Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
"Sä taidat olla luonteeltasi masokisti." Salin siivoojatäti tänään, kun huomasi minun huhkivan tuolla ilmastoimattomassa luolassamme.

Miespuolisen kaverin kommentti: " Enpä tiiä onko tuo sun liikuntahomma ja salilla ravaaminen sittenkään niin hyvä homma, ennen sulla oli ainakin tissit"

Ei niin imarteleva mutta huvitti kyllä :D

Muah, vähän sama täällä; jotenkin miehet aina kummasti huomaa ensin ne tissit. Eipä noiden pieneneminen ole minua haitannut, mutta yksi kaveri yritti silti lohduttaa: "Vaikka sun tissit on pienentyneet, niin onhan sulla edelleen pylly ja reidet!"

Olen tässä reissun päällä ja kävin vieraalla salilla treenaamassa. Tiskillä sanoin että salille pitäis päästä, mitäs se maksaa jne. Maksettuani jannu kysyy, "ootko aiemmin käynyt salilla". Ja tässä tapauksessa ei tiedustellu siis, että onko kyseinen sali vieras mulle. Ei hitto, sai kyllä hetken kerätä siellä pukkarissa itteensä peilin edessä ennen ku pysty lähtee vetää yhtää mitää. En mä naisena mikään massamonsteri oo, mutta jos ei kesähepenissä näytä yli yhtä kertaa treenanneelta niin ei jumalauta.

En tiedä onko se sitten mitään ''kehumista'', mutta huomautettu on siitä, että trapsit alkanut kasvaa aika tavalla ja selkä levetä jo hieman. Siitä ollen sain tälläistä kommenttia; ''voisitko jo lopettaa, oot kohta yhtä levee kun pitkä, onko sitten kiva etsiä vaatteita.'' :I

En tiedustellut sen tarkemmin, keneltä näytän. Mut eipä sen väliä, yhtä vittumaisia kaikki. Tosin olisin toivonut edes sukupuolen täsmäävän.

Ikinä ei ole hurjasti kehuja tullut, mutta tänä kesänä kun on kuumina päivinä tultu oltua ilman paitaa niin viime kuussakin tuli about 10 kehua. Lämmittää kyllä sikanaa mieltä :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"Kato, hoikka poika tulee"
- toinen kahdesta R-kioskin edessä päivystävästä sankarista

No totta, paino on jo alle satasen (99). Että olisko tuo nyt sitten ollut sitä vittuilua? :)

Taitaa olla ensimmäinen kerta kun kukaan ventovieras on kommentoinut ulkonäköä milläänlailla.

Kaikkea liikuntaa vierastava miespuolinen kaverini kommentoi mun käsiä ja hartioita välillä "aivan jäätäviksi" :DD Tuo on melkoista liioittelua
Salilla työntekijä kommentoi että oon tehny "täällä vissiin muutakin kuin veivannu stepperiä" tai jotain sinne päin
Ehkä kiusallisinta oli kun kummisetä tokaisi "sulla on hyvä tulevaisuus takana"

Usein ryhdikkyydestä ja reippaasta olemuksesta tulee kommenttia ja sellaset tietysti ilahduttaa.

Olin yhellä naiseni kanssa eilen, koska synttäri. Tuolla jyväskylän shakerissa ensimmäistä kertaa elämässä. Tulin siihen tulokseen, että ihan vitun kallis hipster homo paikka.

Istuin pöytään seuralaiseni kanssa.
Joku amis kaverinsa kanssa istui viereiseen.
Amis katsoo minua ja kysyy, että väännetäänkö kättä ja että käynkö salilla.
Sanon, että en käy ja koitan olla noteeraamatta, koska haluan olla kaksin.
Amis tulee puristelemaan hauista.
Siirtyy istumaan viereemme.
Sanoo naistani kauniiksi ja yrittää taputtaa sen selkää.
Muijani väistää paniikissa tätä haisevaa viiksivallua.
Äijä kysyy saako maistaa naiseni drinkkiä.
No ei saa.
Äijä sanoo, että emmekö usko hänellä olevan rahaa drinkkiin. :D
Sanon, että ole hyvä ja mene tilaamaan sitten.
Äijän kaveri takaa lähtee karkuun.
Käsken äijää painumaan vittuun.
Ukko kai vielä taputtamassa naistani selälle, kun nousen tuolista ja oon valmis heittään sen kaiteen yli, niin ukko liukenee johonkin.

No kehu se mun habaa ja mun tyttön naamaa.

Tänään yks nuori likka salin pukkarissa kysyi, et oonko ollut joskus jossain kisoissa :) Kertoi miettineensä jo aiemmin kun kuulema niin hyvässä kondiksessa olen. Kyllähän toi mieltä lämmitti vasta puoli vuotta salilla raataneena, 4 lapsen äitinä...etenki ku mä oisin voinu olla vielä senki äiti =D

Tänään yks nuori likka salin pukkarissa kysyi, et oonko ollut joskus jossain kisoissa :) Kertoi miettineensä jo aiemmin kun kuulema niin hyvässä kondiksessa olen. Kyllähän toi mieltä lämmitti vasta puoli vuotta salilla raataneena, 4 lapsen äitinä...etenki ku mä oisin voinu olla vielä senki äiti =D

No saiko se kaveri? :)

Aika harvoin mitää kehuja tulee, mutta yksi aika huvittava oli festareilla, kun olin ilman paitaa, yksi random muija tuli silittämään mahaa ja sanoi, että 'tässä pestään pyykkiä' :D noo se muija ei ollut ehkä "ihan mun tyyppiä" ni teki mieli letkautta, että et sinä ainakaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom