Parhaat huomautukset

Viime talvena jäi auto pyörätielle jumiin ku yritin oikaista(fiksua), työntelin siinä sitten autoa jonku aikaa niin paikalle sattui joku spuge ja kysyi että onko auto jumissa johon sanoin että kyllä, se sanoi että työnnä nyt pois se ku oot kerran bodarikin.Sanoin ettei paljo bodarit auta ku auto painaa melkee 2tuhata kiloo ja lunta niin hemmetisti. Sitten muut yleisimmät kommentit:joka toinen sanoo että vähän nää oot turvonnu ja joka toinen että vähän nää oot kuihtunu.

BAARISSA:
-N. 20v. typykkä :"hui saatana" (kauheessa ryysiksessä) kysyin et oonko noin kauheen näkönen, johon typy "et ku julman kokonen tänne ryysikseen" :D
-"Älä syö enää niitä lisäravinteita."(natikkana 3v.)
-Serkku ei tuntenu 6v. jälkeen (olin kuullemma kasvanu )

hmm

taitaa olla yleisin kommentti tuo että "oletkos lihonnut/laihtunut?". Eihän itseään kunnioittava hetero-mies voi sanoa toiselle että onpas lihaksesi timmissä kunnossa ja muutenkin näytät hyväkuntoiselta ja ihanan sexyltä.

Mummo kysäisi joskus reilu vuosi sitten että "paljon sä taas painoitkaan". No mä vastasin että se on siinä 90kg. No se vaan tokas sitte että "sun täytyy kyllä olla todella tiukkaa lihasta, sillä et sä lihava ole"

Joo noit kuule aika usein ku joku kuulee painon, ni heti kysellää että mikähän helvetti se sinussakin painaa, onhan se toisaalta hyvä ettei ainakaa hirveeltä fläsältä näytä, mutta toisaalta oishan se kiva näyttää edes vähän bodanneelta.

Joskus viime kesänä mummo veti "käytäksä jotain hormooneja kun sun lihakset tollain pullottaa?" :lol2:

Pave sanoi:
taitaa olla yleisin kommentti tuo että "oletkos lihonnut/laihtunut?". Eihän itseään kunnioittava hetero-mies voi sanoa toiselle että onpas lihaksesi timmissä kunnossa ja muutenkin näytät hyväkuntoiselta ja ihanan sexyltä.
Tuo on harvinaisen totta. Sehän alkaa jo pelottamaan arvostelunkohteeksi joutunuttakin henkilöä.

Tää taitaa kanssa olla yleistä sattunut sekä intissä että työpaikalla....
Työpaikan lääkäritarkistuksessa....
Lääkäri: kääri hihat ylös jottana mitataan veren paine...
Minä: pitäis varmaan ottaa pitkähihainen pois...
Lääkäri: kait se siitä nousee (ja koittaa itse... ei nouse :D )
Otan pitkähihaisen pois ja käärin hihan...
Lääkäri: :hyper:
Minä: mikäs nytten...
Lääkäri selitti jotain että ei ole mukan tarpeeksi pitkää pantaa tuohon olkavarren ympärille jottana saataisi mitattua se verenpaine... :)

Toinen kerta intissä jolloin nuori naishenkilö oli suorittamassa kyseistä toimenpidettä... No käärin hihan ylös jolloin tyttöä rupes hymyilyttämään ja sanoi että hän hakee pidemmän pannan että tämä ei kestäisi...
Selvitykseks vielä että olkavarsi on noin 46cm ettei mikään isokaan joten aattelin että onnettomilla hihnoilla oli ollut lääkäri liikkeellä...
Mutta voitte arvata että reeni kulki taas vähän aikaa... ;)

Ne lekurit kait yleensä mittaa reisiä varten tehdyllä hihnalla jos olkavarsi on liian paksu.
En tiiä, kuuluisko tää tänne vai tonne salikomeidian puolelle, mutta oon parille kaverille kertonu tosta Miken 2x6-ohjelmasta, ja yks jätkä sitte kerran heitti, että on se teidän ylläpitäjä ihme äijä ku on käyny kaks kertaa kuus :lol2: Kyllä siinä vähän repes.

Tässä pari viimeisintä:

1) "Susta ei kyllä tuollaista tule!" - poikakaverini, kun selaili Pakkikselta tilaamaani Taluksen kirjaa.

2) "Mitäs noi tollaset lihakset on... ei toi oo kyllä enää oikein hyvännäköstä naisilla..." - äiti puolileikillään, kun kotona käydessäni näki mut hihattomassa paidassa.

Tää ei hyvää lupaa tulevaisuuden kannalta, nimittäin kun omasta mielestä lihasta ei oo vielä tarttunut juuri nimeksikään... :jahas:

Emmah sanoi:
2) "Mitäs noi tollaset lihakset on... ei toi oo kyllä enää oikein hyvännäköstä naisilla..." - äiti puolileikillään, kun kotona käydessäni näki mut hihattomassa paidassa.
Nyt täytyy olla kyllä täysin eri mieltä äitisi kanssa, nimittäin itse näin sinut tuolla miitissä hihattomassa paidassa ja oma ajatukseni oli, että on kyllä todella kaunista, kun naisella alkaa näkyä lihasten muoto käsivarsissa lihaksia jännittämättäkin. :thumbs:

Tsemppiä vaan treeneihin jatkossakin äläkä anna muiden yrittää estää sinua pyrkimästä omiin tavoitteisiisi!

kaiveli82 sanoi:
Selvitykseks vielä että olkavarsi on noin 46cm ettei mikään isokaan joten aattelin että onnettomilla hihnoilla oli ollut lääkäri liikkeellä...
Mutta voitte arvata että reeni kulki taas vähän aikaa... ;)
Kylläpäs porukka on täällä vaatimattomia! Eikö muka 46cm hanska ole edes iso?! Minä olen kylläkin vähän toista mieltä...

elasto sanoi:
Kylläpäs porukka on täällä vaatimattomia! Eikö muka 46cm hanska ole edes iso?! Minä olen kylläkin vähän toista mieltä...

No olisi ehkä tiukassa kunnossa olevalle... minä 176cm ja 108kg :hyper: :nolo:

Äippä huomasi, kun ravistelin proteiiniä shakerissä ja sanoi: "Et kai sä tollasii jauhoja syö, kun niistähän kasvaa LIHAKSET! :lol2:

Humalaisten teinien suusta kuulet totuuden:

Kävelimme tyttöystävän kanssa uudenvuodenaattona kaupungilla ja ohitimme joukon humalaisia nuoria miehiä:

Teini 1: "Hei kaunotar!" (tämä oli toivottavasti suunnattu tyttöystävälleni)
Teini 2: "Ole nyt hiljaa, kato millaisen korston kanssa se kulkee."

Toinen kesältä: "Vittu toi jätkä luulee olevansa joku Kippari-Kalle."

On tuo nykynuoriso kuritonta. :D

No pistetäänpä nyt tämän päiväinen episodi kun olin vanhempien luona käymässä kun siellä oli käymässä sukulaisia joita ei kovin usein tule nähtyä..

Sukulainen 1: "Mikäs olla AT:lla on kun se on tuollalailla ihan pöhöttyneen näkönen." (tosi kivasti sanottu kun näkee ekaa kertaa vuoteen.. kiitos vaan)
Äiti: "No kun se kasvattaa muskeleita. Katsos nyt kun sillä on mahakin kasvanu." (just..)
Sukulainen 1: "Ai jaa. Käytät sitten jotain hormooneja?"
Äiti: "Ei kun se käyttää proteiineja."
Isä: "Oon kyllä yrittäny sille selittää ettei sen kannattais niitä aineita (tarkoittaen mm. proteiinia) käyttää kun ei sitä ole edes tutkittu, että mitä kaikkia sivuvaikutuksia ne voi aiheuttaa." (kiitti vaan isi.. en ookaan kuullu ton saman sulta kun vasta 50 kertaa)
Sukulainen 2: "On se vaan hienoa nähdä, että tuo AT:kin on kasvanu oikein miehen mittoihin." (sukulainen 2, sinusta tuli juuri suosikkisukulaiseni)

Että näin meillä...

Kävin moikkaamassa äitiä, viimeksi olin käynyt puoli vuotta sitten. Äiti oli sitä mieltä että hartiat olivat levenneet hyvin ja oli muutenkin ylpeä mutta käski treenata vatsalihaksia enemmän kun maha pömpötti :)

No äiti kysyi sitten että en kai mä käytä mitään 'lisäaineita' ja sanoin että joo käytän mä proteiinijauhoja. No äiti oli sitten ihan hui kauhistus mitä sä nyt semmoisia syöt, ja sitten minä näytin maitopurkin ja jonkun muun ruokapakkauksen kyljestä että näissäkin on proteiinia ja että ne jauhot on käytännössä tiivistettyä ruokaa. Selitys toimi heti ja äiti rauhottu. Aika helpolla ymmärsi kun vertaa mitä on kuullut täällä monien vanhempien proteiinihormooni-jutuista.

Itse en käytä vielä lisäravinteita...
viimeksi kun keskustelin asiasta sanoivat vanhemmat että niitä nyt et ainakaan syö...
turhaa rahan hukkaa...
En tiedä miten vakuuttaisin heidät siitä että tuo raataminen salilla on muuten aika turhaa...
muutenkin tässä on junattu paikallaan pari kolme vuotta... :itku:

Serkku(onkohan 4v vanha): Turmelo näyttää voimakkaalta, mutta ei se oikeasti ole voimakas.(nickki vaihettu etunimeni tilalle)

kaiveli82 sanoi:
En tiedä miten vakuuttaisin heidät siitä että tuo raataminen salilla on muuten aika turhaa...
muutenkin tässä on junattu paikallaan pari kolme vuotta... :itku:
Syö enemmän :)

Back
Ylös Bottom