Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
"Hyi vittu sun maha on kasvanu, saaksmä koittaa?" Oltii saunaillassa lapsuuden kaverin kanssa. Kyllä sitä tulee sokeeksi. Ollaankin jo kohta 10vuotta yritetty ettii sillekkin tyttöä. Nyt tiiän miksei sillä oo ollu tyttöjä.

yks kaveri "joo on nää selvästi kasvanu sitten ruisrockin :3" ja hiplas hauista, sen lisäks trapsin yläosaa "...ja tähän ainakin, ja olkapäihin" En sitten viittinyt pilata hyviä kehuja kertomalla totuutta siitä kuinka minnekkään ei ole todellakaan tullut yhtään grammaa lisää lihasta verrattuna muutaman kuukauden takaiseen... :)

Baarin vessassa käsiä pestessä mun viereen tuli toinen jätkä, joka sano mua hulkiksi ja kyseli kaikenmoista treenaamisesta... Hämmästyin, punastuin ja tulin(melkeen)

Isä kysyi että käytänkö hevoshormooneja kun on käjet kuulemma paksuuntunu. Kaverit taas väittää että mulla on jotaki steroidiviljelmiä :hyvä:

Meillä oli koulussa luokkakuvaus ni enne kuvan ottoa luokanvalvoja sano mulle "Aadolff, ota huppari pois!" Mä ihmettelin et miks ni vastaus oli "Ei ne lihakset muute näy..." Mä siihe et "Kyllä ne näkyy"

"Oot muuten turvonnu aivan perkeleesti! Muistan kun olit vielä semmonen helevetin laiha juoksiapoika" Kai sitä jotain tehty oikein, mutta tietty aina kaikki vois tehdä paremminkin!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"Onhan tuo sun tekniikkas kehittynyt aivan helvetisti siitä, mitä se oli silloin aikanaan" - Eräs herrasmies varmisteli penkkiä joku viikko takaperin ensimmäistä kertaa sitten pariin vuoteen. Lämmitti mieltä.

Mummolta tulee aina "vittuilua" ruokavaliosta kun kieltäytyy syömästä esim. pullaa. Joka kerta pittää olla kommentoimassa että "Fogerty pelkää lihovansa" tai "miksi sitä pittää niin laiha olla." Olen kyllä yrittänyt selittää bulkki ja dieettisykleistä ja ettei tavoitteena ole olla laiha, mutta ei näytä uskovan. Musta barbaarikin on mummon mielestä inhottavan lihaksikas eikä voi kävellä hänen mielestään ilman paitaa ettei lapset säiky:hyper:

Mummolta tulee aina "vittuilua" ruokavaliosta kun kieltäytyy syömästä esim. pullaa. Joka kerta pittää olla kommentoimassa että "Fogerty pelkää lihovansa" tai "miksi sitä pittää niin laiha olla." Olen kyllä yrittänyt selittää bulkki ja dieettisykleistä ja ettei tavoitteena ole olla laiha, mutta ei näytä uskovan. Musta barbaarikin on mummon mielestä inhottavan lihaksikas eikä voi kävellä hänen mielestään ilman paitaa ettei lapset säiky:hyper:
OT mutta mummoihmiset on just tossa joskus niin sairaan rasittavia! Mun entinen asiakas (vanhusten kotiavussa) jakso joka kerta tuputtaa mulle pullaa/keksiä/kakkua ja vielä loukkaantua kun en ottanut, vaikka joka kerta yritin selitää että en voi kun oon allerginen. Tai sitten alko hirvee whinetys että "voi sinä lapsi raukka kun et mitään voi syödä" (ilman tätä pullavääntöä ja siihen kuluvaa ylimäärästä aikaa olisin toki päässy aikasemmin pois duunista ja himaan/yo:lle syömään...) Sitten yks päivä sen miniä oli käymässä ja sillekin se tarjos kakkua, mihin miniä sano vaan että "en mä syö tollasia makeita" ja asia oli sillä selvä. :face:

" Sun selkä on kasvanut tosi paljon viimeisen vuoden aikana mitä oot ollut meillä töissä. Vielä kun alkaisit harrastamaan painia ja uintia olisi sun kroppa täydellinen" - Työkaveri.

Meneekö se dietti nyt muka yhdestä pullasta yms. vituiksi? Varsinkaan jos nyt mihinkään kisoihin ei ole menossa. Jokainen toki tekee niinkuin itse haluaa, mutta saisi mummollekin paremman mielen ja ei varmasti vaikuta yhtään mitään se pullanpalanen.

No voi nyt vittu, kuinka usein tekin näette niitä mummojanne? Yleisesti veikkaan joko kerran kuussa, tai ehkä pari kertaa vuodessa. Johan on naurettavaa, ettei palaa kakkua / pullaa "voi syödä". Sillä palalla ei ole niin minkään valtakunnan vaikutusta yleiseen terveyteen / kehitykseen. Jengi vetää vähän vitusti yli tän "terveellisen elämäntavan". No mikäs siinä jos jaksaa puputtaa rahkaa, parsakaalia, kanaa ja heraa päivästä toiseen.

Moni tuollainen on jo heränny tähän päivään ja ymmärtänyt rennomman asenteen ruokailuun tuovan keskimäärin parempia tuloksia. Ja ennenku joku alkaa nillittää "se on ihan kiinni siitä miten paljon haluu panostaa", niin tämä mitä tarkoitan ei meinaa jokapäivästä mussutusta. Tuntuu olevan vaikeeta tajuta et terveellisesti voi elää ilman totaalikieltäytymistä herkuista. Ja pysyä kireenä, sehän täs on syynä ettei jengi syö tätä "roskaa". Ettei vaan tulis fläsää.

Ehkä tekin vielä tajuatte.

No voi nyt vittu, kuinka usein tekin näette niitä mummojanne? Yleisesti veikkaan joko kerran kuussa, tai ehkä pari kertaa vuodessa. Johan on naurettavaa, ettei palaa kakkua / pullaa "voi syödä". Sillä palalla ei ole niin minkään valtakunnan vaikutusta yleiseen terveyteen / kehitykseen. Jengi vetää vähän vitusti yli tän "terveellisen elämäntavan". No mikäs siinä jos jaksaa puputtaa rahkaa, parsakaalia, kanaa ja heraa päivästä toiseen.

Moni tuollainen on jo heränny tähän päivään ja ymmärtänyt rennomman asenteen ruokailuun tuovan keskimäärin parempia tuloksia. Ja ennenku joku alkaa nillittää "se on ihan kiinni siitä miten paljon haluu panostaa", niin tämä mitä tarkoitan ei meinaa jokapäivästä mussutusta. Tuntuu olevan vaikeeta tajuta et terveellisesti voi elää ilman totaalikieltäytymistä herkuista. Ja pysyä kireenä, sehän täs on syynä ettei jengi syö tätä "roskaa". Ettei vaan tulis fläsää.

Ehkä tekin vielä tajuatte.
Heh ja nämä jotka "panostaa" treenaamiseen, ovat suurin osa täysin samankokoisia kuin ne treenaajat jotka syövät siellä mummolassa parikin pullaa tai neljäsosan kakkua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom