Parhaat huomautukset

Koulussa viime viikolla toimintakyvyn arvioinnin tunnilla olin "anatomisena mallina" ja kyllä sieltä tuli koko ajan että "näytä tuplahauikset takaa" ja "jäkitä päkkiä" :D

Ja sitten kun äiti laitto yhen kerroksen kisaväriä viime perjantaina niin taas oli anoreksia;) kun kysyin eikö se muista miltä näytän massakaudella niin se: "Elä vaan kasva enää siitä"

No jaa.... korvasta sisään ja toisesta ulos:D

Deat sanoi:
Xiit! Tosta pitäs tulla diskaus! :hyper:
Munki faija haasto mut aina ennen pystypainiin (sillon ku olin just alottelemas tät harrastusta) ja kehu sitte kavereilleen että "sen rökittämiseen tarvii tätä menoa kaks kättä".
Rupea sitte mun faijaa haastamaa (penkistä 170kiloa) ja muutenki koko ikänsä käyny salilla muutenki. Täytyy koittaa haastaa joku muu :)

Mut asiaan. Kerran parturissa vanha parturini sanoi että ompas sulla niska jäykistyny. (puoli vuotta aikaa viime käynnistä)

Sitte tietysti näitä perinteisiä vanhemmilta, äippä: "on sulla jo vähän hartiat kasvanu", isukki: "kyllä sä jo pikkuhiljaa alat olla miehen mitoissa" jne.

Aina nuo terveydenhoitajat pistää jotai kommenttia. Kun mittautin verenpainetta "Mahtuukohan tää sun hauiksen ympärille" :hyper: . Sit KAIKKI muijat heittää aina jotai "Kuinka usein sä käyt salilla!?!" "Ei voi olla noin iso hauis!" "En oo nähny kellään noin hyviä vatsalihaksia!". Aina ku meen saunailtaan nii tulee kommenttia. Vois sanoa että melkeen joka päivä saa kuulla siitä että on käyny salilla :) .

Pumper sanoi:
"Mahtuukohan tää sun hauiksen ympärille" :hyper: . Sit KAIKKI muijat heittää aina jotai "Kuinka usein sä käyt salilla!?!" "Ei voi olla noin iso hauis!"

Kuinkas paksu se sitten on :) ?

TRENT sanoi:
Kuinkas paksu se sitten on :) ?

No ei se nyt mikään paksu oo, semmonen reilu 40senttinen siima, näyttää kai isolta ku ei oo rasvoja päällä yhtää :) . Tonne 50cm hujakoille pitäis kasvattaa, nyt ku oon alottanu reenaamaan massaa ;) .

Porukka sanoo taalla aina, "Siis en tajua miks se sano noin, en edes ole iso".

Ei silla koolla ole valia ellei ole vitun raamikas. Taitaapi huomio enemman kertya teidan kokonaisuuteen, ei massaan.

Fridrik sanoi:
Porukka sanoo taalla aina, "Siis en tajua miks se sano noin, en edes ole iso".

Ei silla koolla ole valia ellei ole vitun raamikas. Taitaapi huomio enemman kertya teidan kokonaisuuteen, ei massaan.

Jeeps, aiemmin itsekin huomauttanut täällä miten dorkaa toi on. Onko Suomalainen noin kaino ettei vain voi vastata "no kovasti on yritettykin, kiitos.".. :rolleyes:

moe täällä on ollut älyttömän hyviä ja :kuola: myös törkeitä kommentteja, tässä pieni otanta minulle sattuneista. Kävin työterv.lääkärillä kesäkuussa, pikkuhousuille riisuttua seisomaan selin lääkäritätiin päin "urheiletko?-salilla käyt ainakin" sain sit kotiin lääkärin lausunnon jossa luki. Ylävartalon rakenne vanttera :worship: kiitooss,
työpaikalla n. puolet porukasta harrastaa painoilla taiteilua jossain määrin ja kommentteja tulee: "menkää nyt te salille tullaan sit teidän lähdettyä kun teidän aikana sinne ei muita mahdu". Tämmöisiä, niin ja vaimo kyllä jaksaa kehua selkää tai lähinnä sen muotoa :david:

itellä muistu mieleen tällänen asia ku vielä viime keväänä oli hyvä reeni alla,oli normi lääkärin tarkastus,blaablaa.no sit mennään puntarille:"pituutta 1cm ja painoa 5kg lisää,ja näköjään pelkkää lihasta".oli pikkasen tyytyväinen olo sen jälkeen :rolleyes: mukavaa että jos vielä ite tietää että on tullu jonkun näköistä tulosta ja joku huomauttaa siitä :rolleyes: :)

Isä: "Voi mahoton nuita sun reisiä. Onkuin sadan metrin pikajuoksijalla!"

Kerran salilla jalkapäivänä eräs vanhempi mies tuli kysymään minulta: "Ootko sinä pikajuoksija?"

Miksi juuri pikajuoksija? Sitä olen tässä mietiskellyt :lol2:

ei nyt ihan threadiin liittyvä juttu mut oon aloittelija ja kaverit sanoo että otan "turhan tosissani" tän harrastuksen. kaveri sano kun näki mun mättävän suuhun tonnikala&raejuusto-settiii että "tuo on tosi säälittävää" . lähinnä nauratti sen kommentti. ja kämppis kans ihmetteli ääneen että syökskää puoli kiloo rahkaa päiväs? :hyper:

Back
Ylös Bottom