Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
''Antsukan hartiat ne vaan levenee'' -Isä
En oo vielä tähänkään päivään mennessä perillä siitä, oletko he vai she.
Meillä oli koulussa luokkakuvaus ni enne kuvan ottoa luokanvalvoja sano mulle "Aadolff, ota huppari pois!" Mä ihmettelin et miks ni vastaus oli "Ei ne lihakset muute näy..." Mä siihe et "Kyllä ne näkyy"
Oliko sun luokanvalvoja mies vai nainen?
OT mutta mummoihmiset on just tossa joskus niin sairaan rasittavia! Mun entinen asiakas (vanhusten kotiavussa) jakso joka kerta tuputtaa mulle pullaa/keksiä/kakkua ja vielä loukkaantua kun en ottanut, vaikka joka kerta yritin selitää että en voi kun oon allerginen. Tai sitten alko hirvee whinetys että "voi sinä lapsi raukka kun et mitään voi syödä" (ilman tätä pullavääntöä ja siihen kuluvaa ylimäärästä aikaa olisin toki päässy aikasemmin pois duunista ja himaan/yo:lle syömään...) Sitten yks päivä sen miniä oli käymässä ja sillekin se tarjos kakkua, mihin miniä sano vaan että "en mä syö tollasia makeita" ja asia oli sillä selvä. :face:Mummolta tulee aina "vittuilua" ruokavaliosta kun kieltäytyy syömästä esim. pullaa. Joka kerta pittää olla kommentoimassa että "Fogerty pelkää lihovansa" tai "miksi sitä pittää niin laiha olla." Olen kyllä yrittänyt selittää bulkki ja dieettisykleistä ja ettei tavoitteena ole olla laiha, mutta ei näytä uskovan. Musta barbaarikin on mummon mielestä inhottavan lihaksikas eikä voi kävellä hänen mielestään ilman paitaa ettei lapset säiky
Heh ja nämä jotka "panostaa" treenaamiseen, ovat suurin osa täysin samankokoisia kuin ne treenaajat jotka syövät siellä mummolassa parikin pullaa tai neljäsosan kakkua.No voi nyt vittu, kuinka usein tekin näette niitä mummojanne? Yleisesti veikkaan joko kerran kuussa, tai ehkä pari kertaa vuodessa. Johan on naurettavaa, ettei palaa kakkua / pullaa "voi syödä". Sillä palalla ei ole niin minkään valtakunnan vaikutusta yleiseen terveyteen / kehitykseen. Jengi vetää vähän vitusti yli tän "terveellisen elämäntavan". No mikäs siinä jos jaksaa puputtaa rahkaa, parsakaalia, kanaa ja heraa päivästä toiseen.
Moni tuollainen on jo heränny tähän päivään ja ymmärtänyt rennomman asenteen ruokailuun tuovan keskimäärin parempia tuloksia. Ja ennenku joku alkaa nillittää "se on ihan kiinni siitä miten paljon haluu panostaa", niin tämä mitä tarkoitan ei meinaa jokapäivästä mussutusta. Tuntuu olevan vaikeeta tajuta et terveellisesti voi elää ilman totaalikieltäytymistä herkuista. Ja pysyä kireenä, sehän täs on syynä ettei jengi syö tätä "roskaa". Ettei vaan tulis fläsää.
Ehkä tekin vielä tajuatte.