Parhaat huomautukset

Weak sanoi:
Kysyin äitiltä ihan leikkimielellä, että pitäiskö vaihtaa sellaseen treeniohjelmaan, että koko kroppa 3 kertaa viikossa läpi 4-jakosen sijaan. Äiti vastas, että ota vaan ihan rauhallisesti, älä tee liian kovin.

17-vuotiaan äidiltä hyvä vastaus.

tullu nykyää iha sikana kehuja vähä joka puolelta *yeah*, tänäänki salilla yks outo mies kysy penkkii ja sano jotai et mullon melko mahtikkaat kädet :D ja tänää samana päivänä yks kaveri tuli kylää päivällä ja satuin olemaan hihattomas paidas ja heti ku näki mut " paljo nousee penkistä " :thumbs: (vaikka penkki onki mulla iha paska) mutta tais kattoo käsiä hänki... yks kaveri meinas palkata jo mut sen bodyguardiks :lol2: ja jne. ohan noita kehuja kiva kuulla mutta eipä ne kovi hetkauta paitsi sillo jos tyttö sanoo ja onpa jotku jo sanonukki :D :thumbs:

Sainpahan itseki vihdoinkin kivan kuulosen huomautuksen kaverilta ku oltiin viihteen puolella. Mulla oli ihan perus t-paita päällä ja keveri tuli tökkimään mua ja sano, että näköjään kannattaa käydä salilla. Ja samainen kaveri kyseli myös porukan naispuolisilta henkilöiltä, että eiks toi hanter ookin kasvanu tosi paljon. Tuntu aika hyvältä kyllä. Nyt se pieneneminen tosin on jo alkanu ku on diettailtu pari viikkoa. Pitää toivoo, ettei kauheesti pienenis :rock:

Joskus kun olin isompi, olin ruokatunnilla safkaamassa pöydän ääressä ja työkaveri katteli tv:tä sivusta ja totesi, jotta: "Hitto kun ei nää tv:tä, kun emex:in hauikset on edessä." Se lämmitti silloin.

Ite oon nyt pitkän tauon jälkeen käyny reilu 3kk salilla ja ainoot kommentit mitä on tullu on ollu että "sun persees on kasvanu" ja "nyt sä ainaki oot jo lihonu" :itku: No pääasia että jotaki muutosta sentään tapahtuu :evil:

:hyper: Yksi vanha kaverini, kun pitkästä aikaa nähtiin lukion jälkeen, kysyi että mitä HORMOONEJA JA IHME MÖMMÖJÄ minä oikein vetelen kun oon naiseksi niin iso ja lihaksikas?!?! (Vaikka en ees ole omasta mielestä)Ja sit kun mulla on näitä unihäiriöitäkin! Niin sanoin että mitä häh? Ja sitten kaveri oli hirmu epäluuloinen ja kyräilevä!!! Ja se on sellainen vege mimmi itte! Kjeh kjeh!!!

No noita kommentteja on tullut aika lailla, mutta mieleen on jaanyt parhaiten taa:

Olin treenikaverin kans tekemas kulmasoutua viime viikol niin siihen tuli yks salilla tyoskenteleva personal traineri koputtaa mua olkapaahan niin kaannyin ja nain sen olevan siina neljan 10-14 vuotiaan lapsen kanssa jotka treenaa salilla:
"Hey Arc! These four kids have wanted to meet you for a few weeks, they all want to be bodybuilders like you are"
Sit se esitteli ne kaikki mulle ja ma sain kysymys tulvan paalleni.

Olin aika imarreltu ja menin vahan sanattomaks.. En ois koskaan osannu odottaa mitaan vastaavaa.

Ton jalkeen ne on sitten ujoina tulleet pari kertaa kyselemaan jotain.

mun saliura sai tänään sellasen annoksen potkua perseelle että rauta liikkuu tästä lähtien entistä kovempaa!
eräs reilut 190 senttinen jääkaappipakastinyhdistelmä tuli mulle sanomaan että" sähän treenaat ihan tosissaan.yleensä sun ikäset jotka täällä käy tekee vaan penkkiä,peck deckiä ja hauiskääntöjä".

mä kattelin sieltä sadastaseittemästäkymmenestäkuudesta sentistä pakkasenraiskaamien pulkannarujeni takaa että vau,se puhu mulle... :hyper:

Vetäessäni henkeä maastanostosarjojen välillä, viereisellä paikalla treenaileva keski-ikäinen mies kysyi minulta, olenko kilpaillut, kun rauta nousee niin kevyesti. :) :) :)

muistu tos mieleen... olin kerran baarissa ja törmäsin siinä vanhaan tuttuun, joka oli aika hyväs maistis kas kummaa... sano et oon kasvanu ihan vitusti, ja oon yhtä iso kuin VILLE NIEMINEN!! :rock:

:lol2:

Taannoin tokaisin äitille(taas), että meinas taaskerran tulla oksennus salilla :urjo: . Äiti sitten sanoi, että "jos tekisit vähän rennommin, ettei aina liian kovaa. Kyl mää ymmärrän, että sitä pitää saada tuntumaan, mutta jos vähän keventäisit" :D

Olin tuossa torstaina lentopalloa pelailemassa joka viikkoiseen tapaan ja siinä sitten tuli semmonen iskulyönti ja hihalyönnillä koitin sen nostaa ylös. No tietysti kädetin :david: ja pallo osu vahingossa hauiksen kohtaan ja kimpos ihan sivulle ulos kentältä. "Valmentaja" sitten katto "Joo sulla on liian isot noi hauikset niin ei lähe pallokaan ees eteenpäin kun noi on tommoset". Attelin siinä sitten että mikäs siinä. :D

No tässä tulee hieman erilaista huomautuksen tynkää. :)

Marssin tuohon lähisalilleni aika itsevarman oloisena ja seisoskellessani siinä kuntopyörien tykönä mittailin katseellani suht täyttä salia ja ajattelin ottaa kulaukset vikkyä ennen tositoimiin ryhtymistä. Ei saakeli korkki on pahasti jumissa, enkä saa pulloa auki!!! Otan sellaisen ilmeen, että "ainiin pukukaapille tais unohtua jotain" ja marssin kip kap pukeutumistilan vessaan laskemaan lämmintä vettä pullonkorkille (toimivaksi todettu ratkaisu maustettujen vissyjen korkinavamiseen!). Mutisessani siinä vesikraanan äärellä puoli-itsekseni joku "hieman" minua isompi äijä sanoi, että kannattaa käydä kysymässä noilta salin muijilta, jos ne avais sulle ton pullon! :D

Ihan motivoivaa. Seuraava tavoitteeni saliharjoittelun saralla onkin nyt saada vissypullo auki ilman apukeinoja...

Silencio sanoi:
No tässä tulee hieman erilaista huomautuksen tynkää. :)

Marssin tuohon lähisalilleni aika itsevarman oloisena ja seisoskellessani siinä kuntopyörien tykönä mittailin katseellani suht täyttä salia ja ajattelin ottaa kulaukset vikkyä ennen tositoimiin ryhtymistä. Ei saakeli korkki on pahasti jumissa, enkä saa pulloa auki!!! Otan sellaisen ilmeen, että "ainiin pukukaapille tais unohtua jotain" ja marssin kip kap pukeutumistilan vessaan laskemaan lämmintä vettä pullonkorkille (toimivaksi todettu ratkaisu maustettujen vissyjen korkinavamiseen!). Mutisessani siinä vesikraanan äärellä puoli-itsekseni joku "hieman" minua isompi äijä sanoi, että kannattaa käydä kysymässä noilta salin muijilta, jos ne avais sulle ton pullon! :D

Ihan motivoivaa. Seuraava tavoitteeni saliharjoittelun saralla onkin nyt saada vissypullo auki ilman apukeinoja...
no siinä tavoitetta kerrakseen :lol2:

Tervetuloa kerhoon... Sain tänään hauistreenin valmiiksi ja rupesin avaamaan juomapullon korkkia, huonolla menestyksellä. Kaveri alko räkättää vieressä ja joku muija katto vähän kysyvästi. Totesin vaan että jaaha, lienee tosissaan syytä käydä täällä salilla, ja pukkariin häpeemään... :rolleyes:

Sain perjantaina sairaalasta potilaskertomuksen viimeisimmältä sairaalavisiitiltä.

Lääkäri oli kirjannut paperiin huomioitaan:
"Potilas on lihaksikas ja ruskea,..."

Nyt on siis edistymisestä oikein mustaa valkoisella :)

Sitä minä vaan en ymmärrä, että mikä merkitys tuollaisella lauseella on potilaskertomuksessa.

Konna sanoi:
Sitä minä vaan en ymmärrä, että mikä merkitys tuollaisella lauseella on potilaskertomuksessa.

Onhan se potilaan yleiskunto varmaan vähän parempi ollessaan lihaksikas ja ruskea kuin laiha ja kalpea :D

Konna sanoi:

No en minäkään, mutta vastaavaan olen itsekin törmännyt lekurilla käydessä. Ehkä kaikki vähänkin salilla käyvät ovat heti lihaksikkaita lääkärin silmissä. Tai sitten meillä on oikeasti lihasta. :evil:

Back
Ylös Bottom