Parhaat huomautukset

Clayman sanoi:
Mutsi kysyi, että mitä siellä salilla teen, kun en jaksa edes puita pilkkoa kauaa mökillä :jahas: .

No, mitä sä sitten siellä salilla oikein teet ? ;)

Grosskopf sanoi:
Isä 60 v : "Susta on tullut kauhea korsto"
Tytär 2 v : "Sää oot iso mies"
Vaimo 22 v : "Sä oot tommonen tasanen pötkylä, paitsi mahan kohdalta"

Vaimon suusta totuus kuuluu? :D Kai kuittasit sille takasin jotain, edes selluliitistä?

Nuo vaimojen kommentit on kyllä usein niin hiton motivoivia. Mullekin emäntä sanoi keväällä dieetin ollessa parhaassa vauhvissa, että ei sun tosta sitten enä tartte laihtua, perse kuulemma pienenee liian paljon... :jahas:

Tuskan aikaan joku teinityttö yritti pistää silmäpelit käyntiin. En oikein jaksanut tarttua noin 14-vuotiaaseen syöttiin. Takaa kuului huomautus "se oli joku nihkee bodari".

Viime keväänä baarissa eräs daami lähestyi valomerkin aikaan lauseella "sä täällä lesotat hyvillä lihaksillas". Nauratti. Lesottamiseen ei varmasti ole varaa ja lihasta on vähäisesti.

Festivaaleilla kaverin suusta kuultua: "äijä on tuommoinen hunk".

Väännettiin eilen kavereitten kanssa kättä, ja satuin voittamaan kaikki :whip:

Sitten eräs tyttö tuli juttelemaan:

Tyttö:''kuulin että sä käytät niitä proteiineja''
Minä: ''joo, ei ne mitään hormooneja ole''
Tyttö:''ai...''

Sitten seurasi hiljaisuus
:jahas:

Enpä itse ole kauheasti kommentteja saanut, mutta noin viikko sitten sain kuulla pari kommenttia eri henkilöiltä.

Kotosalla kuulin..
Äiti: "On se hyvä että enää noi farkut ei tunnu roikkuvan sun päälläs"
Minä: "Njoo, vyötärö on kyllä kasvanu aika lailla kun ei nää meinaa mennä edes kiinni"
Äiti: "No kyllähän senkin on pakko kasvaa kun sulla on rintakehä ja kädetkin kasvanu"

Sitten seuraavana päivänä kun satuin kaverin kanssa menemään rakennukseen sisään ja vetäsin oven auki niin, että se kolahti seinään tuli kaverilta kommentti että "Tombster käyny kesällä vähän salil"

:D

No toivottavasti jotain on tapahtunut puolen vuoden punttailuni aikana. Ainakin kiloja tullut melkeen 10 lisää..

Pistin yhtä vanhaa t-paitaa päälle, kun emäntä huomautti että ootkos sä kasvanut kun näyttää paita tiukemmalta

Mä: :hyper:

...ennenkuin emäntä ehti tulla taputtelemaan mun vattaa... :jahas: :itku:

Täytyy nyt kerrankin postata tähänkin threadiin.

Hiljattain tapaamani uskomattoman ihana tyttö jaksaa kehua päivästä toiseen aina kun tavataan. Tottakai se antaa lisää motivaatiota treenaamiseen, kun kuulee kauniin tytön suusta olevansa valtava, mitä en tod ainakaan omasta mielestä ole :D

Paras kommentti oli kuitenkin kotiväeltä jokin aika sitten, kun mietin minne suuntaisin töitä tekemään ennen inttiä ja opiskelua: "Sunhan pitäis lähteä alastonmalliksi, kun on niitä muskeleita sielä täälä." Just joo, :jahas: Kunnon piikittelyä, mutta ainakin nauratti ihan pirusti.

No - treenaaminen ainakin maistuu taas eri tavalla...

Alastonmalliksi?
Harvemmin sitä kotiväeltä tuollaista kuulee.
Mulle jäisi ainakin elinikäiset traumat tuollaisesta vehkeen piilokehumisesta...

Siinä tuli harottua sitten puuskuttelutauolla intin jäljiltä rehottavaa vahalla korjailtua ruuhkatukkaa ja todettua kaverille, että aika komea leijonanharjahan tästä tulee, kun siistii tuosta ja tuosta... Toki loppuun piti todeta naureskellen, että "tässähän kuulostaa joltain vitun homolta". Tein tässä vaiheessa ohimenneen havainnon, että vieressä venytteli oikeasti anorektinen mies pyöräilyvarusteissa hiukset nätisti viikattuna ja sijattuna kiiltosuihkeella.

Tartuin taas toiseen punnerrussarjaani ja lopuksi laskin painot alas. Vieressä lymyillyt huikelo ukkeli ottaa askeleen lähemmäs ja heittää lonkalta: "Tosi hyvin leikatut hiukset sulla! Sopii sulle tooosi hyvin!" Välitön hämmennyshän siinä iski ja myhäillen totean vain kiitokset. Leikkaushan oli tosiaan mallia laivastojoukot noin kolme kuukautta sitten, eli koneella rajaajan kanssa. Siitä sitten villin lännen tyyliin ilman lakeja ja sääntöjä kasvaneet.

Noh, hassulta se sillä hetkellä tuntui koko episodi. :D

Tapahtui matinkylän Gold'illa joskus 89-93, tarkemmin en muista; kaukainen kaveri oli tullu matkan päästä treenaamaan Leif Langbackan kanssa, ja klampsivat sitten lopuksi pukkariin. Lefa heitti housut kinttuun, jolloin kaveri:" VOI VITTU MITEN ISO PERSE, ja isot reidet..." aidosti hämmästyneenä...;)

Pakko hehkuttaa... Sain tänään rispektiä salilla :hyper: Valitettavasti en itse ko. episodia kuullut/huomannut, mutta avokki raportoi selkäni takana tapahtuneen seuraavaa:

Olin juuri tekemässä leuanvetoja lisäpainoilla, kun kuulemma eräs - hm - vatsakkaahko mies oli pysähtynyt katsomaan minua hyvin hämmästynyt ilme naamallaan, ja oli nykäissyt kaveriaankin sanoen "Kato saatana!!!" Olivat siinä sitten yksissä tuumin katselleet meikäläisen treeniä edelleen ylen hämmästyneinä, ja toinen oli vielä sanonut toiselle "On muuten kyllä vahva muija!" :hyper: :hyper: :hyper:

Gillyanne sanoi:
Pakko hehkuttaa... Sain tänään rispektiä salilla...

GO GILLY!! Just tällasia täytyy hehkuttaa. Loistava meininki :rock:

Pitää omasta puolestakin sanoa, että tuntui tosi kivalta kun salilla trainerit ilmeisesti on melko hämmästyneitä kun nainen treenaa lujaa ja vielä syö oikein. Yksi trainereista näki mun ruokaohjelman ja tokaisi, "this is really impressive!". Täällä ei ilmeisesti tavallisilla treenaajilla eikä näköjään edes ammatikseen ihmisiä treenauttavilla aina ole toi ravintotietous ihan tapissa. Pullan dieetti (jonka trainer teki) oli nimittäin aivan perseestä ja ehdotin korjauksia siihen mun ruokavalion pohjalta.. ei oo kovin järkevää kokata monenlaista ruokaa - niin että toinen syö offilla kananrintaa&täysjyväpastaa ja toinen dieetillä burritoksia, mozzarellaa ja papumuhennosta :rolleyes:

Tossa kun äsken käväistiin salilla niin toinen traineri sanoi että ollaan "customers with the attitude". Hohoo.

_Wilii_ sanoi:
Tyttö:''kuulin että sä käytät niitä proteiineja''
Minä: ''joo, ei ne mitään hormooneja ole''
Tyttö:''ai...''
Vastaukseksi olisi kelvannut myös "Joo, niin käytän. Me ammattilaiset kutsumme sitä prosessia syömiseksi".

Mua joku heebis kutsu puolijättiläiseksi tässä pari viikkoa takaperin, ja myönnetään sen verran, että siihen verrattuna olinkin. Ei kyllä olis muuten kehunut (luulisin), mutta kun piti saada meikäläisen apua raskaan kuorman kanssa :thumbs:

Mutsi tossa kevättalvella: "Kauhea, miten leveä selkä!" Ja "Taitaa olla meidän perheessä kohta parikin hormoonihirviötä" (viittasi mun ekaan kommettiin siskon silloisesta poikakaverista, joka oli aika bulkissa.)

Yleisimmät viittaukset kuulee käsien ja jalkojen verisuoniin liittyen. Pari kommettia on tullut myös olkapään/rintalihaksen suonista.

Mieleeni muistuu myös erään kaverin kommentti, ketä en ollut nähnyt muutamaan vuoteen: "Vittu sä oot varmaan käyttänyt hormooneita. Muistan, kun olit sellanen vitun tikku ja hartiatkin on kasvanu helvetisti" (Mulla oli puvuntakki päällä ja ei ees oo.. :) )

Ja toinen alkukesästä: "Vittu en meinannut tuntea sua ollenkaan, ku olit tollanen luihu rokkari. Jätkä oli silloin yhtäkkiä vitunmoinen kaappi muutama vuosi sitten ja nyt taas tollanen luihu pitkäletti" Huoh... mitäpäs tohon sanomaan... Kuin että nii-i ja joo-o. Vaatteet tekevät ilmeisesti todellakin miehen. Viimeksi jäbä näki mut pelaassa jotain rantalentistä ja nyt jossain baarissa liian isossa kauluspaidassa puol neljä..

ace-oo- sanoi:
Onko Gapriel vilautellut porukoille?
Hehe, en sentään. Piikittely kohdistui lähinnä yleisesti saliharrastukseen. Hieman epäselvästi kerrottu toi mun tarina, mutta hemmetisti ainakin sai nauraa. :D

Jes jes

Yks työkaveri (naispuolinen vielä) kysyi ohimennen, että olenko käynyt salilla tai jotain?

Minä siihen hiukan epäluuloisesti että miten niin?

"Kun mä aattelin että sun hartiat olisi leveemmät kuin ennen"

Mä: niin no oon mä vähän koittanu välillä
(ja kulman taakse vetämään über-tuuletuksen) :rock: :rock:

Kimmo sanoi:
No, mitä sä sitten siellä salilla oikein teet ? ;)

Kai mä vaan Kirkaa lainaten: "ollaan vaan ja hengaillaan" :D

Clayman sanoi:
Kai mä vaan Kirkaa lainaten: "ollaan vaan ja hengaillaan" :D

Eiköhän se hengailu ole kohta nähty, ja alkaa nahkaruoska heilumaan. :whip:

Back
Ylös Bottom