Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Samaa shaissea määki jouduin kuunteleen ku ekoja kertoja kävin ja aloin innnostun.. Nyt kaveri tuumas yks ilta että jätkä on kyllä muuttunu aika paljo.. ;)

Joskus vaatekaupoissa myyjät alkaneet sanoa, että harteita on sen verran, että niiden takia meinaa tila loppua muuten sopivista vaatteista..

Pari vuotta sitten jouduin anatomian kurssin aikana mallinukeksi selän ja jalkojen anatomian suhteen, siinä sitten ensimmäinen kommentti opettajalta oli selästäni, että "järkyttävä määrä lihasta", myöhemmin ruumiinavaussalin avauspöydällä makoilin ilman housuja ja taas sama kommentti ja komento loppukurssille tulla palpoimaan (tunnustelemaan) polven seudun lihasten muotoa.. Vähän meinasi punastuttaa, kun pari kymmentä naista hiplas reisiä.. :nolo:

edit: Todellisuudessa pituutta massiiviset 172 ja painoa tuolloin ehkä 75. Jalatkin kuin karhulla, ei yhtä isot, mutta yhtä karvaset.
edit2: Äiskä sano joskus, että selkä on kuin mukulakivikatu.. just joo.

NatuSan sanoi:
Miksi juuri pikajuoksija? Sitä olen tässä mietiskellyt :lol2:
Pikajuoksijoillahan on aika kovassa kunnossa kintut. Vertaa vaikka jotain Maurice Greeniä johonkin maratoonin maailmanmestarrin :D

TJJ sanoi:
Pari vuotta sitten jouduin anatomian kurssin aikana mallinukeksi selän ja jalkojen anatomian suhteen, siinä sitten ensimmäinen kommentti opettajalta oli selästäni, että "järkyttävä määrä lihasta", myöhemmin ruumiinavaussalin avauspöydällä makoilin ilman housuja ja taas sama kommentti ja komento loppukurssille tulla palpoimaan (tunnustelemaan) polven seudun lihasten muotoa.. Vähän meinasi punastuttaa, kun pari kymmentä naista hiplas reisiä.. :nolo:

Täähä on kuin skenaario Alan kirjallisuudesta. :kuola:

"oot lihonnut" "miten voit painaa noin paljon,mutta olla silti naru?"tulokset nousee,mutta lihas ei kasva" :rock:

Geratherm sanoi:
Samaa shaissea määki jouduin kuunteleen ku ekoja kertoja kävin ja aloin innnostun.. Nyt kaveri tuumas yks ilta että jätkä on kyllä muuttunu aika paljo.. ;)

kauanko oot sitten treenannut? sit yks hyvä kaverin kommentti. "meikä painaa jo sen 80kiloa...eikä oo tarvinu vetää mitää rahkoja vaan kaljaa" :D

ehkö jotain 10kk, painoa oli tuollon 86kg (läskiä) ja nyt on 77kg.. Selkä ja hartiat on kasvanu.. :D

Janne sanoi:
Pikajuoksijoillahan on aika kovassa kunnossa kintut. Vertaa vaikka jotain Maurice Greeniä johonkin maratoonin maailmanmestarrin :D
Joo tottakaihan se pitää ottaa kohteliaisuutena :D Mutta itseni tuntien tiedän aerobisen kuntoni vastaavan hyvin vähän juoksijoita.

TJJ sanoi:
Pari vuotta sitten jouduin anatomian kurssin aikana mallinukeksi selän ja jalkojen anatomian suhteen, siinä sitten ensimmäinen kommentti opettajalta oli selästäni, että "järkyttävä määrä lihasta"...

Sitten tunsin opettajan tiukan kosketuksen pakaralihaksissani. Sain välittömästi hillittömän erektion. Olin jähmettyneenä paikoillani, kun opettaja jatkoi tunnustelua -alhaalta ylös, hitaasti, kiusoitellen. Välillä hän suuteli ja kuiskaili rivoja. En voinut millään enää vastustaa kiusausta, vaan käännyin selälleni, jolloin Opettaja-setä 55v karvainen Seppo ja vahvasti ylipainoinen talkkari Paavo alkoivat ruoskimaan minua rasvatuilla piiskoillaan räkä poskella. Tämän jälkeen he tekivät tuplikset minulle. Olo oli euforinen tuon kiihkeän hetken jälkeen useita päiviä! Vieläkin tunnen kuumotuksen perseessäni.

melko sairasta :urjo:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
ace-oo- sanoi:
Ei, en yhtään editoinut quotea ;)

:nolo:

Ja mä en sittein viitsinyt katsoa että mitä sinne oli alunperin kirjoitettu. Jotenkin olin vähän että wtf, TJJ kirjoittanut tuollaista. Vähänkö nyt on :david: -olo.

Tänään yritin rauhoitella saliharrastusta aloittelevaa läskikammoista kaveriani osoittamalla itseäni ja kysymällä, olinko minä mukamas lihonnut paljon aloitustilanteeseen nähden. Silmät kirkkaina kaveri vastaa että "Joo!"

:itku:

Kämpillä soitellessa ku tuppaa tulemaan välillä hiki niin heitin paidan pois. Poijaat siitä sitten naureskellen tuumasi että oohan lavallakin ilman paitaa niin suosio on taattu...yhyy... heh.

Eukko sanoi perjantaina kun oltiin nukkumassa: "Hei, kui sulla voi olla näin kova perse? Luulisi että tommosen kanssa istuminenkin sattuu..." :lol2:

Kaveri sanoi joku aika sitten kun otettiin kuppia ja juteltiin punttauksesta yleisesti: "Oothan sä aina ollut selvästi semmonen kaappi meidän porukassa.. kyllä siitä on kuule muutkin useamman kerran maininnut."

Jotain tommosta..

Tehtiin isukin kanssa kotimetässä metsähommia. Pyöriteltiin kuusi- ja mäntytukkeja ja nosteltiin pinoon. Tehtiin siis ihan käsipelillä. Kahvitauolla sitten isäntä totesi: "On tuo poika perkele vahva." Lämmitti mieltä :) Ja kieltämättä. En mikään vahva ole, mutta kyllä kävi mielessä, että ei ne lukuisat mave-treenit turhia ole olleet.

hitto rupee kyl ottaan pottuun kun jokku kaverit pitää mua "bodarina" kun mä syön oikein eli naamaan tulee ahdettuu ainaki puol kiloo rahkaa päiväs ja käyn 3-4x viikos salilla. :hyper: rupee aina vain nolostuttaan ne kommentit ku oon vielä tällainen naru ja salillakaan kunnon treeniohjelman ja ruokavalion kera ei oo vielä tullu käytyä ku about vajaa 2kk vaikka ehkä palaa löytyykin kaveripiiristä eniten :nolo: en tajua miks niitten pitää aina ku alkoholia aletaan ottaan niin tulee esillle niitten mielestä mun eriskummallinen ruokavalio

No niin. Projekti on edennyt ja nyt se alkaa vihdoinkin ilmeisesti näkyä.

Äiti: No onpas se nyt ruennut treenaamaan.

Kaveri: Huomaa, että alkaa reeni näkyä (kolme viikkoa siitä kun viimeksi nähny)

Vanha duunikaveri (keski-ikäinen täti, yli vuosi näkemistä): No. Onpas se miehistynyt. Se on laihtunut niin paljon.

Kasvattaa kyllä kummasti motivaatiota. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom