Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Proteos sanoi:..."Hei anteeks, mut et sä satu olemaan se salkkareiden Sauli?"...

Sikäli kohtuu nöyrää, että ollessani intissä viitisen vuotta sitten katottiin aika usein salkkareita telkkarista. Se Sauli oli sillon suunnilleen joku sylivauva ja aika kempo mitä nyt muistan. Että siltä pohjalta suksitaan...NaruJackson sanoi:Ei juma... Meinas rahkat lenttää näppikselle. Tää oli ehkä paras kommentti aikoihin!
![]()

AT sanoi:Eräänä iltana kuultua:
"Ei se mitään vaikka sulla onkin pieni muna. On sulla kuitenkin aika levee selkä."
..WTF?? Ei mulla oo levee selkä!!!
:jahas:

Missukka sanoi:"Miten sie voit painaa 60 kiloo vaikka oot noin pieni ja vaan kaks senttii levee???!!!111! No, se kaikki menee varmaan sun lihaksiin..." Naispuolinen kaverini.
Jätkäkaverini taas väittää että olen 10 kiloa ylipainoinen...
Mä tiedän kans miehiä, joitten mielestä yli 60kg painava nainen on ylipainoinen, oli se paino sitten muodossa missä hyvänsä... :jahas:Emmah sanoi:Mä tiedän kans miehiä, joitten mielestä yli 60kg painava nainen on ylipainoinen, oli se paino sitten muodossa missä hyvänsä... :jahas:

Olihan kaverit aik jurrissa, mut kuitenkin tuntui hyvältä kun sai palautetta 
:lol2: