee ja kysyinkin sitten että "mitenniin ei mahtuis?". Sitten se vaan vähän aikaa katteli siinä ja sano "no kun oot lihonu". :jahas:

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Miksi kaikille aina naiset huomauttelee. Ei vaan minulle koskaan. Kai se johtuu siitä että oon niin perkeleen ruma.

ZweCCo sanoi:
Äiti vähä eilen ownas mut. :D Olin tekemässä safkaa itelleni niin se sitten yhtäkkiä sano että "mahtuukohan sulle enää ne puvun housut jalkaan kun on niitä juhliakin kohta?". No mä siinä sitten jo mietin että jaaha reidet on kasvanu kun tommosia epäilee ja kysyinkin sitten että "mitenniin ei mahtuis?". Sitten se vaan vähän aikaa katteli siinä ja sano "no kun oot lihonu". :jahas:
:lol2: :lol2: :lol2: :whip:

Tromm sanoi:
Miksi kaikille aina naiset huomauttelee. Ei vaan minulle koskaan. Kai se johtuu siitä että oon niin perkeleen ruma.

Laita :kuvia: ni me kerrotaan sulle oisko se justiinsa sen takia. :hyper:

Tromm sanoi:

no jos sua yhtään lohduttaa niin ei ne kyllä mullekaan huomauttele :(

sanoin mutsille että kahta t-paitaa (jotka on varmaa jotain naisille tarkotettuja t-paitoja ku ne on niin kapeet hauiksen ympäriltä) pitää vähän aukasta tuosta hihasta kun puristaa niin mahottomasti niin heti tuli kysymys että ooksää taas lihonu? :lol2: sit isäntä: "turhaan sää itteäs lihotat..tulee sitä läskiä muutenki ajan myötä" ei varmaan oikeen tajunnut tätä mun ideaa :hyper:

Identtinen kaksoisveli

Mulla on sellanen hauska tilanne, että mulla on identtinen kaksoisveli joka painaa joku 72kg ja ite painan sen 95kg ja aina kun mennään mummolaan syömään mummo rupee kyseleen multa että syökö veljeni kunnolla tai sitten se manailee, että kauhee miten laiha se on :D

Juzza sanoi:
Mulla on sellanen hauska tilanne, että mulla on identtinen kaksoisveli joka painaa joku 72kg ja ite painan sen 95kg ja aina kun mennään mummolaan syömään mummo rupee kyseleen multa että syökö veljeni kunnolla tai sitten se manailee, että kauhee miten laiha se on :D

Auh... Toi muuten voi olla aika tuskaa.. :)

Tuossa joku aika sitten kun olin tulossa kaupasta himaan,
huomasin siinä vähän matkan päässä puistossa sellasen hevosenpään (2-3v) kokoisen penskan.Kun sitte olin menossa siitä sen ohi,se käänty tuijottamaan ja tuumas:Setä,
sä oot muuten tosi lihava! :D

Kai se lasten suusta totuus tulee,dieetti ois kai paikallaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom