Parhaat huomautukset

Kaveri sano mulle tänään, et mullon v**un iso maha. Mä sanoin, että p**kat, mähän näen vielä varpaaniki :jahas: .

kaljavatsasta vielä kuittalua saunassa tulee.
ja joskus
"sä oot tän joukon puntein"

no joo , loppujen lopuksi tärkeintä on, että treenaa omaksi ilokseen.

Näitä normaaleja... Äiti yrittää vaivihkaa huomautella että oleko muuten huomannut että olet lihonnut aika paljon :jahas: Kieltämättä 12kg vuosivauhti 160cm varteen on aika paljon. Kun siinä on läskiäkin ihan mukavasti, mut sou not.. Ompa ainakin tissit kasvanu.

Ja tässä taannoin.. Poistin vahalla ylimääräisiä karvoja niin mamma kysyi että "nuo aineetko" (merkitsevällä äänensävyllä) sinulle aiheuttavat karvankasvua. Huojentui sitten kuullessaan että kyllä minulla on ollut ihokarvoja ennen saliharrastustakin :D

Onkohan äidit muuten yhtä aina pahoja, äidin kannustavat mielipiteet ovat yleensä: HYI ko sie oot kasvanu, mikset sie lopeta jo. Kylläpä se tietenki lämmittää mieltä samalla.

Onneks mun vanhemmat ymmärtää lisäravinteiden päälle, eikä väitä niitä "hormoneiks" :D

Vanhemmilta ja kavereilta tulee tasaisin väliajoin positiivista kommenttia kehityksestä. Kyllä se lämmittää mieltä :)

Saiminen sanoi:
Näitä normaaleja... Äiti yrittää vaivihkaa huomautella että oleko muuten huomannut että olet lihonnut aika paljon :jahas:
Raskolnikov sanoi:
Onkohan äidit muuten yhtä aina pahoja, äidin kannustavat mielipiteet ovat yleensä: HYI ko sie oot kasvanu, mikset sie lopeta jo. Kylläpä se tietenki lämmittää mieltä samalla.
Tarkotus tuolloin ei varmaan olekaan kannustaa, vaan saada mies itsekin huomaamaan, että sitä läskiä on ehkä tullut enemmän kuin itse tajuaa.
Itsellä ainakin oli vaihe, jolloin painoa tuli paljon enemmän kuin lihasta ja mä perkele vaan pompin vaa´alla, että "jee taas on tullu puoli kiloo!!1!" :david:

Nyt jälkeenpäin kun katsoo kuvia tuolta ajalta, niin huomaa kyllä, että äippää olis kantsinu uskoa! :nolo:

Eli siis varoitus kaikille bulkkaaville:
Jos ihmiset lähipiirissänne sanovat teidän lihoneen, niin he luultavasti ovat oikeassa.

Saiminen sanoi:
Ja tässä taannoin.. Poistin vahalla ylimääräisiä karvoja niin mamma kysyi että "nuo aineetko" (merkitsevällä äänensävyllä) sinulle aiheuttavat karvankasvua. Huojentui sitten kuullessaan että kyllä minulla on ollut ihokarvoja ennen saliharrastustakin :D

:lol2:

Tuossa taannoin, kun vähän iltaa porukalla istuttiin, veljeni katse kiinnittyi sivupöydällä majailevaan 5 kg:n proteiiniämpäriin, ja hänpä tuosta loihe lausumaan, jotta "Mitä sulla oikein on tuossa käymisastian näköisessä ämpärissä?" Minä siinä vitsillä heitin, että ootko ihan varma, että haluat tietää. Broidi totesi, että katsotaan nyt. No, minä sitten kerroin, että siinä on banaaninmakuista heraproteiini-isolaattia. Broidi tähän: "Joo, olit oikeassa, en mä halunnut tuota tietää." Hassuja nuo perheenjäsenet :D

Loppuun vielä pakollinen fabien-osasto: Aina se tuntuu yhtä kivalta, kun kumppani ottaa vyötäisiltä kiinni ja sanoo: "Sulla on kyllä ihan oikea Vyötärö". :love: :)

Kaveri sanoi että mä näytän ihan portsarilta :)

Paras huomautus tullut isoäitiltäni joka kuuli että käytän proteiineja...

isoäiti: etkai sä niitä käytä ?

mä: mitäs pahaa niissä nyt on ?

isoäiti: noku ne nousee päähän ! :rolleyes:

ja sitten yksi:

(ei niinkään huomautus mutta jotain)

katottiin kavereittenkaa arskan leffaa tossa jokunen viikko sitten:

(kohtaus jossa arska esiintyy ilman paitaa)

kaveri: nojoo, toi on syöny niit jotka saa lihakset näyttää paljon isommilt.

mä: no mitäs se sit on syöny ?

kaveri: no proteiinii ja kaikkee...

:rock:

löysänahka -_+ sanoi:
isoäiti: noku ne nousee päähän ! :rolleyes:

:lol2: Toivottavasti nuorisokin "tajuaa" tuon ja alkaavat perjantaisin vetämään lisäravinteita eikä pussikaljaa. Menis terveellisemmäks niittenki elämä. :)

Menin joku aika sitten paikalliseen örmylandiaan poikkeemaan kun olin vkonloppuna pitkästä aikaa kaljaa ottamassa. Olin kavereineni ollu baarissa 5 min. kun siihen sitten tuli joku 18-v megabeibe kyhnäämään ja sanoi että "sellaset on parhaimpii keillä on lihaksii" :love:

Tosin tuontyyppisiä kommentteja tulee ehkä kerran vuodessa. Yleensä kommentit ovat tätä osastoa:

-"sä oot koht joku kauhee kaappi" (kaveri)
-"pitääkö siellä salilla niin kauheesti repiä?" (äiti)
-"rupee säki vaan hiihtää niin kondis paranee" (isä)
-"aika erikoiset eväät sulla" (sisko)
-"älä ny enää laihduta, tosi ruma sellanen 6-pack" (ex-tyttöystävä)
-"nosta sä toi nojatuoli ku oot voimamies" (kaveri, oli muutto käynnissä)
-"apua, tänne tuli joku tappaja" (tuntematon tyttö kun saavuin kaverin tupareihin)

mattibodari sanoi:
Vaikka olen mä kyllä vielä kyniksen mitoissa, perkele!

Kunhan nyt kaveritkin ja ne naispuolisetkin sanoisivat joskus jotakin positiivista!

Nääh, onhan se nassikka kasvanut lihasta kun vertaapi niihin kyniskuviin parin vuoden takaa. :thumbs:

Originally Posted by löysänahka -_+
Paras huomautus tullut isoäitiltäni joka kuuli että käytän proteiineja...
isoäiti: etkai sä niitä käytä ?

mä: mitäs pahaa niissä nyt on ?

isoäiti: noku ne nousee päähän !
:lol2:
Samaa sanoo mun äitini..
- "Lopeta jo noitten jauhojen syöminen ja kaikenmaailman proteiinien ennenkun pääsekoo.."
-"Et kyllä syö enään niitä lisäravinteita, muutenhan sulle tulee kauheet lihakset"
Kaveri:"Ei sulle kyllä uskalla päätä aukoo, kun oot tommonen bodari"

1min sitten tapahtunutta:

Reba sanoo:
Mitä kuuluu rintalihaksille tänään? Onko ees hyvin Treenaattu??

Hauskinta tässä on että Reba on tuffani (isän isä). Repesin aivan täysin :)

Pecman sanoi:
Eli siis varoitus kaikille bulkkaaville:
Jos ihmiset lähipiirissänne sanovat teidän lihoneen, niin he luultavasti ovat oikeassa.

En ole bulkilla, 12kg:n vuosivauhtia pitäisin siihen riittämättömänä... Olen kyllä havainnut itsekin levenneeni mutta hälläpä väliä :kippis1:
Kantani siis ehdottomasti on että 160 cm/ 60 kg on pikku makkaroineen päivineen paljon parempi kuin 160cm / 48 kg sääskilook :D

Äidin suusta kun yritin tehdä anatomista peilin edessä: "Hyi kauhia, tuollainen läskinpullistelija!" :hyper:

ymi sanoi:
En tiedä onko tämä niin kehu, mutta ainakin palautetta treeneistä. Oltiin vaimon kanssa vaateostoksilla, ja mulle ei meinannut millään löytyä hyvin istuvaa paitaa, niin vaimo tympääntyneenä totesi että voisin hiukan hillitä tuota treenaamista, kun normaali-ihmisten vaatteet eivät sovi. Käsivarretkin ovat kuulemma niin muodottomat, että näyttävät melkein ällöttäviltä. :thumbs:
joo samantapaista on äiskältä kuulunu et "pitäs sunki vähän hillitä tuota punttien nostelua ja syömistäs ku selkä ja hartia alkaa jo olla semmosia ettei mikkään asu enää sovi" ja vieläkun ei tota lihaa niin kovin ole...tosin on ruvennu reeni meneen hyvin selälle ja olkapäille perille kun otit pystypunnerruksen mukaan ja luin selkä-ohjeet..

Back
Ylös Bottom