Nykyisin kantabaari on The Club, mutta on tullut lanattua melkein kaikki baarit mitä Turusta löytyy. Vatsalihas-kommentti tuli Fortten tanssilattian vierestä ja sitten muita tullu paljon ex-muijakaverin/ niiden kavereiden kautta satunnaisissa paikoissa. Fortessa on mun mielestä kyllä vähän huorahtavaa porukkaa, tai sitten mä vedän vaan niitä puoleeni. :( Eikä se nyt ihan jokapäiväistä herkkua ole tosiaankaan...rocky6 sanoi:Proteos: Missäs Turun baareissa oikein hengaat kun niin rohkeita naisia että uskaltavat oikein ääneen kehua?Itse aika juuri muuttanut kaupunkiin, ja vaikuttavat kovin hissukoilta täällä :I
Itse aika juuri muuttanut kaupunkiin, ja vaikuttavat kovin hissukoilta täällä :I

vaikka onkin nähnyt ennen paljon mua mutta nyt vaan " kukas tämä poika on " sitte ku sanoin nimen niin tunsi mut :D. Oli kyl hänkin kuullu jostai että oon alkanu nostelee.Hyviä kommentteja on tullu onneks vain ja ne otetaan aina vastaan. :kippis1: ite ei huomaa muutosta älyttömän hyvin mutta muut kyl huomaa heti