Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Jylli81 sanoi:Nyt täytyy olla kyllä täysin eri mieltä äitisi kanssa, nimittäin itse näin sinut tuolla miitissä hihattomassa paidassa ja oma ajatukseni oli, että on kyllä todella kaunista, kun naisella alkaa näkyä lihasten muoto käsivarsissa lihaksia jännittämättäkin. :thumbs:
Alkoi suu pieltä nykimään, taisin näyttää isommalta kuin olenkaan. Eivät ole pojat oikeita punttimimmejä nähnykään!Gyno?almerigo sanoi:serkkutyttö 4 v tuli takkahuoneeseen, jossa istuskeltiin saunan jälkeen pyyhkeet lantiolla. Kaikilla naisilla ja sulla on tissit tyttö naureskeli..

) No anyway, tuossa keväällä sain ko. kundin viimeinkin houkuteltua kanssani salille kuukausien suostuttelun/painostuksen jälkeen. Mulla sattui sitten olemaan silloin jalkapäivä, ja jalkatreeniinhän kuuluu tietenkin kyykkyä ja sjmv:a. Männäviikolla, kun istuttiin yhdessä kahvilla, tämä ystäväni sitten tokaisi, että nähtyään minut taistelemassa tangon kanssa hän tuli siihen tulokseen, että mun kanssani ei kannata olla eri mieltä :DMitäs jos ne tarkottikin huumeita? :DZaGaTo sanoi:Jotain viikko sit uimarannalla ku kävin uimassa ja lähin sit käveleen pois laiturilta,niin siinä laiturin päässä oli sellanen joku 10hengen äijä jengi..Aloin sit ihmetteleen ku ne alko kyttään mua niin oudosti..No sit ku olin siinä niitten kohalla,niin alko kuuluu kaikkee tän tapasia "Mikä vittu sä oikeen oot?", "käytäksä aineita?", "Ei saatana tommosta" :lol2:
Ei oo tainnu äijät ennen nähny pienellä ihmiselle lihaksia :D
jarze sanoi:Mitäs jos ne tarkottikin huumeita? :D