Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol2: :lol2: :lol2: :whip:ZweCCo sanoi:Äiti vähä eilen ownas mut. :D Olin tekemässä safkaa itelleni niin se sitten yhtäkkiä sano että "mahtuukohan sulle enää ne puvun housut jalkaan kun on niitä juhliakin kohta?". No mä siinä sitten jo mietin että jaaha reidet on kasvanu kun tommosia epäilee ja kysyinkin sitten että "mitenniin ei mahtuis?". Sitten se vaan vähän aikaa katteli siinä ja sano "no kun oot lihonu". :jahas:
Tromm sanoi:Miksi kaikille aina naiset huomauttelee. Ei vaan minulle koskaan. Kai se johtuu siitä että oon niin perkeleen ruma.
Tromm sanoi:Miksi kaikille aina naiset huomauttelee. Ei vaan minulle koskaan. Kai se johtuu siitä että oon niin perkeleen ruma.
Juzza sanoi:Mulla on sellanen hauska tilanne, että mulla on identtinen kaksoisveli joka painaa joku 72kg ja ite painan sen 95kg ja aina kun mennään mummolaan syömään mummo rupee kyseleen multa että syökö veljeni kunnolla tai sitten se manailee, että kauhee miten laiha se on :D