Parhaat huomautukset

Juuri kun vähän aikaa sitten vaaka näytti ennätysaamupainon 103kg, niin sitten samana päivänä myöhemmin äiti heitti: "sähän oot laihtunut!"

Isosiskon kanssa on oltu aina rehellisiä painoasioissa. Näki mut pitkästä aikaa T-paita päällä ja luuli minua 10 kg kevyemäksi ja ihmetteli, miksi aloitin uuden dieetin? Pieni ihmetys päällä kun mainitsin elopainoni.

Näimpä tuossa männäviikolla vanhaa työkaveria ensimmäisen kerran yli neljään vuoteen. Nainen oli kävelemässä ohi, kunnes laskin jotain mölinää suustani jolloin kyseisen henkilön suu loksahti auki... hetken hiljaisuutta.. kunnes pienellä änkytyksellä saa sanotuksi "ööö... ootkos sä Sumu(nimi muutettu)? Kun viimeks nähtiin olit ihan pieni ja laiha ja nyt sä oot tommonen.. oot saanu kauheesti lisää massaa, oot vissiin käyny salilla?"..

...

Viikonloppuna baarissa jutustelin erään neidon kanssa.. mitään en tunnusta, mutta keskustelun eräs kohta kuuluu seuraavasti: ;)
-Emmä oikeesti voi.. sulla on kyllä kauheen komee kroppa (nosti paitaa ja silitti muka sixpackia), mutta sä oot niin pelottava..."
-Hä? Mä pelottava? Älä ny naurata!?
-Niin, oot pelottava... Mutta toi kroppa on ihana... *tyttömäistä hihittelyä*

Että jotain kommenttia sitä näköjään on saatu viimeaikoina. Pakko myöntää, kyllähän se mieltä lämmittää vaikka peilistä edelleen katsookin se KYNÄNISKA, laiha poika, löysässä kunnossa ja lihakseton... kyllä mä vielä joskus kasvan isommaksi kuin :david:

:D

Äiti tokas tuossa vähän aikaa sitten että: "lopeta se protskunsyönti kun kasvat tolleen" ;) lol

Jylli81 sanoi:
Nyt täytyy olla kyllä täysin eri mieltä äitisi kanssa, nimittäin itse näin sinut tuolla miitissä hihattomassa paidassa ja oma ajatukseni oli, että on kyllä todella kaunista, kun naisella alkaa näkyä lihasten muoto käsivarsissa lihaksia jännittämättäkin. :thumbs:

Ai mä en ollu ainoa joka katseli Emmah:in käsiä sillä silmällä... Tosiaan, hyvältä näytti, niinkuin monen muunkin kädet.

serkkutyttö 4 v tuli takkahuoneeseen, jossa istuskeltiin saunan jälkeen pyyhkeet lantiolla. Kaikilla naisilla ja sulla on tissit tyttö naureskeli..

Tädin vastaus nähtyäni hauikseni:" Voi Herran Jumala! Sullahan on miehen käsivarret!"
Hauis jopa hurjat 31cm paksu. Asiaan saattoi vaikuttaa se, että samalla kertaa vilahti myös olkapääni, jotka ovat kehittyneet varsin mukavasti. Kuka tietää.

Tunnilla teroitin kynääni lyhythihaisessa t-paidassa. Kaveri kattoo vähän aikaa hauistani ja sen jälkeen tökkää sormella sitä "wou". Ilme oli sanoin kuvaamaton. :D

Eipä ole kommentteja korviini kantautunut, mutta joku aika sitten olin viikonlopun vietossa eräällä pienellä paikkakunnalla, kun kuulin iltakarkeloissa pojan koltiaisten puhuvan habituksestani; "toi muija käyttää jotakin mömmöjä, ei se muuten voi olla tollanen". :hyper: Alkoi suu pieltä nykimään, taisin näyttää isommalta kuin olenkaan. Eivät ole pojat oikeita punttimimmejä nähnykään!

almerigo sanoi:
serkkutyttö 4 v tuli takkahuoneeseen, jossa istuskeltiin saunan jälkeen pyyhkeet lantiolla. Kaikilla naisilla ja sulla on tissit tyttö naureskeli..
Gyno? :hyper:

Porisin tuossa kavereiden kanssa, jossa oli myös pari tuntematonta tyttöä.. Hiljaa takaa kuului, että: "Bodarin niska on bodarin niska.."

Ja kaikille tiedoksi, että epäkkääni on todella pienet. Ehkäpä luonnollisen kapeat hartiani kaunisvat niitä. ;)

Porisin tuossa kavereiden kanssa, jossa oli myös pari tuntematonta tyttöä.. Hiljaa takaa kuului, että: "Bodarin niska on bodarin niska.." Sen jälkeen nykäisi sillain hassusti tuosta suunpielestä.

Ja kaikille tiedoksi, että epäkkääni ovat todella pienet. Ehkäpä luonnollisen kapeat hartiani kaunistavat niitä. ;)

Jotain viikko sit uimarannalla ku kävin uimassa ja lähin sit käveleen pois laiturilta,niin siinä laiturin päässä oli sellanen joku 10hengen äijä jengi..Aloin sit ihmetteleen ku ne alko kyttään mua niin oudosti..No sit ku olin siinä niitten kohalla,niin alko kuuluu kaikkee tän tapasia "Mikä vittu sä oikeen oot?", "käytäksä aineita?", "Ei saatana tommosta" :lol2:
Ei oo tainnu äijät ennen nähny pienellä ihmiselle lihaksia :D

mä teen kotona paljo fyysistä hommaa nykyään, kuten lapio hommia, puunhakkuuta ja kaatoa yms raskasta.
kuitenkin käyn salilla sen 4 kertaa viikossa vaikka samana päivänä olis kuinka tehty hommia:
Äiti: "kyllä tuossa lapio hommissa on ihan tarpeeksi punttisalia, kasvaa hyvin lihakset"
Minä: "hmm, et ole ennen kertonut että tiedät kaiken treenauksesta? millaisia toistoja tässä lapiotyössä pitäis tehdä?"
äiti: "kaikkea paskaa säki uskot!!11ykasyks!"

Salilla väännettiin uutta ohjelmaa ja heppu kenen kans ne yleensä teen tokas: "on sitä lihaa tullu muuten aika kivasti!!!" Tuli hyvä mieli! :D

Ex mimmi eilen: "ei vittu sul on koht isommat tissit ku mulla!"

Salilla ryhdytään käymään aluksi ehkä muiden vuoksi; ei haluta olla niin pieni. Myöhemmin, parin vuoden kuluttua en itse ainakaan enää muita ajatellut. Käynti johtuu halusta kehittyä. Joidenkin on sitä vaikea ymmärtää.

Näen vanhempia kerran kuussa kun oon muuttanu pois kotoa opiskelemaan. Tässä vähän aikaa sitten äiti sano "Kuule, olen nyt katsonut tätä sun kehitystä ja eiköhän tuo lihasmassa ala jo riittää? Siirry lenkkeilyyn tai vast.". Isä sano heti perään "sähän et mahdu kohta omiin paitoihiskaa".

Yks lapsuuden ystävä (tyttö) ei ollu nähny mua vuoteen. Sitten kun tuli mua vastaan kulman takaa pelästy, loikkas taakseppäin ja huus "sä oot levee!"
Ei siinä voinu muuta kun hymyillä :)

Onhan niitä kommentteja tullu. Tosi kiva aina kuulla kun muut huomaa luultavasti kehityksen enemän kuin ite. En tajuu sellasii jotka ihmettelee että "kuinka sä voit elää tollasta elämää? hullukshan siinä tulis". Ite syön mielelläni 4000kcal päivässä :D ja salille aina innolla.

Heh, viime viikolla kuulin hauskan kommentin hyvältä ystävältäni. Tämä frendi on siis miespuolinen, noin 178 cm pitkä ja painaa arviolta n. 65 kg eli about saman verran kuin minä (:hyper: ) No anyway, tuossa keväällä sain ko. kundin viimeinkin houkuteltua kanssani salille kuukausien suostuttelun/painostuksen jälkeen. Mulla sattui sitten olemaan silloin jalkapäivä, ja jalkatreeniinhän kuuluu tietenkin kyykkyä ja sjmv:a. Männäviikolla, kun istuttiin yhdessä kahvilla, tämä ystäväni sitten tokaisi, että nähtyään minut taistelemassa tangon kanssa hän tuli siihen tulokseen, että mun kanssani ei kannata olla eri mieltä :D

ZaGaTo sanoi:
Jotain viikko sit uimarannalla ku kävin uimassa ja lähin sit käveleen pois laiturilta,niin siinä laiturin päässä oli sellanen joku 10hengen äijä jengi..Aloin sit ihmetteleen ku ne alko kyttään mua niin oudosti..No sit ku olin siinä niitten kohalla,niin alko kuuluu kaikkee tän tapasia "Mikä vittu sä oikeen oot?", "käytäksä aineita?", "Ei saatana tommosta" :lol2:
Ei oo tainnu äijät ennen nähny pienellä ihmiselle lihaksia :D
Mitäs jos ne tarkottikin huumeita? :D

Viimeksi kotikotona käydessä menin aamupalalle hihattomassa paidassa. Äiti tuijotteli siinä hiljaa vähän aikaa ja yhtäkkiä tokaisi: "Hirveet muskelit on sulle kasvanu! Älä ainakaan enempää käy siellä salilla, kauhean näköstä kohta." Pakko oli mennä pullistelemaan heti vähän peilin eteen, mutta ei siellä mitään "hirveitä muskeleita" näkyny.

Vähän offtopic, mutta pistetään nyt tähän samaan. Mummu lateli samalla reissulla totuuksia salilla käyvistä naisista (ei niin kovin kivoja, tosin..): "Nehän näyttää lopulta ihan puuhevosilta, kun sitä lihasta on niin paljon, ettei edes taivu mihinkään! Ja ne aeropikkaajat, se hyppiminen näyttää siltä, että kohtahan ne repeää ihan kahtia.." En kertonut kyllä mummulle, että käyn salilla ja jumpissa.. :jahas:

edit: Niin joo, ja yksi ystävän kommentti joka kyllä lämmitti. Ei olla nähty sitten toukokuun, ja tuossa pari viikkoa sitten tavattiin. Kuulemma oon muuttunu ihan silmissä, olkapäiden ja selän kasvamista ihmetteli moneen kertaan ääneen. Se tuntui kivalta :)

Back
Ylös Bottom