Parhaat huomautukset

Kerran kotikemuissa joku tuntematon typy rupes kutsumaan mua pokeks ja kutsukin koko loppuillan sillä nimellä. Ihan mukavaa kommenttia.

Punttista nyt muutaman kuukauden harrastaneena tapahtui seuraavaa:
Tuossa taannoin istuttiin Rakkaan vaimoni kanssa sohvalla ja keskustelu meni kuntosaliin liittyvään jostakin syystä. Vaimoni ilmoitti ettei tykkää sitten sellaisista isoista lihaksikkaista miehistä. Minä selvensin tilannetta, että ilmoittaa, kun on aika lopettaa harjoittelu. Rakas vaimoni tokaisi "tuota, kyllä tässä vielä hetki saattaa mennä ennenkuin on aika sinun lopettaa treenaaminen !!" :nolo:
Mutta ainakin tieto siitä että pakkiksen köriläillä ei ole mahkuja meitsin vaimoon on hieno asia ;)

Oltiin tässä kuukausi pari sitten veljekset siltalassa (kyläkauppa keskisen vieressä) ostamassa mulle pukua. Housut ja takki löytyi melko nopeasti
äiti sanoi myyjälle: sitte kauluspaita, varmaankin 40 (tjsp)
myyjä: joo, mutta ehkä pitää olla isompi ku sulla on tota yläkertaa vähän enemmän.
samalla myyjä tökki sormella olkapäähän :lol2:

Melontavalmennettavani (16w. 187/65) jännitteli habaa peilin edessä reenin jälkeen ja menin siihe vieree posettaa niii et narut oli vierekkäin. Kaveri naurahti kerran ja totes " ei too oo käsi, toin on jonkun jalka!" :lol2:

Mies meni kauppaan ja avasi takana tulevalle naiselle oven. Nainen sattui valitettavasti olemaan kunnon feminatsi ja alkoi meuhkaamaan suu vaahdossa miehelle tasa-arvosta yms. miksi oven avaaminen ei ole soveliasta käytöstä.

Mies tokaisi kylmästi:

"En avannut teille ovea siksi että olette nainen... vaan siksi että olette vanhempi kuin minä..."

:lol2:

Fighter1157 sanoi:
Kerran kotikemuissa joku tuntematon typy rupes kutsumaan mua pokeks ja kutsukin koko loppuillan sillä nimellä. Ihan mukavaa kommenttia.

Hienoa että näet asian positiivisen puolen (poke=iso?). Ton voi toki tulkita eri tavallakin. Itse alkaisin tarkkailemaan käytöstäni miettien, että vaikutanko kenties joltain banaanikainalolta vindiesel-sankarilta... :nolo:

Heikko sanoi:
Hienoa että näet asian positiivisen puolen (poke=iso?). Ton voi toki tulkita eri tavallakin. Itse alkaisin tarkkailemaan käytöstäni miettien, että vaikutanko kenties joltain banaanikainalolta vindiesel-sankarilta... :nolo:

Kyllä kai se hyvä tarkotti... Tosin voihan se olla että vertas mua pokeihin koska ne on mulkkuja ja rumia :hyper:

Kaikki pokethan ne on mulkkuja ja rumia :D. Istuin bileissä ihan huppari päällä ja joku eukko takaa sanoo "Ei vittu toi on vähän toi yks jätkä on iso". Tuli hyvä mieli (tuskin tarkoitti ketään kavereitani, koska kaikki ovat max 70kg.

Fighter1157 sanoi:
Kerran kotikemuissa joku tuntematon typy rupes kutsumaan mua pokeks.

Viime kesänä taisin käydä 4 kertaa kebab-kioskilla. Kahdella näistä kerroista tuli joku kännissä kyselemään että olenko poke? Harvemmin taitaa olla yleensäkkään portsareita vastaavissa paikoissa :D

Tulipahan mieleen, tapahtui joskus vuosia sitten, ennen kuin edes olin punttia alkanut harrastaa. Painoa oli varmaan 120-130 kiloa, ja näytin sitten varmaan kauheelta punttisialta yhdessä helsinkiläisessä pubissa. Joku umpikännissä oleva yli keski-ikäinen seurue oli siinä vieressä, ja yks sitten huutelemaan "eeööeeöööö... Hei, kuule! Millä salilla sä käyt? Hei, hei kuule! eeöööeeeööö... Hei! Käytsä samalla salilla ku toi... toi... eeööeeöö.... Hei, kuule! kuule! toi toi toi, kato toi PUUKIE???!!!1111" *köh-köh*

Repesin just duunin keittiössä ku tollainen viiskybänen duunin täti sanoi mulle, että "Onko sulla Haba hartiat kasvaneet?" Joo on kai ne vähän, mutta ehtä ryhti on vaan parantunut viime aikoina...Sit tää samainen täti aina ihmettelee mun ruokamääriä=)

Nyt on tullut viimesen kuukauden aikana kommenttia hartioiden leveydestä tutuilta, joita ei ole pitkään aikaan nähnyt. Ainahan ne lämmittää :)

Tähän mennessä ainoo palaute mitä oon saanu sekä mutsilta että eräältä kaverilta: "Sulla on muuten posket pyöristyny"

What every guy wants to hear ;)

Kysyin äitiltä ihan leikkimielellä, että pitäiskö vaihtaa sellaseen treeniohjelmaan, että koko kroppa 3 kertaa viikossa läpi 4-jakosen sijaan. Äiti vastas, että ota vaan ihan rauhallisesti, älä tee liian kovin.

Isä: Sairasta hommaa se podaus, ne syö niitä lisäravinteita ja sitten ne on ihan hulluja ennen kisoja...

Timustaja sanoi:
"Sulla on muuten posket pyöristyny"

Jep, tämän oon mäkin sentään joskus kuullut :lol2:

Lämmöllä muistelen niitä aikoja, kun vielä sai kuulla roinaepäilyjä ym. Nykyään ei tarvii paljoa vastailla kysymyksiin, että "treenaakos äijä punteilla?"

No, jos tässä paranisi jossain vaiheessa siihen kuntoon, että voisi alkaa tähtäämään kesään 2006 jonkinlaisella treenilläkin, ei pelkällä Pakkiksen lukemisella...

Nyt jo kaipaa niitä mummonkin "sustapa on tullut hyvännäköinen" (lue: oot lihonut) -kommentteja. :D

Venyttelin kerran ojantajia ku oli hiukka jumissa (t-paita päällä) nii eräs sukulainen tuli ja katto kun kädet oli varmaan vähä paisunu ja sano, että "säähänoot lihonu, oot tosiaan vähä pyöristyny" :wall:

number_one sanoi:
Yks tyttö heitti yhissä bileissä kerran: "sullahan on isommat tissit ku 50centillä"
:D

Ainakin noiden busseissa olevien lappujen perusteella vertailut 50centtiin voi ottaa vittuiluna... :urjo:

Back
Ylös Bottom