Parhaat huomautukset

Hehe, vaatekaupoista puheen ollen...
Pitäs varmaan ostaa uudet housut. Farkut anto periks kun yritin nousta prätkän selkään. :D
Onneksi olin kotipihalla enkä missään kaupungilla. :nolo:

Se on muuten härskiä että vaatteissa alkaa olemaan useampi äksä jo edellä. Osittain johtuu siitä, että amerikkalaiset on ihan älyttömiä jokinorsuja, mutta ne haluu kuitenkin pitää pieniä vaatteita. Niinpä mikä jonkin aikaa sitten oli XL on nykyään M. Kieroa touhua.

No tarvii laittaa kun tuli positiivista palautetta: Näin vanhan pomon yllättäen, se kätteli ja katto pitkään ja sano " susta on tullut oikein ison miehen kokoinen". No miten sen ottaa, mutta kiitos silti. Hyvältä tuntui... :D

Olin treeneissä(lätkä) ja siellä oli sitten vaaka ja kateltiin mitä kukin painaa. No mulla vaaka näytti 89kg ja heti tuli kuittia et hyvin oot saanu lihakset piiloon ku ei niit missään näy ja että mikä sus noin pal painaa... :jahas: :lol2:

Naispuolista ystävää näin toissapäivänä ekaa kertaa puoleen vuoteen niin tämä kysy: "Mitä Aleskille kuuluu? Muuta kuin että hartiat ovat ainaki leventyneet."

Olihan vähän :david: -olo!

Mä olen aina ollut TODELLA laiha. 19-vuotiaana lääkäri kirjoitti diagnoosiin "...bla bla bla heiveröinen nuorimies..." Silloin oli painoa huimat 62kg ja pituutta 187cm. Kyllä vitutti.

Nyt kun olen jumpannut reilun 2 vuotta ja saanu painon hilattua "jo" 72 kiloon, niin mutsi repäs kysymällä "Oletkos sä alkanu käyttää niitä hormooneja?" Tämä tapahtui heti sen jälkeen, kun TV:ssä oli esitetty eräskin jenkkipoikien bodausharrastuksesta kertova ohjelma.

juhannuksena tapahtunutta:
Kasa kännistä mutta isokokoista jätkää tuli juttelemaan ja sit yhtäkkiä yks niistä kahtoo minnuu kesken jutun ja huutaa et "tää jätkähän on käyny puntilla" ja rupaa vertailemaan forkkuja miun kanssa.. pari niistä selitti kovasti että ovat penkkauksen mestareita ja yks oli laihtuu 20 kiloo kun oli lopettanu..
Sustaa ja dedcaa kovasti minostivat ja hormoonien käytöstä selittivät.. :hyper:

kuitenkin siihen tuli sitten niiden joku isokokonen kaveri ja selittivät että se on vetäny maasta yli 300kg ja kun kysyin niin kyykänny melkein samanverran.käyttäny horkkaa jotain 11v putkeen.
se sitten sano, että tuntee boogien ja gotzillan henk.koht. ja että miussa ois ponteettiaalia ja ikänin puolesta kokoa kehonrakennukseen. (kukaan ei uskonu 15 vuotiaaks:D:D)
parinkymmenen minuutin päästä jo palaa vertailtiin yhen kanssa. :D

no sitten tuossa viikko sitten kaverin luona:
käverin äiti:Olitkos sie tuossa keskiviikkona rannalla?
minä:Olinhan minä,kuinka niin?
kaverin äiti:Nokun en meinannu tunnistaa kun siusta tuollanen lihaskimppu on tullu.
minä:Kiitos,sitä tässä on yritettykkin.. :D

nuo on piristäny ihan kivasti.. :)

onko täällä jokainen 15-vuotias jenkkikaapin kokoinen saatana?
taidan siirtyä pesäpalloon...

Alec sanoi:
No tavallinen 15v sällihän on yleensä sellanen rääpäle että ei paljoo lihasta tarvii päälle että erottuu edukseen.

Alec sanoi:

Kyllä se vähän siltä tuntuu, että jokainen 15v-sälli nostaa penkistä 130 ja näyttää colemäniltä. Lähetäänkö kopittelemaan?

Ja totuus on se että niin kauan kun ei sanota liian lihaksikkaaksi, suorastaan oksettavaksi, niin salilla riittää töitä. Minä en ainakaan halua että kukaan pitää kroppaani kauniina! Haluan olla hirviö!
Paras kommentti jonka voin kuvitella, kuuluisi "Onko tuo nyt sitten hyvä?" Ja kauhistelevan ilmeen saattelemana, jollaisia Ruhl sai kaupassa Made in Germanylla.

mxm sanoi:
Kyllä se vähän siltä tuntuu, että jokainen 15v-sälli nostaa penkistä 130 ja näyttää colemäniltä. Lähetäänkö kopittelemaan?

lähetään vaan.
mut älä heitä liian kovaa ettei mun narukäsi napsahda poikki... :jahas:

Alec sanoi:
lähetään vaan.
mut älä heitä liian kovaa ettei mun narukäsi napsahda poikki... :jahas:

Joo, no sitä pelkoa ei oo. Otetaan kuitenkin naisten pallo, että jaksetaan heittää kun ei miesten palloa jaksais edes nostaa. Toki täytyy laittaa rannesiteet kiinni, ettei hento ranne napsahda pillun päreiks.

mxm sanoi:
Joo, no sitä pelkoa ei oo. Otetaan kuitenkin naisten pallo, että jaksetaan heittää kun ei miesten palloa jaksais edes nostaa. Toki täytyy laittaa rannesiteet kiinni, ettei hento ranne napsahda pillun päreiks.

:lol2: :lol2: :hyper:

Tromm sanoi:
Ja totuus on se että niin kauan kun ei sanota liian lihaksikkaaksi, suorastaan oksettavaksi, niin salilla riittää töitä. Minä en ainakaan halua että kukaan pitää kroppaani kauniina! Haluan olla hirviö!
Paras kommentti jonka voin kuvitella, kuuluisi "Onko tuo nyt sitten hyvä?" Ja kauhistelevan ilmeen saattelemana, jollaisia Ruhl sai kaupassa Made in Germanylla.
Samaa mieltä! Tuollaisia katseita kun joskus saisi, kuin Ruhl. Se kauppakohtaus on aivan huippu.

Janne sanoi:
No tavallinen 15v sällihän on yleensä sellanen rääpäle että ei paljoo lihasta tarvii päälle että erottuu edukseen.
näinhän se on..ei sitä paljoa ole oikeasti täälläkään :nolo: mutta kaverin äiti kun ei ole nähnyt minnuu ilman paitaa melkein pariin vuoteen, joten viimekerran jälkeen reilut 17kg tullu painoa lisää..saatto vaikuttaa tuohon lausahdukseen..

Venäläinen naapuri kun kävelin hihattomassa ( :nolo: ) vastaan:

"Ooh, sinä käydä bodaamassa ?!"

" Oonhan mä joskus polkenut salin ohi fillarilla ;)"

"Sjinusta tjullut bodyfjitness-mies :hyper: " :jännittelee hauistaan ja osoittelee minua:

:lol2: no, ei se ainakaan pahalta tuntunut :)

Heeh, aika lol oli tossa vähän aikaa sit, kun tapasin erään mun kaverin pitkästä aikaa, tuli baarissa vastaan 7 promillen jurrissa. Huomautteli että oot ilmeisesti treenaillu entistä kovemmin, sen näki jo "olkapäiden muodosta" :D

Vähän oudonpi tapaus oli tossa pari viikkoa takaperin, oltiin kavereiden juhlissa ja siellä oli myös yks mun kaveri, jota tulee nähtyä suht harvoin. Äijä on melkein aina kännissä ja kysyy joka kerran ku tavataan multa mun penkkitulosta. Tää kerta ei ollu poikkeus, juttu meni näin:
Kaveri: Nii paljos on nykyään penkkitulos?
Mä: (vastaan sille)
Kaveri: Voi jumankaut!
(Joku tuntematon muija kävelee ohi)
Kaveri huutaa sille: Hei arvaa kui paljo tää nostaa penkilt!
Se muija: no?
Kaveri: (vastaa sille)
Se muija: (3 sek hiljasuus) Rankase mua...
Mä: :eek:

Miten ton nyt ottais ;)

Deat sanoi:
Se muija: (3 sek hiljasuus) Rankase mua...
Mä: :eek:

Miten ton nyt ottais ;)

Mitä? Älä nyt sano, että jäädyit!!!
:(
:curs:
:david:
:down:
:0:
:wall:
Mörr...

Back
Ylös Bottom