Parhaat huomautukset

huomautukset on välillä mukavia, varsinkin kun on ollu parempi treenijakso ja mieli muutenkin korkealla. Mutta toisinaan niistä tulee ahdistunut olo varsinkin kun olin tossa kesätöissä, ja mua huudettiin aina paikalle tuus tänne täällä tarvittas voimaa. Töissä yritin vaan säästellä itseäni ehtoon treeniin. Vaatekaupassa, kun olin ostamassa farkkuja. Myyjä antoi farkkuja mulle sovituskoppiin ja sanoi "kokeiles noita". Mä siihen "ei mahdu, puristaa reidestä". Näin jatkui muutamat farkut. Myyjä sen jälkeen " ei noihin reisiin mahdu sun mittaselle tarkotetut farkut, joudut ottaan pitemmät farkut ja viedä ne lyhennetäväksi". Lopulta sain farkut josta lyhennettiin noin 10cm.

velipoika tokaisi ku oli treenitoppi päällä, että sähän näytät ihan puolalaiselta painijalta. Heh, pikkasen meinas naurattaa ;)

Jos se tarkotti sun korvia? :D

gardner_rulon040824.jpg

Ja sitten itse asiaan. Keskiviikkona vähän tuli kehun tynkää kun menin töihin ja seisoin sitten siinä muurarin vieressä niin muut äijät alko huutelemaan sille muurarille että "miten se tuo meijän muurari näyttää tänään noin pieneltä.. ootko kutistunu yön aikana?". Olin siis ensimmäistä päivää tuolla ja porukka näki ekaa kertaa mut. :)

EDIT: Huomasin muuten vasta nyt että olitkin naispuolinen painija. :nolo:

Parin päivän aikana on tullut pari positiivista kommenttia...

Aamu-uinnin jälkeen saunassa olin hengästynyt, ja toisen tokaistessa "jaahas, sä oot jo käynyt lenkin uimassa, paljon vetäsit", vastasin että 1350m, tein 30min...
"jaa. JAAAaa, siis puoleen tuntiin, juujuu, sää oot tainnut uida ennekin, tollasta vauhtia ja matkaa pitää jo osata uida, moni hyytyis 300m kohdalla"...

Tiedän että uintikunto ei ole parhaasta, mutta ei myöskään huonoimmasta päästä, joten kivaahan toi oli kuulla.. Oma tavoite on vetää 1500m / 30min, siihen olen jo tyytyväinen..

"kasvamisesta" tuli sen verran että yksi työkaveri kysyi että "ootko pudottanut painoa, vai hoikentaako noi farkut sua"... Siihen oli kiva tokaista että "vaikka hoikentaisi, painoa on tullut 5kg lisää kevään jälkeen" joten uskoisin että kaikki ei ole tullut fläsänä vyötärön seudulle...

Olin Bohemiassa (itäkeskuksessa) syömässä ja joku raksaäijä käveli ohi, katto mua, mun annosta ja kysy että meneekö 200kg penkistä?
Meinasin tukehtua ruokaan ja jäin hymyilemään, koska en käy edes punttiksella :)

KukiHilli sanoi:
Olin Bohemiassa (itäkeskuksessa) syömässä ja joku raksaäijä käveli ohi, katto mua, mun annosta ja kysy että meneekö 200kg penkistä?
Meinasin tukehtua ruokaan ja jäin hymyilemään, koska en käy edes punttiksella :)
mitä teet? :)
Edit: ehkä se oli vaa vittuilua :D

Ostin Exposta Pauliina Taluksen kirjan ja näytin sitä sit äidilleni kun hän kävi kaffella. Äiti tuijotteli kuvia ja pohti huolestuneena, että älä sit treenaa liikaa ettet huomaa olevas noin iso. Mulla meni kahvit väärään kurkkuun kun hekottelin. Mä oon sellainen rimppalihas, että ei määrää ei rajaa. Vaikka kuinka treenaan, niin hyvä kun huomaa mun edes salia kohti katsoneen... Yritän ja yritän saada lihasta näkymään, ja äiti huolestuu, että jos mä kohta vahingossa olen iso.

Juu, mä en edes viittinyt kommentoida muuta kuin että mä treenaan kyllä ihan niin paljon kuin jaksan, eikä musta edes halutessaan saisi vastaavaa aikaan, saati ihan huomaamattaan, kun ollaan tällaista reitevän persevää pullohartiasukua. Ja vedin raejuustokakkua lisää napaan.

mulla tippu kesän aikana 6kg paino eli 62kg :D niin rupesin vetään bulkia ja nyt paianan72kg , sain 2 kk ton painon, niin äiti vaan totes että; vähän sä oot lihonu, kannattas vähän rajottaa tota "mömmöjen" syömistä.. Pikkuen repesin :DDDD

Pikkusisko kokeili mun hauista:
"Hyi ku se on kova! Ihan ku kivi."

Valittelin tyttöystävälle, ku paidan hihat kiristää ja pullistelin habaa. :david:
"Oho! Käytät kuitenki jotain testosteronia vai mitä niitä on."

PS. En oo mikään rintahauispelle, niin kuin näistä vois helposti päätellä. Eikä mulla myöskään oo tapana pullistella hauista joka välissä. ;)

Ruuvimurmeli sanoi:
Kattelin Maken DVD:tä ja mutsi käveli ohi ja kysy: "Onks toi joku, jonka sä tunnet?"

Huippu filmi muuten.
Heh, tosta tulikin mieleen että eilen melkein pakotin mutsin kattomaan supermassan lehvaa kanssani :evil: Olihan se kivaa kun tuli kommenttia:

"Ei toi voi olla enää terveellistä"
"Miks pitää treenata jollain 300 kilolla, kai nyt vähempiki riittäis?"
"Toi on jo sairasta" (Kyseessä Hulkin ilmeet jalkareenissä) :D
"Toi on siis jo todella rumaa" (Maken selkäposekuvat)
"Johan tossa on vaarana että suonet räjähtää"
"Mikä tossa lihasten kasvatuksessa on niin kaunista sit?"
"Miten joku voi pitää tuollaista hienona?"
"Katokin sit et jos susta tulee tollanen niin sulla paranis olla jo oma kämppä" :hyper:

No joo kyllä mutsi yrittää ymmärtää vaikkei ymmärräkään :D

Paras kommentti lipsahti eräältä nuorelta yhtenä perjantai-iltana:

"Wiple hei, sun hartiat on kuin ladon ovet... Ei yhtä leveet mut yhtä lahot."

On tullut naureskeltua tuolle siitä lähtien.

Muut kommentit ovat tyyliin "Hemmetti kun oot iso", joka saattaa johtua siitä, että kaikki kaveripiiriin kuuluvat ovat niin perskeleen lyhyitä... Ja keveitä...

Wiple sanoi:
Paras kommentti lipsahti eräältä nuorelta yhtenä perjantai-iltana:

"Wiple hei, sun hartiat on kuin ladon ovet... Ei yhtä leveet mut yhtä lahot."

On tullut naureskeltua tuolle siitä lähtien.
Sun ois pitäny huutaa sille "WANHA!", nimittäin mä oon kuullu ton saman mun vaarilta :D .

ON TOPIC
Kerran kun mummi ihmetteli mun "leveetä" selkää, niin vaari heitti, että pitäiskö sen kärrätä mulle Venäjältä matkalaukullinen hormooneita, kun alan näyttämään jo bodarilta :jahas: .

En tiedä kumpaan ketjuun tämä pitäisi panna, mutta olin tuossa juuri tekemässä Miken 2x6 treeniä. Pyysin sitten siinä jotain jätkää katsomaan toiseen sarjaan ja sanoin että tarkoitus on tehdä 6, ota sitten kiinni jos lähtee alaspäin. No tein 6, luultua kevyemmin, ja sitten kuuluu "hoohoo, olis menny vielä monta, eihän toi tuntunu missään!!!11" *sigh* (Toisaalta tästähän voidaan päätellä ettei tyyppi lue Pakkista, that bastard. Ja on varmaan joku muukin törmänny samaan tilanteeseen...)

Rupesin tauon jälkeen treenamaan, tulin salilta ni tyttöystävä tokas: Ihmejätkä kerran ku käyt treenaamas ni heti haba kasvaa" vissiin kova jälkijäpitys päällä.
Se myös sano et: "noi lisäproteiinit on kyl aika naurettavia"

ja faijan mielest:" kannattaaks sun niit punttei nostella, oot tommonen patukka"

Vaikka oon pieni niin ilmeisesti kannan itseni tyylillä :kippis1:

edit:noi oli kyl aika basoja huomautuksia, kuhan teki mieli kirjotella :(

Oltiin kaljaa juomassa niin kaveri tsekkas T-paitasta minääni ja sano että " Toivottavassti en kuulosta homolta, mutta sullon patti kasvanu helvetisti."

Tiiä sitten mitä tuo tarkoitti. :lol2:

Hoh sattu oleen Tkd:ssä Ip-tekniikoita ja vinkkasin sitte yhelle tutulle että tulisko se pariksi. Kaveri tuumas että "Joo mutta ota sitte iisisti, en halua jäähä tommosen jyrän alle.." Mitä tuo nyt sitte tarkottiki.. :D ja tosiaan pituutta se 175. :D

kaveri: "Kyllä on muutakin syöty kuin kaurapuuroa"
työkaveri: "Vittu äijän selkä on tollanen tiimalasin muotonen"
sisko "Kannattais jo lopettaa toi punttisali ku alkaa olemaan liikaa lihaksia"
Yks muija yhellä kurssilla: "Ootko ajatellu johonki kisoihin mennä?"
Kaveri: "sama ku edellinen"
Ja hierojilla ja lääkärillä kans salihöpinät alkaa ku ottaa paidan pois. :D ..Ja en oo todellakaan mikään iso kaveri mitä nyt on nähny monien muitten pakkislaisten kuvia :rolleyes: Mutta ainahan on kiva jotain positiivista palautetta kuulla, ku painoa on kuitenkin tullut parin vuoden aikana 60kg -> 85 kg ja pituus pysyny samana 173cm. Ja kaikki 25kg puhdasta lihasmassaa! Tai sitten ei! :hyper:

Back
Ylös Bottom