Parhaat huomautukset

hmm...pitäskö miun panostaa enemmän siihen penkkiin...

Juhannusaattona kaveri, jota en ollut nähnyt ehkä kuukauteen-kahteen:

Konnasta kyllä huomaa, että on käyty salilla. Ei tuollaselle huvittaisi ruveta vittuileen.

Hohhoijaa ... huomaisipa itsekin.

Juhannuksena tuli yks niin naurettava kommentti, että nauroin muutaman päivän. Viimeks käydessäni kotiseudulla tuli mainittua ohimennen muutamalle tyypille mun tavoitteistani. Nyt juhannuksena näin sitten yhden niistä tyypeistä, joka alkoi heti mut nähtyään huuteleen et "ei noilla siimoilla" :hyper: Hetken olin aivan häkeltynyt, mutta sitten vaan tuumasin pojalle, et ootahan pari vuotta niin etpähän puhu enää mitään. Ja oikeasti oon keskimääräistä naista lihaksikkaampi...

Uskomattoman huvittavaa, kun mies tuumailee naiselle tolleen. Tää kaveri treenas toista vuotta sitten ja pudotti painoa yli 10 kiloa. Nykyisin se on lopettanut treenaamisen, lihonut varmaan 20 kiloa ja on mielestään iso mies, heh. Voiko oikeasti jätkä olla noin kateellinen...

Tännekin tuli jussina kommenttia kavereilta joita en ollu nähny puoleen vuoteen. Että yhtä#hauista on nyt sit niiiiiiiiiiin valtaisan iso ja muka täysin rasvaton (näkisivätpä perseen :D) ja sitten baarissa joku känninen keksi sanoa että miss Rambo ja siitäkös se riemu syntyi. muutenkin koko ajan ois pitäny olla vääntämässä kättä jne. Olihan se ihan imartelevaa tai jtn. Tuli muutenkin humalapäissään voimailtua mm kantelin sylissä sellaista 90kg ukkelia:D

No joo, tulihan sitä itekkin veljen kans pullisteltua terassilla bodypaidat päällä, siis lähinnä toisillemme :D Sellasta keskinäistä skabaa ja se sanoikin jo, et pian alkaa pelottaan et sisko kasvaa edelle :hyper:

Kannoinpa tuossa perjantaina Tammisaaressa neljä tvelvaria jonkin kilsan autolle kaupalta. Ekenäsiläiset tuijotti aika mielenkiintoisin ilmein meikän touhua. :)
Sitten eräs nätti neiti tuli jollain tuning-volvolla siihen viereen ja lähetteli lentosuukkoja ja jotain potaria minulle huuteli. Meinasi kaljat tippua kun meinasin revetä siihen paikkaan. :D

Istuskeltiin eilen tossa baarissa, kun joku koputti mun selkää. Käännyin, ja siinä oli joku vanha äijä pyörätuolissaan. Sanoi sitten että: "hei, sä oot hirveen iso mies, mutta voisitko vähän väistää?". Kunnon huomautus pitkään aikaan :D

Lötköttelin rannalla kyljelläni kun lapset oli uimassa, niin poika tuli ja nappas jenkkakahvasta kiinni ja sanoi: "isi sullon aika paksu nahka.." :lol2:

Joku äijä alko juttelemaan baaritiskillä ja sanoi että mä olen ihan Clark Kentin näköinen. Että eipä tässä kummempia... :lol2:

Nainen jonka luona yövyin viikonloppuna kehui että minulla on ernopolusmainen kroppa.

Ei kai nyt sentään, mutta hyvältä tuntui kuulla tuollaista :)

Jussina mua vastaan käveli baarissa täysin tuntematon mies, joka vastaan tullessaan puristi mua tissistä, sano, että vitun hyvät tissit sulla (WTF??), antoi pusun poskelle ja jatkoi matkaa. :eek: Tuon jälkeen oli vähän sellainen olo, että mitähän tää nyt oli ja meinas pistää jo vähän vihaksi, kun tuntematon tollai tulee.. Oli siinä hölmistyneen näköisenä lähellä olijatkin..

edit: meni kyllä pahasti :offtopic: , mutta tulipahan mainittua..

Toi taiskin olla niitä miehiä jotka käsipäivän sijasta puristaa tissistä :D Vakavasti ottaen eihän tollanen varmasti mitään hauskaa ole kun tuntematon ihminen käy kiinni.

No sitte itse aiheeseen. Hyvin tuli viikonloppuna kommentteja jätkä on bodannu, paljon penkki ym kun oli luokkakokous ja suurinta osaa tyypeistä olen nähny 5 vuotta ja 30 kiloa sitten. Tuli sellanen olo että ei kai tässä ihan kyniksiä ollakaan vaikka kesä on menny enemmänki :kippis1: puolelle :D

Juhannuksena mökillä... Melkein kaikki pienet tyttöserkut paikalla :)

Parikymppistä isoveljeäni uhosivat vihaavansa ja väittivät, että hän on vain puristanut mahasta kaikki läskit käsiin niin, että ne näyttävät lihaksikkailta. Haukkuivat myös kaloripelleksi ja sanoivat lihaskimpuksi.

No... Sitten kun käskivät tyttöjen kokeilla minun hauistani, niin eräs serkuistani heitti, että "ei siinä ole lihasta, kun se on luu!" :D Heh heh... Taitaa olla melko timmi hauis mulla, jos se tuntuu niinkin kovalta kuin luu ;)

Juhannuksena: "Et oo harkinnu koskaan personaltraineriks ryhtyä? Sä näytät ja kuulostat ihan semmoselta..." :hyper:

Nojoo, töissä tulee aina sillön tällön ihmekuittia parilta pallomahaiselta kebabin ja hesen orjilta, "mulla ois proteiinipastilleja, halutko" *ojentaa mynthoneja* ym. vastaavaa. Vakiokommentti tuohon ruokavaliovittuiluun on vaan:"Nojoo, kummatkin ollaan aikuisia ihmisiä, kummallakin on valinnanvapaus ruokansa suhteen, mun puolesta ihminen saa vapaasti valita mitä suuhunsa mättää, eikä mun terveellisempi ruoka ole teiltä pois" Kun kysellään niistä tonnikaloista ym. vastaan vaan lyhyesti että orientoidun opiskelijaelämää varten ja se on tolla melkein kuitattu. Tuntuu se vaan olevan hankalaa joillekin hyväksyä astetta parempia ruokavalioita. On sitä toisaalta tullut ihan positiivistakin palautetta, tyyliin:"on se hyvä että edes joku teistä nuorista jaksaa liikkua ja syödä fiksusti" nuo ovat lähinnä vanhemmilta ihmisiltä, ikä tuo ilmiselvästi viisautta :D

Back
Ylös Bottom