reinhardt sanoi:Pyllystä esitetyt kommentit onkin sitten syytä sensuroida. Kaveri on pyllymiehiä, ja herkesi suorastaan runolliseksi. :D

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
reinhardt sanoi:Pyllystä esitetyt kommentit onkin sitten syytä sensuroida. Kaveri on pyllymiehiä, ja herkesi suorastaan runolliseksi. :D

neutraali sanoi:Tosi harvinaista varmaan että mies kehuu naisen kroppaa :D ja vielä ensimmäisillä kerroilla ;)

Kaappihomous pilkistää päätäänreinhardt sanoi:Very funny, neutraali. ;) Harvemmin miehet kuitenkaan esittävät kommentteja lihaksistosta, käsittääkseni.![]()
reinhardt sanoi:Very funny, neutraali. ;) Harvemmin miehet kuitenkaan esittävät kommentteja lihaksistosta, käsittääkseni.![]()
Gillyanne sanoi:Amen to that, sister. Miekkonenhan olisi voinut kliseiseen tapaan kehua esim. rintoja tms. "perinaisellista", mutta jos lihaksista tulee kehuvaa kommenttia, silloin kannattaa punttimimmin pitää kiinni ja lujaa. Nimim. kokemusta on :haart:
, hartiatreeni ei ole siis ollut turhaa. :Dhoudini sanoi:Kuinkahan paljon tuossa on vittuilua :jahas:
Jep, itelle käyny myös vastaavaa, eli naispuolinen henkilö tarttunut käsivarresta kiinni ja pyytäny jännittämään habaa. Vaikka sitä ei itse huomaa, että on kasvanut ja ei näytä vielä Colemannilta, niin saattaa hyvinkin jonkun ulkopuolisen henkilön silmissä näyttää huomattavasti tavista lihaksikkaammalta.ex-tavis:) sanoi:Itselleni ei tulis mieleenkään vittuilla jollekin jätkälle hauisten koosta(ja olen VARMA ettei monelle muullekaan naispuoliselle) joten OTA KAIKKI TARTTUMISET IMARTELUNA!!! :thumbs:
elasto sanoi:Jep, itelle käyny myös vastaavaa, eli naispuolinen henkilö tarttunut käsivarresta kiinni ja pyytäny jännittämään habaa. Vaikka sitä ei itse huomaa, että on kasvanut ja ei näytä vielä Colemannilta, niin saattaa hyvinkin jonkun ulkopuolisen henkilön silmissä näyttää huomattavasti tavista lihaksikkaammalta.
Suomalaiset nyt tunnetusti on vähän tollasia. En kyllä mäkään osais varmaan ottaa kehuja vastaan, vaan eipä mua kukaan oo kehunutkaa :DWondadog sanoi:Tähän viittasin vähän aiemmin tuolla "turha vaatimattomuus pois".. Vaikka itsestä tuntuu että kehitys ei ikinä ole niin hyvää kuin se voisi olla, ero muitten silmissä voi olla jo huomattava, joten kaikki kehut vaan perille. "Emmää oikeesti oo iso" on rasittavin vastaus mitä kuulee kun jollekulle antaa ite palautetta, sanoisi että "kiitti, kovasti on yritetty" :curs:
Janne sanoi:Suomalaiset nyt tunnetusti on vähän tollasia. En kyllä mäkään osais varmaan ottaa kehuja vastaan, vaan eipä mua kukaan oo kehunutkaa :D
Janne sanoi:Suomalaiset nyt tunnetusti on vähän tollasia.

ex-tavis:) sanoi:Itselleni ei tulis mieleenkään vittuilla jollekin jätkälle hauisten koosta(ja olen VARMA ettei monelle muullekaan naispuoliselle) joten OTA KAIKKI TARTTUMISET IMARTELUNA!!! :thumbs: