Parhaat huomautukset

Spoonie_Luv sanoi:
Viimeisimmät kommentit:

"Spuunihan on ihan voimanostajan näköinen."

"Spuuni on lihonu."

"Spuuni on päässy vähän lihomaan."

"Ootko käyny salilla vai muuten vain lihonut?"

"On sulla ainakin maha kasvanut."

"Paljonko sä painat? Älä nyt enää liho."

Joo-o... tästä on hyvä jatkaa.

Samantyylisiä kommentteja oon itsekin saanut kuulla. Ehkä paras oli sedän kysymys:

"Joko sä olet isääsi painavampi?"

Niinpä, isäukko on 181-senttinen ja 74-kiloinen pitkänmatkanjuoksija, ja minä olen yhtä pitkä mutta 20 kiloa painavampi.. Nuo lihomisjutut onkin aika käsittämättömiä, koska noilla mitoilla mulla on sikspäkki hyvin näkyvissä. Kait ne vain sitten vittuilee mulle :itku:

Töissä kuultua:

-Alkuun tuli syötyä tuna/salaatti annos kerran päivässä, josta sitten kysyttiin paljon menee rahaa kuussa tunaan
-Vanhempi asentaja kyseli protskujuomaa juodessani, että mitä tuttipullo sisältää(viittasi shakerissa olevaan juomaan), johon vastasin proteiinia. Tästä seuraavana päivänä:
-Mitä hormonia siellä olikaan? Onko samaa mistä yleisurheilijat kärys?

Tänään oli töissä huvittava tilanne ruokailussa. Otin taas reilusti sapuskaa ja raejuustoa ja salaattia vielä lisäksi niin että oli lautanen aikalailla täynnä. Mainittakoon vielä että kävin reenaamassa ennen töihin tuloa ja se oli reenin jälkeinen ateria. Isutin sitten parin työkaveri kanssa pöytää ja se toinen niistä katteli aikansa ja totes, että ainakin sä syöt perkeleesti. Mä siihen, että joo-o, mutta tää on vielä vähän kun oon dietillä. :D Työkaveri oli WTF, mutta siihen totesin että pitäähän sitä dietilläkin ravintoa saada!

Eilen baarissa tuli seuraavanlaisia kommentteja

-sustahan on tullut mies! Tuon heitti kaverin systeri jota en ollut nähnyt moneen vuoteen
-jätkä on lihonut. Jeah, ensimmäinen "olet lihonut"-kommentti. Tästä on hyvä jatkaa :)

Äitipuoli tossa heitti että on pojalla tullu lihasta käsivarsiin, oma mutsi taasen sano että sähän oot taas lihonu. Miten sen nyt sitten ottaa..

Virtu sanoi:
Äitipuoli tossa heitti että on pojalla tullu lihasta käsivarsiin, oma mutsi taasen sano että sähän oot taas lihonu. Miten sen nyt sitten ottaa..

Heh! Mun äiti taas ei kehdannu kysyä suoraan. Oli kysyny mun pikkusiskolta, että käyttääkö tuo jotain aineita kun se on lihonu niin paljon lyhyessä ajassa. :) (rasva% on viimeset 2 vuotta pysyny suunnilleen samoissa)

Junassa joku keski-ikäinen deivid ei saanut ovea auki sisäpuolelta, joten tokaisi mulle: "Sulla on vahvat kädet, aukase sä." Siirsin valtavan ruhoni oven viereen (en tietenkään mahtunut tähän ahtaaseen väliin kuin poikittain) ja otin tukevan ojentajapunnerrusasennon kahvasta. Suonet pullistelivat ohimoillani ja hiki tuntui pusertuvan suoraan ihon ja vaatteiden läpi painaessani junan ovenkahvaa, tuota ikiaikaista viikinkien voimankoetinta. Lihasten täyttyessä verellä ja tajunnan hämärtyessä, tunsin viimein kahvan liikkuvan! Se liikkui alas asti! Ja ovi aukeni! Olin lopultakin mies! ... Lähtiessäni paikalta totesin "Paina ens kerralla alas asti se kahva." ;)

Disabled sanoi:
Isä sano tänään, että helvetin rumat tollaset proteiinilihakset. "Mä en ainakaan haluis tollasia!"

:lol2:

Sen niistä jauhoista saa. "Lisäravinteille jyrkkä EI!" :D

Isovanhempani olivat käymässä tässä taannoin. Ruokapöydässä ukkini sitten totesi ihan yllättäen, että "Onpa nuorella miehellä mahtavat käsivarret."

Vanhuus ei tule yksin ;)

Tuli tuossa yhden muijan kanssa peuhattua... Paidan sain pois päältä, niin jo heitettiin "on sulla vielä varaa siellä salilla käydä"! Ääääh!....!:!:! :prkl:

moppe sanoi:
Tuli tuossa yhden muijan kanssa peuhattua... Paidan sain pois päältä, niin jo heitettiin "on sulla vielä varaa siellä salilla käydä"! Ääääh!....!:!:! :prkl:

Aika ittevarma sai ämmä olla että tuallaasta meni laukomaa...

Kyllä mulle sattuu ja tapahtuu. Eilen illalla minulle sanottiin, että mulla on bodarin käsivarret :hyper:

:jahas: Jaa-a mitasta en tiedä, mutta maksimissaan 35cm, ehkä ne on vähän alle.

plag sanoi:
Junassa joku keski-ikäinen deivid ei saanut ovea auki sisäpuolelta, joten tokaisi mulle: "Sulla on vahvat kädet, aukase sä." Siirsin valtavan ruhoni oven viereen (en tietenkään mahtunut tähän ahtaaseen väliin kuin poikittain) ja otin tukevan ojentajapunnerrusasennon kahvasta. Suonet pullistelivat ohimoillani ja hiki tuntui pusertuvan suoraan ihon ja vaatteiden läpi painaessani junan ovenkahvaa, tuota ikiaikaista viikinkien voimankoetinta. Lihasten täyttyessä verellä ja tajunnan hämärtyessä, tunsin viimein kahvan liikkuvan! Se liikkui alas asti! Ja ovi aukeni! Olin lopultakin mies! ... Lähtiessäni paikalta totesin "Paina ens kerralla alas asti se kahva." ;)

Kunnon Conan meininki. :lol2:

Joku äijä totes narikka jonossa mun takana että en kävis kyl tolle selälle... :)

Ollut 2vk kevyellä dieetillä ja just aloittanut keto dieetin "ootpa sä lihonnu, lopeta nyt se syöminen" ja 15min sen jälkeen "kylläpä oot kuihtunut"
:jahas: :curs: :evil: :itku:

nyyh, tässäähän alkaa itkettää näitä lukiessa.. :itku:
Minun saamani kommentit ovat olleet vain lähinnä että kylläpäs olet lihonut(>13kg lisää lihasta saavutettu) ja tullut ikävän monasti.. ehkä sitä vielä joskus saisi positiivistakin palautetta :jahas: ei muutakun :whip: ja lisää treeniä

"Kiristääkö puku rinnan kohdalta?"
"Kyllä Warheartilla on isoimmat." (Meillä oli hirveä pose down kaverien kesken. Kun olisikin kuvia!) :lol2:

Mutta kiva juttu, että välillä joku tulee sanomaan jotakin tuollaista. :)

Back
Ylös Bottom