Parhaat huomautukset

Tälle repesin kun kuulin:velipoika oli hukutellut kaverinsakin salille ja se oli ihan sika innoissaan uudesta harrastuksestan ja puhui siitä koko ajan kysellen uusia vinkkejä treeniin.Yhtenä päivänä treenien jälkeen veli ja se kaveri tulivat salilta ja kotipihalla oli vastassa talonmies, joka poltteli tupakkia. velipojan kaveri meni talonmiehelle esittelemän omaa hauistaa ja kyynärvarttaan ja kysyi "arvappa mikä tämä on?" johon talonmies:"no", "tämä on kyhmyjoutsen" ilmoitti kaveri topakasti ja rupesi nauramaan. talonmies otti yhdet henkäykset tupakista ja totesi hiljaa: "taitaa olla tämän kesän poikasia". -REPESIN-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hunter killer sanoi:
Tälle repesin kun kuulin:velipoika oli hukutellut kaverinsakin salille ja se oli ihan sika innoissaan uudesta harrastuksestan ja puhui siitä koko ajan kysellen uusia vinkkejä treeniin.Yhtenä päivänä treenien jälkeen veli ja se kaveri tulivat salilta ja kotipihalla oli vastassa talonmies, joka poltteli tupakkia. velipojan kaveri meni talonmiehelle esittelemän omaa hauistaa ja kyynärvarttaan ja kysyi "arvappa mikä tämä on?" johon talonmies:"no", "tämä on kyhmyjoutsen" ilmoitti kaveri topakasti ja rupesi nauramaan. talonmies otti yhdet henkäykset tupakista ja totesi hiljaa: "taitaa olla tämän kesän poikasia". -REPESIN-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Owned!

olin taannoin kesällä ilman paitaa porukoilla syömässä ku pikkuveli sanoo faijalle et "kato ton jätkän kroppaa,on pikkusen tullu pihviä"...faija siihen vaan et taitaa syödä jotain muutakin ku kaurapuuroa...et silleehttp://www.pakkotoisto.com/vbulletin/newreply.php#
prkl
toinen tapaus
prkl
olin kaverilla ryyppämäs ni yks tuttu tulee ja sanoo et mikä möykky sustakin on tullu,toi on jo ruman näköstä.Ja kuitenkin oon tosi luikku 192/94

hunter killer sanoi:

Tää oli paras ownaus ikinä. :lol2:

Eipä täällä Tampereella kukaan tuijota kovin kummasti, kun kaupunki on täynnä toinen toistaan isompia äijiä.
Mietiskelin parhaita kommentteja ja kyllä se taitaa olla niin, että eniten mieltä lämmittää --> "Äijä on ku Niskanen, täytyy olla tosi lahjakas, vielä 2-3v ja oot tosi kova nimi noviiseissa. En pääsis ikinä tuohon kuntoon" Toi oli sitten erään tunnetun lisäravinneketjun kauppiaan suusta kuultua. Tietenkään ei voi olla mitenkään mahdollista, että hänellä olisi omat jauhot pussissa, eihän? :D

Pitihän sitä tietenkin mennä kehumaan kaverille: " No, lahjat lähtee parin kuukauden päästä pois.." :lol2:

Corruption sanoi:
olin taannoin kesällä ilman paitaa porukoilla syömässä ku pikkuveli sanoo faijalle et "kato ton jätkän kroppaa,on pikkusen tullu pihviä"...faija siihen vaan et taitaa syödä jotain muutakin ku kaurapuuroa...et silleehttp://www.pakkotoisto.com/vbulletin/newreply.php#
prkl
toinen tapaus
prkl
olin kaverilla ryyppämäs ni yks tuttu tulee ja sanoo et mikä möykky sustakin on tullu,toi on jo ruman näköstä.Ja kuitenkin oon tosi luikku 192/94

Niinkuin palstalla on aiemmin useasti todettu, vähänkään treenaava näyttää perusseppojen silmissä "kaapilta", meidän pitkien tapauksessa myös pitkä mitta tuo jonkin verran "näköä".. Olen itse 196cm / 96-97kg, ja jonkin verran jo saanut positiivista palautetta..

Tänään muuten sattui kaupungilla ollessa autosta osoitin liikennevaloissa vaimolle kohtuuharteikasta miestä jolla oli slimmattu neulepaitapäällä ja sanoin : Sitten kun mulla selkä on tuossa mallissa rupeen oleen tyytyväinen.. Vaimo vastasi että "ei tuo ole kovin kaukana, on se nyt jo kasvanut"...

tässä eilen mutsi kysy et miks en pidä vyötä housuissa nii sanoin että ei mahdu enää ku se oli nii vitun pieni : nii mutsi vaa et sen siitä saa ku käy siellä salilla ihteesä riuhtomassa ja kasvattamassa ! :david:

Tämä ei ollut varsinaisesti kommentti, mutta hieman erikoista silti. Pyöräilin ilman paitaa pitkin sellaista pyörätietä, jonka vieressä menee autotiekin. Autotietä pitkin siniä ajeli joku moottotipyörä kaksi ihmistä kyydissä ja huomasin kuinka ne katto pitkään. Ajelin vähän eteen päin ja huomasin että moottoripyörä oli pysähtynyt bussipysäkille ja ne kuvasivat videokameralla pyörätietä kun menin ohi... Rekisterikilpeä en huomannut katsoa, mutta sain vaikutelman että olivat joitain ulkomaanpellejä Keski-Euroopasta.

Suurin osa huomautuksista mitä minä saan koskee lähes poikkeuksetta tuota perse-osastoa.. :jahas: Mikä sinänsä on ihan imartelevaa mutta joskus tuntuu joillakin menevän hieman överiksi. :rolleyes: Esimerkiksi eilen kun seisoin torilla sellaisessa rokkitapahtumassa niin joku tuli vaan ja puristi perseestä ja kun en tähän sen kummemmin (paikan vaihtoa hieman etiäpäin mukaan laskematta..) reagoinut niin kyseinen tyyppi päätti sitten huudella sieltä takaa sitä, että kuinka hyvä perse minulla nyt onkaan. . :jahas: Eikä tässä nyt muuten mitään, mutta kun kuuntelee tuollaista huutelua vartinkin verran putkeen niin alkaa kyllä tulla sellainen olo että pitäis jo päänsä kiinni.. :evil: Mutta toisaalta hyvä vaan jos ne kyykkytreenit on menny perille.. :lol2:

Emppuli sanoi:
Suurin osa huomautuksista mitä minä saan koskee lähes poikkeuksetta tuota perse-osastoa.. :jahas: Mikä sinänsä on ihan imartelevaa mutta joskus tuntuu joillakin menevän hieman överiksi. :rolleyes: Esimerkiksi eilen kun seisoin torilla sellaisessa rokkitapahtumassa niin joku tuli vaan ja puristi perseestä ja kun en tähän sen kummemmin (paikan vaihtoa hieman etiäpäin mukaan laskematta..) reagoinut niin kyseinen tyyppi päätti sitten huudella sieltä takaa sitä, että kuinka hyvä perse minulla nyt onkaan. . :jahas: Eikä tässä nyt muuten mitään, mutta kun kuuntelee tuollaista huutelua vartinkin verran putkeen niin alkaa kyllä tulla sellainen olo että pitäis jo päänsä kiinni.. :evil: Mutta toisaalta hyvä vaan jos ne kyykkytreenit on menny perille.. :lol2:
:kuvia: perseestä :D

Ihme porukkaa (varsinkin jos on tuntematon) että tulee tuolleen puristelemaan perseestä, ei musta vaan tollaseen käytökseen olis. Ehkä sen takia paras kaveri onkin oikea käsi :D

Eilen baarikierroksella tuli jotain huomautuksia, en muista enää sanoja kun oli kiire jakamaan tervasnapsia viemäriverkostoon. Hyi helvetti kun oli pahaa. Siinä aikaisemmin kun aloiteltiin niin yksi kysy että oonko alkanut vetää hormoneja kun oon levinny näin "paljon". Toisaalta kivaa, mutta tollanen yleistys on kyllä ihan perseestä :)

Busted... no ei vaan... en se minä ollut. :D

:offtopic: Millanen oli meininki? Ite en ees päässy sinne. Voit vaikka meiliin viskata vastausta kun menee varmaa liiallisesti offtopiciks jos alkaa tässä jauhaa tommosia.

ZweCCo sanoi:
:offtopic: Millanen oli meininki? Ite en ees päässy sinne. Voit vaikka meiliin viskata vastausta kun menee varmaa liiallisesti offtopiciks jos alkaa tässä jauhaa tommosia.

:offtopic: Noh tuskinpa tämä nyt kauheasti haittaa vaikka vähän offtopicikis meneekin. Ei taida nimittäin olla ensimmäinen kerta täällä. :hyper: Mutta siis asiaan... Ihan jees oli toi tapahtuma. Ei nyt mikään elämys varsinkaan selvinpäin mut kuiteski. :D En sit tiä millaset oli jatkot ollu ku en sinne päin viittiny raahautua kun en kerran ees jurrissa ollu. :) Mut se siitä offtopicista.. :D

Naapurin 4v tyttäret tuli leikkin meidän hiekkalaatikolle 2v poikani kanssa.. Toinen tokaisi yhtäkkiä "sulla ei enää oo läskiä"... :hyper: :hyper: :D

:offtopic: Joo eiköhän tässäkin ketjussa tuota offtopicia piisaa jo ennestäänkin. Selvinpäinhän sitä boudarin pitääkin olla niin kehitys on turvattu. :thumbs: Viime vuonna tuolla olin ni pari hyvää bändiä oli sillon loppuillasta vaan siellä. Paljon muuten kyykystä nousee niillä sun pakaroilla kerta ne niin hyvät on että joku semmosessa paikassa kehtaa puristelemaan tulla? :D

EDIT: Btw en muuten ihmettele että joku on vaan tullu perseestä puristelemaan. Ihan ihmeellistä sakkia siellä kun viime vuonna olin niin joku tyttö vaan tuli sieltä mun luokse ja alko halailemaan ja tuttavuutta tekemään. Osa senverran simoissaan tuntuu olevan että tapahtuu tuommosta. :)

Back
Ylös Bottom