Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
"Kuin vitusti sä oikein syöt? Voi luoja. Sun pitää hommaa joku oma riisipelto himaan"

Dieetillä ja tankkauspäivää vietin. :P

Mimmeiltä on tullut kaikkia viime aikoina.

Nainen: "Ootkin tommosen sopivasti pahiksen näkönen." Minä: "Jaa mistä kohtaa?"
Nainen: "No näytät tollaselta vähän vaaralliselta salihirmulta" :D En tee pahaa kärpäsellekään, niin oli aika hauska. Sanavalintaa myöten.

Treenin jälkeen menin spontaanisti kebabille, ja kebabvääntäjä oli kiinnostunut treeneistäni:

-"Tuliko salista?"
Vastasin: Joo vähän kävin jumppaamassa
- "Kuinka pitkän on trenanut?"
Vastasin: Oon mä muutaman vuoden...
- "Oho! Mä tarvi valmentaja, autatko? No ei, mä van juksa, sula on nin pieni hauis".

Treenasin erään saliharrastusta aloittelevan vaihtarin kanssa. Juon yleensä treenin jälkeen drinkin saunassa, ja niin tein nytkin. Monesti parta jää ajamatta viikonloppuna, ja ylähuulen sänkeen jää heramömmöä, ja niin jäi nytkin. Kaveri ei tykkää saunoa. Tullessani suihkuhuoneeseen hän tuijotti minua hetken puusta pudonneen ilmeellä ja totesi: "Dude... for a second I thought you had cum on your face." :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
oon laihtunu 6kg n. 1kk

äite ja pikkusisko huomasivat heti ku olin siellä päin tekemäs ruokaa :)

vielä on kuitenkin kova rasvakilojen pudotustavote jäljellä (29kg - tavoiteaika on tämän vuoden aikana, elikkä ens vuodeksi elämäni kuntoon ja siellä on tarkotus pysyä!!!)

huomasin tietty itekkin mitoista, farkut tuntuu löysemmiltä. Läskit on lähteny ilmeisesti jostain mahan ja lantion seudulta.

Tuli oltua treffeillä eilen ja tiesin jo etukäteen, että tämä tyttö on vaimomateriaalia ja siinä sitten jossain vaiheessa hän sanoi "Noi sun epäkäslihakset ovat kyllä aivan ihanat".

Olen myyty.

baari yksi nainen sanoi: Näytät ihan jersey shore Ronnielta. Nousi ego taivaisiin mutta en kerenny edes kiitosta sanoa kun hän sanoi saman tien: tosin aika paljon lihavemmalta :(

Voimistelijoilla ei ole yleensä jalkoja...

63ccfaf73dcb316c031b4b408f2eb4c7.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom