Parhaat huomautukset

Mulle vittuiltiin edellisellä työpaikalla kun söin niin paljon ja usein. Välillä kuuli kommenttia: "Syöt sä KOLME banaania. Mihin mahaan sä noi kaikki vedät!!?" tai "Onko hyvää toi maitorahka??" Nykyisellä työpaikalla ei enää pahemmin kuittailla, koska täällä on muitakin samanhenkisiä ihmisiä.

Ehrmann sanoi:
Sit kerran odottelin junaa frendin kaa, puhuin sille leffasta mikä kantsi kattoo sinä päivänä, mul oli sellanen pikku takki ja vaaleet farkut. Sit samalla ku selitin sille, ni se rupes kyylää jotain takana ja vähän ajan päästä se sano; "toi muija kyyläs sun persettä äske". :haart: ( :kuola: )

Tosta vois jo olla kateellinen. :D Tosin kerran käytävässä kaks muijaa käveli mun takana ja kuulin ku se toinen möläytti yhtäkkiä toiselle melko äänekkäästi että vähän tolla on hyvä perse. Sitten kun katoin taakse niin meni tytöt aika nolon näköseks ja kun hävisin kulman taakse niin alko kuulua "pienimuotoista" hihitystä. :lol2: Ketään muita ei ollu sillon paikalla.

Nyt tuli sitten kerranki jotain hyvää mummon suusta. Ainahan ne vaan että onpa ne pojat kasvanu jne. Tällä kertaa se kuitenkin päästi suustaan että "Herranjumala miten leveet hartiat tuollekkin pojalle on jo kasvanu" :)

8vee pikkuveli kehu tässä yks päivä, että mä näytän aivan spidermanilta :D Samanlaiset olkapäät ja kaikki...

Niin ja viime viikolla joku muija puristi perseestä, en kyllä ehtiny katsoa kuka se oli ku se juoksi karkuun :)

ZweCCo sanoi:
Tosta vois jo olla kateellinen. :D Tosin kerran käytävässä kaks muijaa käveli mun takana ja kuulin ku se toinen möläytti yhtäkkiä toiselle melko äänekkäästi että vähän tolla on hyvä perse. Sitten kun katoin taakse niin meni tytöt aika nolon näköseks ja kun hävisin kulman taakse niin alko kuulua "pienimuotoista" hihitystä. :lol2: Ketään muita ei ollu sillon paikalla.

Nyt tuli sitten kerranki jotain hyvää mummon suusta. Ainahan ne vaan että onpa ne pojat kasvanu jne. Tällä kertaa se kuitenkin päästi suustaan että "Herranjumala miten leveet hartiat tuollekkin pojalle on jo kasvanu" :)

Joo, kylhän tollasista tulee hyvä mieli ja motivaatiota kovempaan treenaamiseen :D.

Juu, ja meidän salille tuli eräs vanhempi pariskunta, ja "pappa" sitten sanoi silleen reippaalla tyylillä; "no ei toi poika ainakaan ole niitä tietokonepellejä jotka tuhlaa kessujen aikaa armeijassa".

En tiedä onko tämä niin kehu, mutta ainakin palautetta treeneistä. Oltiin vaimon kanssa vaateostoksilla, ja mulle ei meinannut millään löytyä hyvin istuvaa paitaa, niin vaimo tympääntyneenä totesi että voisin hiukan hillitä tuota treenaamista, kun normaali-ihmisten vaatteet eivät sovi. Käsivarretkin ovat kuulemma niin muodottomat, että näyttävät melkein ällöttäviltä. :thumbs:

Olin mummolassa kahvilla ja hetki siinä sitten istuttu kun huomaan että mummi tuijottaa. Sitten se sanoo "et sinä ennen tuommoselta voimamieheltä ole näyttäny, vai onko se kaikki läskiä kun oot ni isoks tullu"

Muistan kun joskus pentuna pelattiin C-64:lla Rambo-peliä ja naureskeltiin siinä latauskuvalle ku Rambolla oli tissit. Ja mitä sitten kysyy 5-vuotias kummityttö lähes 20 vuotta myöhemmin: "Miks sulla on tissit?". :)

mattibodari sanoi:
8vee pikkuveli kehu tässä yks päivä, että mä näytän aivan spidermanilta :D Samanlaiset olkapäät ja kaikki...

Niin ja viime viikolla joku muija puristi perseestä, en kyllä ehtiny katsoa kuka se oli ku se juoksi karkuun :)

Jotain 15v junnut vetäs kauppajonossa että:"kato Kurt Angle!"
En siinä sit viittiny pilata hyvää juttua sanomalla,että taitaa Kurtilla olla parikyt kiloo enemmän piffiä,kun mulla...

Ei nyt ihan punttailuun liittyvä juttu, mutta... Joku tyttö kehui mua söpöksi! :haart: :haart:

Tänää tapiolassa jotkut teinixit vähä hengas ostaril... Kävelin siitä kauempaa ohi ku kuulu jotain huutelua "hööhöö... penkkiii... hihii!!"

Jee, saan kommentteja pissiksiltä, vähänx ihquu!!111<3<3<3 :haart:

Äijien mielestä oon bodyguardin, hitmanin tai torpedon näkönen. Sitten kauniit tytöt tulee aina roikkumaan rintalihaksissa tai käsissä kiinni. Ei ole helppoa olla hyvänäköinen... :hyper:

Paras toteaamus mun kohdalla oli kun oli kun kaveri sano "oot sitte ruvennu käymään salilla..." treeniä siinä vaiheessa puolivuotta takana, mutta ilmeisesti tuloksia näkyvissä

edelbrock sanoi:
Äijien mielestä oon bodyguardin, hitmanin tai torpedon näkönen. Sitten kauniit tytöt tulee aina roikkumaan rintalihaksissa tai käsissä kiinni. Ei ole helppoa olla hyvänäköinen... :hyper:

Joo, yhtä tuskaa ku joutuu noita rumimpia potkimaan kauemmaksi :rolleyes:

Kokohan ei ole mulla muuttunut mihinkään, maha nyt on pienentyny, mutta noin muuten... Kuitenkin ku sana levis uudesta harrastuksesta, ja lounaseväät muuttu siinä sivussa, niin jostain tuli lempinimi "Testo".... ööhhhh....

mattibodari sanoi:

Hähäh, vähän sama juttu sattui mulle vaikka olenkin jo vanha paappa enkä todellakaan iso. Tuttavaperheen isä kertoi että kakaransa, noin 5 vuotta molemmat, olivat leikkineet action figureilla, Spidermanilla tms, ja todenneet että "tää on samanlainen kuin Koipireisi-setä", tarkoittaneet tissi- ja olkapääosastoa. Kummallista että joillakin miehillä on tissit ja hartiat vaikka oma isukki onkin pullohartia- ja riipputissimallia.

Uima-altaalla ikätoverien kaljanjuontipöydästä kuultua: "Tarzan tulee."

Se on vähästä kiinni jos näillä massoilla on muka lihaskimppu, mutta keskivertotallaajaan verrattuna näin vain on. Rasva on kyllä vähentynyt viime viikkoina, siitä se kai on kiinni.

oli tuossa mummo käymässä ja vanhemmat oli sitten menny mainitsemaan että oon alkanu käymään salilla, mummo sitten tuli ja nappas kädestä kiinni "näytä haba" :D tuntu huvittavalta kuulla toi miltei 80v. suusta ja kävin äitin kanssa vaateostoksilla, sovitin yhtä takkia ja kommentoin että "tuntuu ahtaalta hartioitten kohdalta" "mitäs juot niitä litkuja", ollu pientä vääntöä palautusjuomasta :D :D :D kun se luulee niitä hormooneiks tjps. :D

[Kuitenkin ku sana levis uudesta harrastuksesta, ja lounaseväät muuttu siinä sivussa, niin jostain tuli lempinimi "Testo"....[/QUOTE]

Mulla kävi ihan sama juttu. :thumbs: Kaverit oli lukenut netistä Testomanin juttuja ja jo kolme vuotta olen elellyt tuon nimen kanssa. Herättää kyl pikkuisen ihmetystä ku jollekin itsensä esittelee "Testona".

Vähän :offtopic: mutta alko pikkasen ärsyttämään kun katoin selviytyjiä ja siinä sitten se yks tumma mies halus pois sieltä. Äiti alko heti että "joo toi onkin niillä hormooninapeilla lihaksia kasvattanu niin alkaa lihakset kutistua ja tulla oireita niin sen pitää päästä pois". Oli vähän semmonen olo että :wall: . Hormonien vikahan se varmaan on että ei saa tarpeeks ravintoa siellä oloissa ja on ihan käsittämättömän :kakka: olo.

Back
Ylös Bottom