Kaveri sano mulle tänään, et mullon v**un iso maha. Mä sanoin, että p**kat, mähän näen vielä varpaaniki :jahas: .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saiminen sanoi:Näitä normaaleja... Äiti yrittää vaivihkaa huomautella että oleko muuten huomannut että olet lihonnut aika paljon :jahas:
Tarkotus tuolloin ei varmaan olekaan kannustaa, vaan saada mies itsekin huomaamaan, että sitä läskiä on ehkä tullut enemmän kuin itse tajuaa.Raskolnikov sanoi:Onkohan äidit muuten yhtä aina pahoja, äidin kannustavat mielipiteet ovat yleensä: HYI ko sie oot kasvanu, mikset sie lopeta jo. Kylläpä se tietenki lämmittää mieltä samalla.
Saiminen sanoi:Ja tässä taannoin.. Poistin vahalla ylimääräisiä karvoja niin mamma kysyi että "nuo aineetko" (merkitsevällä äänensävyllä) sinulle aiheuttavat karvankasvua. Huojentui sitten kuullessaan että kyllä minulla on ollut ihokarvoja ennen saliharrastustakin :D

löysänahka -_+ sanoi:isoäiti: noku ne nousee päähän !![]()

mattibodari sanoi:Vaikka olen mä kyllä vielä kyniksen mitoissa, perkele!
Kunhan nyt kaveritkin ja ne naispuolisetkin sanoisivat joskus jotakin positiivista!
:lol2:Originally Posted by löysänahka -_+
Paras huomautus tullut isoäitiltäni joka kuuli että käytän proteiineja...
isoäiti: etkai sä niitä käytä ?
mä: mitäs pahaa niissä nyt on ?
isoäiti: noku ne nousee päähän !
Pecman sanoi:Eli siis varoitus kaikille bulkkaaville:
Jos ihmiset lähipiirissänne sanovat teidän lihoneen, niin he luultavasti ovat oikeassa.
joo samantapaista on äiskältä kuulunu et "pitäs sunki vähän hillitä tuota punttien nostelua ja syömistäs ku selkä ja hartia alkaa jo olla semmosia ettei mikkään asu enää sovi" ja vieläkun ei tota lihaa niin kovin ole...tosin on ruvennu reeni meneen hyvin selälle ja olkapäille perille kun otit pystypunnerruksen mukaan ja luin selkä-ohjeet..ymi sanoi:En tiedä onko tämä niin kehu, mutta ainakin palautetta treeneistä. Oltiin vaimon kanssa vaateostoksilla, ja mulle ei meinannut millään löytyä hyvin istuvaa paitaa, niin vaimo tympääntyneenä totesi että voisin hiukan hillitä tuota treenaamista, kun normaali-ihmisten vaatteet eivät sovi. Käsivarretkin ovat kuulemma niin muodottomat, että näyttävät melkein ällöttäviltä. :thumbs: