Parhaat huomautukset

kun olin käynyt salilla noin 6kk ja oltiin kaverilaumalla pelaas pesistä, niin pari tyyppii sanoo et ooks käyny salilla.
siihen yks aina kateellinen kaveri sano: - nii, eikä kyl yhtää huomaa.

miten pitäs ottaa???
luonnostaan lihaksikas vai???
ton kateellisen kaverin kommentti tais kaatua häntä itseään vastaan.

Harmaja sanoi:
[Kuitenkin ku sana levis uudesta harrastuksesta, ja lounaseväät muuttu siinä sivussa, niin jostain tuli lempinimi "Testo"....

Mulla oli vähän sama juttu josku yläasteella, luokkakaverit sano mua napiks :D Siis ihan pillikinttujahan sitä oltiin, ja natuja tottakai. En tiä mistä ne sen keksi. Ja ex-muijan kaverit sano silloselle tyttöystävälleni parivuotta sitten, että kyllä se sun äijäs vetää jotain aineita kun sillä on raskaus arpia, joku oli kuulemma sanonut että ei niitä tuu muuten :jahas:

Terveydentarkastuksessa muutama kuukaus sitte:
Terveydenhoitaja kysyy ensin pituuden, kerron 179cm. Kysyy painon, sanon 90kg. Ei usko vaan sanoo että katotaas vaa'alla miten lähelle arvios osuu. No vaaka näyttää sen 90kg ja seuraavaks se kattoo jotain painoindeksitaulokkoo ja sanoo että on ylipainoo, olen että WTF äsken ei usko painoo ja nyt oon sitte läski? Yritän selittää kuntosalilla käynnistä ja lihasten kasvatuksesta, ei tajua mitään kysyy vaan että meinaatko kilpailla. Vastaan että en ja sitten kehottaa harkitsemaan laihdutusta, olin vaan että ei jaksa alkaa pitämään luentoa lihasten ja läskin erosta sitä painotaulukkoa vahdatessa :hyper:

Toinen tapaus tapahtu vähän aikaa sitte, luokkakaverin kans tulee puhetta painosta, kysyn varsin että arvaas paljon painan kun yleensä kaikki yllättyy kun sen kuulee?
Kaveri vastaa oot kyllä aika lihaksikas (tässä vaiheessa olen vielä hyvin tyytyväine, kerranki tulee kehuja) hmm varmaan jotain 75-80kg??
Ajattelin vaan että miten voin olla lihaksikas ja painaa 75 ja kerron oikeen painoni :rolleyes:

Tää o ny taas vähän off topic, mutta kommentti ku kommenti.

Menin salille ja siellä oli pari ala-aste ikäistä sälliä, (ikänsä puolesta olisivat sopineet vaikka lapsikseni). no rupesin siinä lämmittelemään soutulaitteessa. Toinen niistä pojista nosti penkissä tankoa ja oli siinä varmaan 1.25 kilo pikkulevykki kiinni. No ei se jaksanu nostaa sitä ku pari toistoa ja tanko tipahti rinnalle, siinä se huus apua. Ennenkö kerkesin auttaan oli se kerenny pääseen alta pois. Hetken huilattuaan se pyys kaveriaan varmistamaan samaa uudestaan, mutta sen kaveri oli toisellla puolen salia ja sanoin että voin varmistaa. Sitkeesti hän punnersi neljätoistoa ja viidennen autoin.(sitkeä kaveri) Se sitten piisakin penkistä ja minä aloitin oman treenini. Lämmittelin ekaksi tangolla ja 50 kilolla, sitten laitoin 70 kiloa. Kuulin ku poika sanoi että voin tulla varmistamaan. Täytyi oikeen nousta penkiltä kattoon puhuuko se mulle vai kenelle :) . Sanoin että ei tarvitse, mulla o noi apuraudat->tanko ei pääse tippuun rintaan kiinni.
Meinasko kaveri että 70 kiloo on mulle liikaa :D
No se huvitti kyllä että, sen varmistuksesta ei olisi kyllä mitään hyötyä ollu, ei se olis jaksanu niitä nostaa. Siis tarkoitan että se huvitti ku hän oli niin avulias. Tilanne koomiikkaa.

Ps. toivottavasti nyt tajusitte jutun pointin, tarkoitus ei ollut nauraa kaverin voimille.

Itelläkin pari tällästä..
-tuttu ohimennen "huomaa kyllä et on siullakin hartiat leveentyny"
- kaveri salilla "tohon sun suoneen jos tökkäis neulalla tai joallain puikolla niin sieltä lentelis vaan krea ja proteiini jauhoja pitkin seiniä" :lol2: (kaveri ei ite käytä mtn lisäaineita)
-äitin asiakas/miun puoltuttu salilta sano äiteelle joskus "huomattava ero Vapaasielulla ja sen kavereilla salilla..vapaasielu vaan kasvaa,sarjapainot nousee ja taitaa oikeesti ottaa ton tosissaan..muut jätkät vaan istuu ja puhuu paskaa"
-sisko koululta kotiin lähtiessä tarraa käsivarresta kiinni "noniin lähet..ohhoh! :eek: kyllä on salillakäynti tainnu tuottaa tulosta.."

ei mitään ihmeelllisiä mut on nuo mieltä korottanu kummasti..

Eilen paikallinen kovis kävi humalapäissään kertomassa että "sähän oot kasvanu muutenki eikä pelkkä fleda vaan, eipä meinaa tunnistaa samaks jätkäks ku enne"
Ja sit kerran olin urheilukentän salilla ottamassa mavea ni sarjan jälkeen naama punasena ja sormi verisenä(tanko pääs vähä pyörähtämään) ovesta kurkkas jotain 1-3 luokkalaisia ja huus et "tääl on joku ruma" ja meni äkkiä pois siitä :hyper:

Perjantaina sain ensimmäisiä kehuja :rock: Olin vanhojentanssien jatkoilla. Siinä puku päällä pyörähtelin ravintolan tanssilattialla kahen naisen kanssa ja ne vaa totes ''tässähä tuntee ittensä pieneks ku toi poko on noi iso'' ja totta kai tähä piti korjata ''eiku oon vaa pitkä(194cm)'' joho naiset sano ''ei kyl sen huomaa että oot salilla alkanu käymää''.. olin aika otettu :thumbs: ja tommosesta vaa saa lisää motivaatiota reeneihin että oikeesti olis joku päivä ''iso'' nyt vasta 194cm/85kg :(

Pitää tähän heittää yks omakin juttu kun näitä muitten stooreja tullu nyt luettua. Tässä eräänä päivänä kun olin kävelemässä töistä poispäin niin duunikaveri ajoi pyörällä ohi ja huusi että "lopeta Jugetsi toi salilla käyminen ettei tartte laittaa LEVEÄ KULJETUS kylttiä sun selkään".Onhan sitä kaikkea muutakin kuittia tullu tosta treenaamisesta mutta toi oli musta aika hyvä..

Tänään kävin töitä hommaamassa ja katottiin sitten sopivan kokosta työasua mulle. Siinä sitten se työnantaja että mulla on tämän kokonen tää takki ja sopii kyllä ihan hyvin.. mutta on sulla kyllä perhana jonkunverran enemmän tota leveyttä hartioissa niin pitää ottaa muutaman numeron isompi. Siitä työnantajalle lisäpointsit. :D

Tänään sattui hauska tilanne salilla. Oli käsipäivä ja päällä oli vähän tiukempi paita. Siinä sitten reenin mittaan huomasin kun yks aasialainen jätkä pyöri koko ajan ympärillä. Pian hän tuli viereen ja kysyi kauanko olin treenannut, noh vastasin että puolisen tuntia. Sitten hän tarkensi, että yleensäkin kauanko oon käynyt salilla. Siinä sitten kerroin, että pari vuotta on tullut käytyä ja taukoja ollut välissä aika paljon. Sitten tää tyyppi vaan rupes kehumaan mun lihaksia ja sitä, miten nopeasti ne on tullut yms yms. Heti tuli kysymys käytänkö aineita, no en käytä en, huomaa kai sen kysymättäkin. Hyvä mieli kyl tuli, ei oo kukaan tuntematon viel tullut kehumaan salilla, harmi vaan että tää oli miespuolinen, ehkä jonkun naikkosen kommentit ois ollut viel motivoivempia :D

mxm sanoi:
Tänään sattui hauska tilanne salilla. Oli käsipäivä ja päällä oli vähän tiukempi paita. Siinä sitten reenin mittaan huomasin kun yks aasialainen jätkä pyöri koko ajan ympärillä. Pian hän tuli viereen ja kysyi kauanko olin treenannut, noh vastasin että puolisen tuntia. Sitten hän tarkensi, että yleensäkin kauanko oon käynyt salilla. Siinä sitten kerroin, että pari vuotta on tullut käytyä ja taukoja ollut välissä aika paljon. Sitten tää tyyppi vaan rupes kehumaan mun lihaksia ja sitä, miten nopeasti ne on tullut yms yms. Heti tuli kysymys käytänkö aineita, no en käytä en, huomaa kai sen kysymättäkin. Hyvä mieli kyl tuli, ei oo kukaan tuntematon viel tullut kehumaan salilla, harmi vaan että tää oli miespuolinen, ehkä jonkun naikkosen kommentit ois ollut viel motivoivempia :D

Selkeästi yritti iskeä sua :thumbs: .. anna mennä vaan ;)

ainahan sitä kuulee että on käyttänyt kasvuja ja muka vesipöhö päällä ja että olen menny sekaisin roinasta (joidenkin mukaan agressiivinen) ja pää ei muka enään pelaa yhtään. testo lisänimenkin saanu jo joissain piireissä. jotku haukkuu kusipää pullistelijaks vaikka normaalisti olen enkä tee siitä numeroa että treenaan, enkä tosiaan pidä t paitoja enkä kireitä paitoja, mut kateus saa aikaan ihmeellisiä asioita.

ja sit näitä jotka on ihan positiivisia on kun joissain piireissä sanotaan körmyks, joku toinen taas sanoo läskiks :D , monia kertoja kuullu että on perkele tullu ukolle kokoa, ei ole ihan puurolla tainnu tulla hehheh.

vanhemmat huomauttaa lähes päivittäin tuosta kuluvasta ruokamäärästä ja siitä että vietän kaiken ajan ruokapöydässä ja syön 4 ihmisen eestä.

mut pikku käkkyrä tässä vielä ollaan omasta mielestä ainakin, mut myönnettävä on että kiva on ollu välillä kuulla että on tarttunu lihaa, ja vaakakin heilahtaa 35 kg enemmän kuin reilu 2 vuotta sitten eli kai sitä sit on

Tyttöystävä katteli kun käppäilin ilman paitaa ja sano että sulla on helvetin isot lihakset. Ja sen kaverit oli kuulemma puhunu sille että sun jätkälläs on kivat lihakset. Olivat vielä vaatineet kuvaa jossa olen ilman paitaa :D Tollanen positiivinen palaute antaa kummasti lisää treeni intoa :)

Baarikärpänen puraisi muutama kk sitten ja ulkoiltua on tullut harva se vkonloppu. Onneksi.
Eräs miespuolinen kysyi harrastanko uintia, kun olen niin leveä yläkropasta. Toisella kerralla olin baaritiskillä tilaamassa vesituoppia, kun vieressä ollut mies tuli taakseni ja alkoi suureen ääneen ihmetellä kavereillensa yläkroppani leveyttä, koska itse peittyi kokonaan taakseni (ei nähnyt omia hartioitaan edessä olevasta peilistä). Olin tOdella otettu em. kommenteista, eritoten viimeisimmästä, koska kyseisen herran kropasta huomasi kuntosalin kuuluvan hänenkin elämäänsä.
Onneksi te miehet olette olemassa!

Mulle sanos viime lauantaina baarin vessajonossa (naisten ja miesten vessan jonot vierekkäin) yksi tyttö, että "Oletpas sä hyvässä kunnossa. Sulla näkyy suonetkin kädessä ja kaikki." !1!!1

Tiedä nyt sitten paljonko näkyy vai näkyykö lainkaan... Sen jälkeen ei muuta kuin vessaan nöyränä heiluttelemaan pitkää lihaa.

Jonna83,

Luin viestisi kasvavan ihmetyksen vallassa, kunnes tajusin että olitkin nainen... :rolleyes:

Ihan mukavan kommentin sain kuulla fysioterapeoutin ryhtitarkastuksessa :
-Ohhoh, onpas sulla vahvat selkälihakset.
:D tämä nyt ekana tulee mielee,onhan niitä paljon muitakin

Back
Ylös Bottom