Parhaat huomautukset

Eräänä iltana kuultua:

"Ei se mitään vaikka sulla onkin pieni muna. On sulla kuitenkin aika levee selkä."

..WTF?? Ei mulla oo levee selkä!!!

:jahas:

Tää nyt ei ole varsinainen kehu... mutta oli niin hauska, että on pakko kertoa.

Kävelin eilen baari-illan päätteeksi yksin kotia kohti joskus klo:3.30 kun ohi ajaa auto täynnä jotain parikymppisiä tyttöjä ja poikia. Juuri kun ne on ohittanut mut, niin auto lyö klossit pohjaan ja tulee pakin kanssa mun vierelle. Yksi tyttö huutaa ikkunasta missäpäin satama on ja mä sanon että suoraan vaan niin sieltä löytyy. Auto lähtee liikkeelle uudestaan, ajaa noin 10 metriä, lyö taas klossit pohjaan ja tulee pakilla mun vierelle. Samainen tyttö huutaa auton ikkunasta:

"Hei anteeks, mut et sä satu olemaan se salkkareiden Sauli?"

Mä alan nauramaan ja sanon et mee ny helvettiin, en todellakaan ole.

Tyttö jatkaa: "Sä olet ainakin ihan saman näköinen."

Voi ny vittu... How low can you go.

:lol2:

Uusi tyttöystäväehdokas tänään aamulla: "Sähän olet pelkkää lihasta." Arvatkaa miltä nuo pari sanaa tuntuivat, kun edellinen nainen ei yli kolmen vuoden aikana sanonut koskaan mitään positiivista voimailustani ja vihasi mun treenaamisharrastusta. Treenimotivaatio nousi aivan uusiin ulottuvuuksiin... :haart: :haart: :haart:

Proteos sanoi:
..."Hei anteeks, mut et sä satu olemaan se salkkareiden Sauli?"...

Ei juma... Meinas rahkat lenttää näppikselle. Tää oli ehkä paras kommentti aikoihin!
:rock:

NaruJackson sanoi:
Ei juma... Meinas rahkat lenttää näppikselle. Tää oli ehkä paras kommentti aikoihin!
:rock:
Sikäli kohtuu nöyrää, että ollessani intissä viitisen vuotta sitten katottiin aika usein salkkareita telkkarista. Se Sauli oli sillon suunnilleen joku sylivauva ja aika kempo mitä nyt muistan. Että siltä pohjalta suksitaan...

Vaikka mullekkin sanottiin, että oon ihan Antti Tuiskun näkönen. Meinas itku päästä. Onneks sitten tytöt korjas, että koskee ainoostaan silmiä :)

AT sanoi:
Eräänä iltana kuultua:

"Ei se mitään vaikka sulla onkin pieni muna. On sulla kuitenkin aika levee selkä."

..WTF?? Ei mulla oo levee selkä!!!

:jahas:

:hyper:

Piristi kyllä kuskina oloa uuden vuoden aattona, kun olimme menossa yhden tutun bileisiin ja takapenkillä käytiin seuraava keskustelu:"Siellä on salee muuten ihan tajuttomasti jotain kuokkavieraita." "No niin onki, sinne pitäs ovelle saada joku kauhee kaappi, niinku toi TT vaikka" :)

"Miten sie voit painaa 60 kiloo vaikka oot noin pieni ja vaan kaks senttii levee???!!!111! No, se kaikki menee varmaan sun lihaksiin..." Naispuolinen kaverini.

Jätkäkaverini taas väittää että olen 10 kiloa ylipainoinen... Sanoi myös "Sulla on maailman mukavin maha" Mitä se nyt sitten tarkoittaakaan...

Uudenvuodenyönä oltiin kaverilla. Päätettiin sitten mennä saunomaan ja just kun sai paidan pois päältä, niin kaveri sanoi "Voi vittu sä oot Desert kaappi! Tulkaa ny jätkät kattoo...hirveet tissit, kokeilkaa niit!" :D
Mutta kaverini oli kyllä ihan kiitettävässä kunnossa, eli se taitaa selittää asian :thumbs:

Missukka sanoi:
"Miten sie voit painaa 60 kiloo vaikka oot noin pieni ja vaan kaks senttii levee???!!!111! No, se kaikki menee varmaan sun lihaksiin..." Naispuolinen kaverini.

Jätkäkaverini taas väittää että olen 10 kiloa ylipainoinen...
:offtopic: Mä tiedän kans miehiä, joitten mielestä yli 60kg painava nainen on ylipainoinen, oli se paino sitten muodossa missä hyvänsä... :jahas:

Emmah sanoi:
:offtopic: Mä tiedän kans miehiä, joitten mielestä yli 60kg painava nainen on ylipainoinen, oli se paino sitten muodossa missä hyvänsä... :jahas:

Meillä päin tuollaisia miehiä kutsutaan idiooteiksi:D.

Sain lukion 1.liikunta kurssin aikana 2 kertaa positiivista palautetta maikalta:
Eka kerran kävin näyttää poissaolo vihkoa opelle ja sit lähettiin siitä ni se katto mun käsiä ja tokas "sä taidat treenata jossai" johon sit nöyränä vastasin että ainakin yritän kovasti. Sit se sano viel et "alkaa kropassa näkyy muutoksia,se on hieno juttu et jaksaa harrastaa"
Toka kerta oli ku pidettii kuntotestit ja oli leuanveto,sit lähes koko luokka seuras vierest ja maikka sano et "tässä tulee sit mallisuoritus" ja sit se sano viel et "kisko nyt kun näkyy olevan tota millä kiskoa"
Hyvältähän ne kehut aina tuntuu,vaikken mikään lihaskasa olekaan. :)

Puol tuttujen kavereitten kanssa olin eilen illalla saunomassa. Muut lähtivät saunasta pois vähän aikaisemmin ja menivät istuskelemaan takkahuoneeseen. Itse tulin vähän myöhempään perässä. Pääsin ovesta sisään kun eka käy huutamaan: Tehkää tilaa! nyt saapuu kehomies. :) Olihan kaverit aik jurrissa, mut kuitenkin tuntui hyvältä kun sai palautetta :love:

Olin tuossa viime kesänä työpaikkalääkärin juttusilla toista kertaa kipeän olkapään takia...Ekalla kerralla antoi tulehduskipulääkkeet (Ac nivel tulehtunut)

Lääkäri: - No niin, mä laitan tän kortisonin täältä takakautta tonne olkapäähän

Minä: - Jaahas...jäin odettelemaan kun lääkäri tunnusteli paikkaa sormillaa.

Lääkäri: - Tässä on nyt vaan sellainen ongelma, et ei löydy oikein tuota kohtaa johon pistää, kun on niin paljon tota lihasmassaa :hyper:

Pakkohan se on uskoa, kun oikein ihmiskehonammattilainen näin sanoo :D :D

Eilen lämmitti kovasti mieltä, kun olin kaverilla käymässä jota en taas pitkään aikaan ole nähnyt. Korkataan Olvit ja mä istun alas. Sit se heittää et perkele sähä oot kasvanu. Eka se oli kattonu et oon lihonnu mut kuulema oli tullut toisiin tuloksiin.

Kävin tänään tekemässä selkätreenin, johon kuului mm. leuanvetoja. Mukana salilla oli ystäväni (joka ei ole koskaan treenannut, nyt kuitenkin ainakin jossain määrin innostunut -> tein ohjelman, ja tänään sitten näytin liikkeet ja neuvoin suoritustavat). No, siinä ohessa sitten tein oman treenini kuten tarkoitus oli, ja treenin jälkeen tämä ystäväni oli sitten sitä mieltä, että leukoja vetäessäni näytin aivan Lara Croftilta. :hyper: :lol2:

Viimeksi muokattu:
Nykyisessä kunnossa paljoa palautetta tule, mutta sentään joululahjapaitoja testaillessa jotain positiivista kommenttia tuli. :)

Back
Ylös Bottom