Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Testailin penkissä tän hetken ennätyksiä ja siinä sit oli omasta mielestä tosi tiukkaa tekevä nosto. Nostin kuitenkin onnistuneesti ja laskin tangon telineelle, nousin istumaan jolloin joku tuntematon kanssatreenaaja tuli sanomaan: "Sehän oli kevyttä!"
Kyllähän se mieltä lämmitti :rock:

Olin yhellä naiseni kanssa eilen, koska synttäri. Tuolla jyväskylän shakerissa ensimmäistä kertaa elämässä. Tulin siihen tulokseen, että ihan vitun kallis hipster homo paikka.
....
Äijä sanoo, että emmekö usko hänellä olevan rahaa drinkkiin. :D
...

Ainoa oikea vastaus tässä tilanteessa on, että ei uskota.

'Kavereilta' on tullut vaan kommenttia pienentyneistä tisseistä. ...silti ne on edelleen koko porukan isoimmat :D

Nyt kun aloitin yliopiston, ihan tuntemattomat on tullu puristelemaan käsivarsia ja kehunut mun olkapäitä, reisiä ja vatsaa. Treenimotivaatiota on tullut hurjasti kun kerranki saa kuulla positiivista kommenttia ^^

Onnee sinne! Oma emäntä tokaisi etureiden lihoista venyttelyn tuoksinnassa että "Hyi hyi hyi helvetti ällö liian iso" :face::dance:

Vaikka lihaa ei ole paljon mitään :D

Tää on niin perseestä että jotkut muijat sanoo "hyi ällöä", "oot liian iso" yms.
Nykyään en jaksa kuunnella tollasta paskaa ja sanon että turpa kiinni huora.

Mummo joskus kauan sitten totes "Ei kannata kasvattaa tollasia lihaksia ne särkee sitten, kun tulet vanhaksi". Kepeät mullat mummo!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onnee sinne! Oma emäntä tokaisi etureiden lihoista venyttelyn tuoksinnassa että "Hyi hyi hyi helvetti ällö liian iso" :face::dance:

Vaikka lihaa ei ole paljon mitään :D
Mitähän se tuumais, jos sanoisit sille "Hyi helvetti miten ällö läskiperse sulla". Periaatteessa aika samankaltainen kehu.

"Vieläkö meinasit kasvaa", "Tarviiko olla kaappi", "Älä enää kasva kun paidat ei mahdu päälle"... Ei se ole helppoa olla muita lihaksikkaampi. Ennen oli ihan positiivistä mutta nykyään ei jaksais.

Näitä huomautuksia on nyt lähiaikoina tullut enemmänkin.. mm. "kun sulla on noi hartiat", "sulla on toi pala", "sä olet tollanen vahva ja skrode". Ah miten naisellinen olo näistä tuleekaan. :D

Eilen valmentajan kanssa ennen lyöntitreenejä valkattiin nyrkkeilyhanskoja. Iski mulle yhden parin syliin, mut nappas pois melkein heti. Tuumas, et jospa kuitenkin ottaisin miesten hanskat, ku lyön niin kovaa. :wtf: Tais vittuilla vaan mokoma. :whip:

Töissä tuli treenipainoista puhetta muiden keski-ikäisten konttorihiirien kanssa.

Treenipainoni herättivät ihastusta ja kommentti oli sitten, että miten ihmeessä sä treenaat, kun voimat kasvaa tota tahtia, mutta lihaksissa ei näy mitään :).
(No ei ne painotkaan pakkisvertailussa ole kuin 40kg naisten reenipainot, mutta töissä vertailuryhmä hieman toinen)

'Kavereilta' on tullut vaan kommenttia pienentyneistä tisseistä. ...silti ne on edelleen koko porukan isoimmat :D

Nyt kun aloitin yliopiston, ihan tuntemattomat on tullu puristelemaan käsivarsia ja kehunut mun olkapäitä, reisiä ja vatsaa. Treenimotivaatiota on tullut hurjasti kun kerranki saa kuulla positiivista kommenttia ^^

[video]http://media.giphy.com/media/11rdpfGFRgsrsc/giphy.gif[/video]

"Kyllä tuolla kropalla pitäis 200kg tulla kevyesti." Työkaveri, kun maastavedosta puhuttiin. Toinen kehui, että hienosti näkyy V-malli selässä.

"Oot sitten näköjää lihonu!" Terveisiä veljeltä...
"Hyi helvetti, toi sun vatsas on ihan kauheen näköne!" Kaveri
"Yllättävän kovilla painoilla treenaat jo nyt!" Toinen kaveri
Vajaa kaks kuukautta sitten vetästii toistamiseen vatsa auki. Itekkin kyllä oon vähän ihmetelly, ku aikas kivuttomasti pystyy jo treenailee edelliseen reissuun verrattuna, mutta kyllä mulle kelpaa! :)

Töissä tuli treenipainoista puhetta muiden keski-ikäisten konttorihiirien kanssa.

Treenipainoni herättivät ihastusta ja kommentti oli sitten, että miten ihmeessä sä treenaat, kun voimat kasvaa tota tahtia, mutta lihaksissa ei näy mitään :).
(No ei ne painotkaan pakkisvertailussa ole kuin 40kg naisten reenipainot, mutta töissä vertailuryhmä hieman toinen)

Haha jouduit mestarin servaamaksi loukkaavalla kehulla. Hän on ilmeisesti perehtynyt työpaikkavittuiluun jo monia vuosikymmeniä. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom