Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
yleensä porukka yhdistää aina hormoneihin, että "ootko ruvennu vetää hormoneja" tai jotkut tulee heittä ,et "älä sit sorru niihin hormoneihin"! yhteenvetona omasta kokemuksesta voi todeta, että tietämättömillä on käsitys , että ilman hormoneja ei voi olla kehitystä! :curs:

Ei siihen tartte kun vähän näkyvää pihviä ja tarpeeksi totisen asenteen salilla käyntiin niin porukka alkaa heittää noita roinajuttuja. Jotkut vitsillä ja toiset tosissaan.

Äiti kysy kun tuli 3kk ulkomaanmatkalta "Onks sulla sikotauti?" Oli kuulemma posket vähän turvonneet. Tämä 2kk:n ja 5kg:n massakauden jälkeen.. ;)

naruranne sanoi:
kauanko olette treenanneet että teillä on tullut noita hormoniheittoja?? tuskin maltan odottaa että niitä alkaa sateleen :)
Ei niitä tuu yhtään jos ympärillä on yhtään viisampaa porukkaa (tai huumorintajuttomampaa). Tai ainakin mä odottelen vielä ensimmäisiä, sitten vasta tunnen olevani oikeasta bodari ja voin päättää urani huipulla.

Muah. En nyt tiedä voiko sitä ottaa kohteliaisuutena, mutta joku sisään tuleva äijä luuli minua pokeksi kun olin tulossa baarista ulosa viime perjantaina.

-Lauri- sanoi:
Pikkusisko kokeili mun hauista:
"Hyi ku se on kova! Ihan ku kivi."

Haha, siskot osaa sanoa sen niin, että se on varmasti erikoisen kuuloinen. Oma sisko laskeskeli jotain meikan vatsasta kun löhösin jollain sohvalla, lopputulokseen päästyään "Höh, sulla on kaikki 6 :( " Vähän tiedustelin, että mitä oli laskenut, niin kuulemma vatsalihasmöykkyjä.

Muutenhan tuota kommenttia ja vittuilua tulee vähän joka päivä. Parhaimmat ensikommentit on tietysti luokkaa "Sä taidat käydä salilla?". (Tietysti paras huomatus on jo tässä threadissa aikaisemmin mainittu)

Avernian sanoi:
Muah. En nyt tiedä voiko sitä ottaa kohteliaisuutena, mutta joku sisään tuleva äijä luuli minua pokeksi kun olin tulossa baarista ulosa viime perjantaina.
Hehe... Mulle kävi samalla tavalla. Hauskemman tilanteesta tekee sen, että seisoskelin tuoppi kädessä siinä oven lähellä, kun odottelin kavereita tupakalta. Ilmeisesti ihan normaalia, että poketkin välillä ottaa huikkaa ;) vitsi vitsi...

yhdesti on kuulunut kehuja: "onpa sulla tumppu kasvanut..."
suomalaiset on kateellisia; vaikka tulokset/kehityksen huomaa selvästi ,niin vikoja löytyy useammin..
maassa maan tavalla..
aivan sama mulle... enhän mä treenaa kuin itselleni ;)

Jälleennäkeminen serkun kanssa mummon hautajaisissa: "Hiivaako sä oot vetäny kun oot noin turvonnu" :kippis1:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
"noi sun jalat on jo liian isot"
ei ees oo...

"no on sulle kyllä kasvanu leveemmät hartiatkin"
vitut,ei ees oo...

Kuparikatto sanoi:
Äiti mulle: "Sulla on kauniimmat sääret kun monilla naisilla"

Menee tosi vahvasti :itku:

:lol2:

Jos äitisi arvostelee naisten sääriä ns. "normaalien" mittapuiden mukaan, niin sinuna vaihtaisin treeniohjelmaa jalkojen osalta -aloita vaikka jättämällä lähentäjä-ja loitontajakoneet pois. :hyper:

Mulle on tullu kans aika paljo palautetta ku oon nyt kunnolla alkanu treenaan.... kiitos pakkiksen. Useimmat ihan että "tullu vähä bodyyy" tai jtn vastaavaa.
Yks aika huvittava oli ku en ollu nähny yhtä kaverii pariin kk.. Siinä sit seisoskelin
kaupungilla ja se tuli siihe ja kysäs ku oltii hetki juteltu et: "Monta paitaa sä oikeen oot oikeen vetäny päälles.... vai ooksä lihonnu??" (Ihan oli vaa neule päällä ja t-paitaa alla) :rock:

B.O.S.S. sanoi:
:lol2:

Jos äitisi arvostelee naisten sääriä ns. "normaalien" mittapuiden mukaan, niin sinuna vaihtaisin treeniohjelmaa jalkojen osalta -aloita vaikka jättämällä lähentäjä-ja loitontajakoneet pois. :hyper:

Mistäs päättelit, että mä lähentäjä-ja loitontajakoneita hinkkaisin ?

Mun jalkatreeni koostuu tällä hetkellä vuoroviikoin mave+etukyykky+pohkeet/"mähöskyykky"+reidenojennukset+pohkeet, polvet tosin taas jälleen oirehtii ( pilattu pienenä juoksemalla).

Myönnettäköön, että pohkeet on mun heikoin osa jaloista, pakaroita puolestaan löytyy kotitarpeiksi. Juniorina tuli treenailtua hiukan pyöräilyä. :thumbs:

Olin eilen hieronnassa, hierojana veljeni.
"Susta ois varmaan tullut hyvä painija".
WTF? :curs:

Jos se näkee minut sellaisena kuin minä näen painijan stereotypian, eli lyhytjalkainen, paksukaulainen möhkäle, niin ei hyvin mene tällä tytöllä :rolleyes: .

Kävelin erään tytön kanssa kadulla, kun vastaan tuli joku nainen ja kysyi "Kiinnostaisko teitä liikka?" No, en sillä sekunnin murto-osalla tunnistanut tuota aikoinaan koulun liikuntatunteihin viittaavaa termiä, joten kysyin ehkä pienen naurahduksen saattelemana "Mikä?". Nainen ilmeisesti luuli minun vittuilevan, joten hieman äkäisenä vastasi "Liikka, liikunta. Kiinnostaako teitä urheileminen?" Siinä vaiheessa jo tajusin naisen haluavan myydä jonkin kuntosalin/fitness-keskuksen palveluja, koska hänellä oli jotain mainoslappusia kädet täynnä. Katsoimme seuralaiseni kanssa hetken epäuskoisena toisiamme, kun nainen jo pamautti "No ei sitten." ja jatkoi matkaansa selvästi ärtyneenä.

Tuossa huvitti naisen ärtyminen (ja lähteminen) ennenkuin ehdin edes kunnolla reagoimaan, vaikka en todellakaan urheilullisena ja liikuntaa suosivana ihmisenä tahallani ärsyttänyt. Se, etten saanut mitään fiksua sanottavaa suustani, johtui ehkä siitä, että näin sen kysymyksen suhteellisen absurdina, koska olen kuitenkin ihan hyvässä kunnossa. :thumbs:

P.S. Toivottavasti tämä suututtamani nainen ei ollut kukaan pakkislainen. :D

Kuparikatto sanoi:
Mistäs päättelit, että mä lähentäjä-ja loitontajakoneita hinkkaisin ?

Se oli vitsi. Meinasin, että niillä vehkeillä sais naismaiset kintut, kun tämä, ah niin ihana kauniimpi sukupuoli niitä useimmiten hinkkaa. :rolleyes:

:thumbs:

B.O.S.S. sanoi:
Se oli vitsi. Meinasin, että niillä vehkeillä sais naismaiset kintut, kun tämä, ah niin ihana kauniimpi sukupuoli niitä useimmiten hinkkaa. :rolleyes:

:thumbs:

Joo, ymmärsinhän mä ton. :D

Lähinnä tuli mieleen, että mites ne lähentäjä- loitontaja tsydeemit muka pohkeisiin vaikuttaa. ;)

Feikkiedit: " naismaiset kintut ", tuota ei ole sentäs vielä kuulunut, se vois jo ruveta ahdistamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom