Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pikajuoksijoillahan on aika kovassa kunnossa kintut. Vertaa vaikka jotain Maurice Greeniä johonkin maratoonin maailmanmestarrin :DNatuSan sanoi:Miksi juuri pikajuoksija? Sitä olen tässä mietiskellyt :lol2:
TJJ sanoi:Pari vuotta sitten jouduin anatomian kurssin aikana mallinukeksi selän ja jalkojen anatomian suhteen, siinä sitten ensimmäinen kommentti opettajalta oli selästäni, että "järkyttävä määrä lihasta", myöhemmin ruumiinavaussalin avauspöydällä makoilin ilman housuja ja taas sama kommentti ja komento loppukurssille tulla palpoimaan (tunnustelemaan) polven seudun lihasten muotoa.. Vähän meinasi punastuttaa, kun pari kymmentä naista hiplas reisiä..![]()
Geratherm sanoi:Samaa shaissea määki jouduin kuunteleen ku ekoja kertoja kävin ja aloin innnostun.. Nyt kaveri tuumas yks ilta että jätkä on kyllä muuttunu aika paljo.. ;)
Joo tottakaihan se pitää ottaa kohteliaisuutena :D Mutta itseni tuntien tiedän aerobisen kuntoni vastaavan hyvin vähän juoksijoita.Janne sanoi:Pikajuoksijoillahan on aika kovassa kunnossa kintut. Vertaa vaikka jotain Maurice Greeniä johonkin maratoonin maailmanmestarrin :D
TJJ sanoi:Pari vuotta sitten jouduin anatomian kurssin aikana mallinukeksi selän ja jalkojen anatomian suhteen, siinä sitten ensimmäinen kommentti opettajalta oli selästäni, että "järkyttävä määrä lihasta"...
Sitten tunsin opettajan tiukan kosketuksen pakaralihaksissani. Sain välittömästi hillittömän erektion. Olin jähmettyneenä paikoillani, kun opettaja jatkoi tunnustelua -alhaalta ylös, hitaasti, kiusoitellen. Välillä hän suuteli ja kuiskaili rivoja. En voinut millään enää vastustaa kiusausta, vaan käännyin selälleni, jolloin Opettaja-setä 55v karvainen Seppo ja vahvasti ylipainoinen talkkari Paavo alkoivat ruoskimaan minua rasvatuilla piiskoillaan räkä poskella. Tämän jälkeen he tekivät tuplikset minulle. Olo oli euforinen tuon kiihkeän hetken jälkeen useita päiviä! Vieläkin tunnen kuumotuksen perseessäni.
ace-oo- sanoi:melko sairasta :urjo:
Ei, en yhtään editoinut quotea ;)Timba79 sanoi:Näyttää että joku otti tuon TJJ:n jutun vähän turhan tosissaan. :D
ace-oo- sanoi:Ei, en yhtään editoinut quotea ;)
ace-oo- sanoi:melko sairasta :urjo: