Parhaat huomautukset

Pforce sanoi:
Ei ei ja ei.. tiedän varsin hyvin miltä tämä näyttää ja en todellakaan ole näitä jäbiä! Se on naurettavaa.. ja tota jääkiekkoilijakävelyäkään en harrasta.
Noh tuli kyllä ihan oikeita oletuksia mun kysymykseen ku kerta noin tyhmii kysele ;) mutta ei se kumpaakaan noista ole..
ehkä serkku koitti vittuilla :D emt evt evvk

Et sitten kävele wannabeebodareiden uutta tyyliä kunnioittaen, eli orankityylillä olkapäät ja kädet edessä... :)

Kohmelo sanoi:
Ihan pakko tarttua tähän. Eli jos jonkun ei treenaavan kanssa juttelee salilla käynnistä niin niiden mielestä kehitys tuntuu olevan sitä parempaa, mitä useemmin käy salilla. Yksikin tyyppi joka satunnaisesti mun kanssa treenaa, sano mulle:"Jos kesällä ruveta käymään salilla 5 tai 6 kertaa viikossa salilla niin saan sut varmaan kiinni." :wall: Niin siis minähän kun käyn vaivaiset 4 krt. viikossa.

Joo tiiän et ne luulee jotain tota tyylii, ei mieti/tiiä et lihasten pitää palautuakki joskus :P En mä todellisuudes käy ku 3 kertaa viikos

Eräs 8v vanhempi nainen kopeloidessaan: "Sulla on kova vatsa."

Mullakin menee hermo mitään tietämättömien kommentteihin. Eräs tuttu täti: "Ei noista proteiinivalmisteista mitään hyötyä ole."
Pari kuukautta myöhemmin kireämmässä paidassa. Sama tyyppi: "Kauheesti oot kasvanu. Käytäk sä hormoneja?"

Muitakin tyhmiä kommentteja liittyen punttaamiseen. Eräs tyyppi: En syö proteiinia, koska se lihottaa." -Hänen ruokavalioonsa kuuluu lähinnä kalja ja mc-ateriat.

Täti:"Hirveen kallista toi punttisalilla käyminen, ja vaan ulkonäön takia." -Asiaan antoi uskottavuutta tädin 80e:n kampaajan lasku.

Koululla hyvännäköinen muija sanoi käsistäni: "Vitsi äijäl on kauhiat lihakset". Aiai, kun teki hyvää itsetunnolle. Otin riskin ja jännitin habaa ja sitten ojentajaa. Muija sanoi kaverilleen "Ihan niinku jonkun jalat". No joo, käsi oli noin 42 senttiä, varmaan jonkun ala-asteella olevan tytön jalka sitten, mutta ihan miten vaan.

Kostaja X sanoi:
Mullakin menee hermo mitään tietämättömien kommentteihin. Eräs tuttu täti: "Ei noista proteiinivalmisteista mitään hyötyä ole."
Pari kuukautta myöhemmin kireämmässä paidassa. Sama tyyppi: "Kauheesti oot kasvanu. Käytäk sä hormoneja?"

Joo just tollastaki kuulee... No joskus ku olin ostamas proteiinii ni yks tuli valittaa "Vedät sä jotain doping aineit?!" ja hirvee valitus siitä sitte :hyper:

Mullekin sanottiin yks päivä, et "jätkä kävelee mandariinit kainaloissa..." Mielestäni kävelytyyli on ihan sama, enkä sitä ainakaan tarkoituksella oo muuttanut. Mutta tottakai parantunut ryhti vaikuttaa siihen et rinta "tuodaan eteen"... Ja sitten suuremmat latsit estää käsiä olemasta ihan kyljissä kiinni. Luulisin... :rolleyes:

moppe sanoi:
Mielestäni kävelytyyli on ihan sama, enkä sitä ainakaan tarkoituksella oo muuttanut. Mutta tottakai parantunut ryhti vaikuttaa siihen et rinta "tuodaan eteen"... Ja sitten suuremmat latsit estää käsiä olemasta ihan kyljissä kiinni. Luulisin... :rolleyes:

Älä selitä. :lol2:

Olin äskön automaatilla odottamassa vuoroani kun eräs mummo meinasi ajaa rollaattorinsa kanssa päälleni. Mummo katseli siinä vähän aikaa jo tokaisi "sinä se et poeka paljon palele, mut sä oletkin niin vahva!" ja singahti rollaattorinsa kanssa menemään. Olin siis t-paita päällä siinä jonossa. Naureskelin itsekseni mummelin kommenttia, aika huononäköinen mummo saa olla että mua näillä massoilla luulee vahvaksi :) Olen semmonen tikku että pystyn kätevästi piiloutumaan esim. lipputangon taakse. Niin, ja tulipa opittua että jos on vahva niin ei palele yhtä herkästi kuin heikommat :rolleyes:

Nicky sanoi:
Niin, ja tulipa opittua että jos on vahva niin ei palele yhtä herkästi kuin heikommat :rolleyes:
Ei palele ei, koska voi ottaa heikommalta takin jos alkaa viluttamaan... :)
(...tämän jälkeen heikompaa vituttaa.)

Yksi työkaveri jota näen n. kerran pari kuukaudessa on ruvennut sanomaan, että sähän Kaitsu perkele oot joka kerta paisunut isommaksi kun sut näkee :rock: ! Tuntuu yhtä mukavalta joka kerta ja tulee uutta virtaa treeneihin. :thumbs:

Mua kehuu vain sukulaiset ja nekin vain sen jälkeen kun ovat kuulleet, että olen alkanut käymään salilla:)

Kokeilin millanen reaktio mammalta tulisi kun kuulisi mun käyttävän hormooneja. Sanoin sitten muorille, että jos mamma kyselisi jotain mun palautusjuomapusseista niin sanoisi, että ne on niitä Sukulakun proteiinihormooneja:) ei oikeen toiminu. se vaan myönteli ja jatkoi muita juttuja. ei taida tietää mitä sana "hormooni" tarkoittaa:D

Viimeisimmät kommentit:

"Spuunihan on ihan voimanostajan näköinen."

"Spuuni on lihonu."

"Spuuni on päässy vähän lihomaan."

"Ootko käyny salilla vai muuten vain lihonut?"

"On sulla ainakin maha kasvanut."

"Paljonko sä painat? Älä nyt enää liho."

Joo-o... tästä on hyvä jatkaa.

Kuulin mukavan huomautuksen eräältä pari vuotta itseäni vanhemmalta naisihmiseltä, joka ei ole oikein koskaan tykännyt musta. Oli kuitenkin kaverille sanonu, et "siitä mopestakin on tullu niin komee ja lihaksikas". Lämmitti mukavasti mieltä ja anto uutta puhtia (, vaikka todennäköisesti onkin erehtynyt kaverista :D )...

Kommentteja:

Kaverini tuli 2kk kestäneeltä lomareissulta "hieman" lihoneena: "Se liha mitä mulla on muuttunu läskiks on siirtyny näköjään suoraan sulle!" Kaveri on aktiivinen salitreenaaja ja ennen reissua oli kovassa kunnossa.

Satuin viime yönä eksymään ex-mimmille yöksi. n. vuosi sitten nähnyt viimeks: "wau sun tissit on kasvanu....." Kun käännyin selkä siihen päin: "... No niin on kyl persekin!"

Miten noihin nyt sit suhtautua!!!

Töissä yks päivä tuli kommenttia kun nostin kiveä maasta ja lanellipaita "vanha ja hauras" repes keskeltä selkää sellaselta 20cm matkalt niin kaveri sano että nyt lopeta se salil käyminen.Ja sitte tietysti kyseltiin käytätkö hormooneja?Paras oli kun kaveri kysy paljo sä syöt tonnikalaa päiväs ja minkä merkkistä protsku jauhoa käytät?Kaveri ei ite käy salilla niin ihmettilin vähän mitä se sillä tiedolla tekee mitä protskua mä käytän.

Back
Ylös Bottom