Parhaat huomautukset

Tänä kesänä reissasin kotipuoleen pitkästä aikaa ja tapasin vuosien takaa yhden perhetuttavan. Oli helle ja varustuksena vaimonhakkaaja + shortsit. Tuttu sitten kysäisi: "Mistä tuollaiset olkapäät saa?" Minä sanoin: "Apteekista" :). Tuttava räkätti hetken aikaa mahakippurassa, kunnes veti vakavan ilmeen ja rupesi tarkemmin kyselemään.

Toivottavasti jotain kehitystä tullut, sillä peilistä tuijottaa edelleen sama, ruma, kynäniska.

Tämähän mielenkiintoinen ketju. Itsellänikin samoja jo monta kertaa mainittuja, mutta kerrotaan silti.

-Työhönotto terveystarkastuksessa hoitsu kyseli painoa ja pituutta, kerroin mitat (174/95). Hoitsu totesi "Eikä ole" pisti vaakaan ja mittasi vyötärön (89cm). Lopulta totesi, että "taitaa se lihas sitten painaa, kyllä sitä painoa silti voisi pudottaa". :D

-Ennen olkapääleikkausta otettiin verikokeita. Hoitsu yritti pistää neulaa kyynärtaipeeseen, taisteltuaan hetken, kysyi harrastanko kehonrakennusta kun suonesta ei saa piikkiä läpi.

-Pari kuukautta sitten istuessani yksin (odotin kaveria) baarissa, viereeni istahti reilu parikymppinen pariskunta ja alkoi kyselemään kauanko olen käynyt salilla kun on niin massiivinen yläkroppa (I wish). Mitä lie mielessä ollut, kaveri tuli ja keskeytti ennen kuin selvisi ;)

-Sitten noita normaaleita "sulla on isommat tissit kuin mulla" "paljonko nousee penkistä" yms.

Niin joo, Äitimuori oli päättänyt ostaa Tallinnan reissulta mulle paidan ja sovittanut sitä isälleni, että pitäisi sopia. No eipä mennyt millään päälle :itku: Kerrottakoon vielä, että isä on saman mittainen ja painaa sellaisen 80kg

-"Ei vitsi mä oon kateellinen!" ja "aivan sairas haba" kun väläytin ruipelohauistani baarissa.

-"Älyttömät patit" kun kaveri näki mun pohkeet.

-"Sä oot tosi kiintee, sus ei niinku oo mitään löysää" Haha, I wish :lol2:

Viime viikonloppu meni välillä överiksi kommenttien osalta kun oltiin mökkeilemässä vanhalla kaveriporukalla. Eka kommentti kun saavuin paikalle: "Jätkä on käynyt kyl salilla!" ja tämä meno jatkui aina aamuun. Osaa porukasta ei ollut nähnyt pariin vuoteen ja tänä aikana paino on n. 15kg noussut.
- "Sä oot ihan varoituskolmion muotoinen." :lol2:
- "Mahdutkos sä nyt tähän istumaan kun on niin leveet hartiat"
- "Järjetön haba" (tätä mä en tajunnut kun näillä naruilla ei juhlita)
jne.

- Isäpappa jaksaa aina huomautella, kuinka tuo kolminumeroinen painoni (190cm, 103 kg) on muka "hengenvaarallinen" ja kuinka pitäisi laihduttaa ja syödä vähemmän ja liikkua enemmän. Mutta minkäs minä sille voin, kun ei miinuskaloreilla jaksaisi käydä kuntosalilla joka toinen päivä ja liikkua kuutta kertaa viikossa.. :D Taitaa olla vaan huolissaan kun itsellään tuo reilu 110 kiloa ei todellakaan muodostu pelkistä lihaksista...

- Verenluovutuksessa hoitaja tokaisi: "jaha, eipä tässä paljon tarvi puristella kun nää suonet näkyy muutenkin"

- Eräässä leirikeskuksessa oli käynnissä rippileiri, kun kävin siellä hoitamassa muita asioita. Leirikeskuksen pihalla oli joku porukka teinejä, ja autolle palatessani siellä kuiskittiin ainakin "Kauhee kaappi!", ja jotain muuta supinaa josta en saanut selvää. Ihan hyvä saavutus näillä narukäsillä. :lol2:

Eräänä päivänä tultuani suihkusta kuljeskelin kotona pelkkä pyyhe päällä ja mutsi sanoi: "Tuon leveämmäksi et enää saa tulla". Olin laihtunut intissä vuoden aikana yli 10 kiloa ja punttitreeniä ehtinyt vetää jo pari kuukautta...

engine sanoi:
- Eräässä leirikeskuksessa oli käynnissä rippileiri, kun kävin siellä hoitamassa muita asioita. Leirikeskuksen pihalla oli joku porukka teinejä, ja autolle palatessani siellä kuiskittiin ainakin "Kauhee kaappi!", ja jotain muuta supinaa josta en saanut selvää. Ihan hyvä saavutus näillä narukäsillä. :lol2:
Missäpäin tapahtu? Ettei vaan olisi tapahtunu pari viikkoo sitten... en myönnä huudelleeni... :nolo:

Joltain tuntemattomilta varhaisteineiltä kuultua.... "Hyvä perse!"

Jotain hyvää sentäs. :D

Viikonloppuna tuli baarissa "ihan saatananmoinen pala" kommenttia monta kertaa:D Ja miehet tuli vertaamaan omaansa, huh huh:D

offtopic: rahkanaama sun allekirjotus on melkoisen hauska:D

Mutsi kysyi, että mitä siellä salilla teen, kun en jaksa edes puita pilkkoa kauaa mökillä :jahas: .

Ainuat kommentit mitä on tullu niin:

-Äiti: "kato ettei sustakin tuu sellaanen lenkosääri ku mitä tv:ssä jotku on"

-Kaverin tyttöystävä: "sun pitääs laihduttaa"

-Siskon kaveri (miespuolinen): "paljolla teet flyessiä käsipainoilla"
-Mä: "no penkin ja vinopenkin jälkeen pumppailen 14kg:n kässäreillä"
-Siskon kaveri (miespuolinen): "vitut tee, mä teen 10 kg:n kässäreillä ja mä en oo tolaanen kuikka"

Et ihan kivaa kannustusta :jahas:

abine sanoi:
-Siskon kaveri (miespuolinen): "paljolla teet flyessiä käsipainoilla"
-Mä: "no penkin ja vinopenkin jälkeen pumppailen 14kg:n kässäreillä"
-Siskon kaveri (miespuolinen): "vitut tee, mä teen 10 kg:n kässäreillä ja mä en oo tolaanen kuikka"
:lol2:

btw: mitä liike toi flyessi on?

Joo minusta ja mun treenikaverista on väännetty lääkejuttuja niin kauan ku ollaan treenattu.Parhaimmat heebot tietää mitä ollaan vedetty, mistä ollaan ostettu, määrät ja kenen luona ollaan oltu piikitettävänä :) .Yksi punttipentti sanoi minulle vakavana, että kaverini on siksi niin lihaksikas, koska hänelle syötettiin lapsena hormooneita :lol2: .

Aina kun juttelemme tuttujen kanssa salijuttuja he olettavat meidän olevan lääkkeissä tai kysyvät, että koska on seuraava kuuri.

Back
Ylös Bottom