Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mutsi veti isänpäivänä klassisen 40 v pojalleen. "Vedätkö sä niitä mömmöjä?". Sanoin joo, proteiinihormoneja sekä kreatiinihormoneja. Joo ja en ole kyllä päässyt vuodessa juuri kasvamaan, vaan paino jumii aika samoissa. Ehkä hartiaseudulla ryhti on nykyisin oikeammanlainen, kuin nylkkynä.

Edellisestä huomautuksesta välittämättä:

Rassasin pohkeet kunnon betonimöykyiksi, sitten kotiin laahustaessani takaa kuilui teiniritsaäänellä huudetuna jotain tähän tyyliin: "Tolla on varmaan paskat housussa, kato kuinka se kävelee".

Tulevaisuuden toivot :thumbs:

2 kommenttia tulli viikon sisään, Tän aamuinen mitäs sulle on tapahtunut ja muutama päivä sitten töissä kaveri ketä en oo nähny muutamaan kuukauteen sano et tyypihän on kasvanut.. (se on muutes hienoa omistaa paska itsetunto kroppaa koskien koska otin noi molemmat aluksi just sillain et vittu mä oon läski siis) :)

Tänään kaveria nähdessä kaveri vaa tokasi "et sä mitää reenaa, syöt vaa..." pitäis varmaa olla koko ajan dieetti päällä ja rasvat 8% ku nyt on jopa huimat 15% rasvat bulkilla :D

Kävin tuoreen eksän luona alkuviikosta teellä.
-Ex: Oot taas selvästi kasvanut.
-Minä: Taidan olla vaan lihonut
-Ex: No joo, niin se varmaan onkin
-Kiitti hei!

Vähän offtopic:
Sama nainen kun movemberia kulunut 2 viikkoa. "Miksi kasvatat noita viiksiä, kun ei sulle kasva".
Ajoin ne sit pois..

Kun tuolla yössä on pyörinyt, niin useamman kerran vieraat MIEHET on tullut puristelemaan hauista "uu jätkä on bodannut". Kukaan nainen ei ole sanonut mitään. Pitääkö huolestua?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En oo saanut paljoo kehui, mut serkku sanos ku näin pitkäst aikaa sen, et "sul on noi kyhmyt kasvanu", tarkoitti ylätrapsei. Sit äiti on sanonut et "oot lihava". Joku myönsi kerran baaris mul, et oon aika iso, se oli paras kehu mitä oon saanu oikeestaa. :D

Kävin tuoreen eksän luona alkuviikosta teellä.
-Ex: Oot taas selvästi kasvanut.
-Minä: Taidan olla vaan lihonut
-Ex: No joo, niin se varmaan onkin
-Kiitti hei!

Vähän offtopic:
Sama nainen kun movemberia kulunut 2 viikkoa. "Miksi kasvatat noita viiksiä, kun ei sulle kasva".
Ajoin ne sit pois..

Kun tuolla yössä on pyörinyt, niin useamman kerran vieraat MIEHET on tullut puristelemaan hauista "uu jätkä on bodannut". Kukaan nainen ei ole sanonut mitään. Pitääkö huolestua?

Joo tota tapahtuu kun on vähä kasvanu. Sitten, kun meet yli satasen, ne ei uskalla enää tulla.

Sain pahan mielen, lasketaanko se? En käy enää teellä.

Ainiin, kerran firman saunaillassa, jäähdyttelin saunan jälkeen ulkona ilman paitaa, kun muut oli jo pukeneet. Erään naisen suusta "Et sä oo niin hyvän näköinen että voit täällä ittees tuollee esitellä".

Sanoppa naiselle sama niin voi morjens millanen paskamyrsky siitä syntyiskään :D

Ainiin, kerran firman saunaillassa, jäähdyttelin saunan jälkeen ulkona ilman paitaa, kun muut oli jo pukeneet. Erään naisen suusta "Et sä oo niin hyvän näköinen että voit täällä ittees tuollee esitellä".
Auts, varmaan ihan mukavan latistava kuulla tollane kommentti... :D

Sain pahan mielen, lasketaanko se? En käy enää teellä.

Oisit vastannu " Enkä oo myöskää nii kännissä, että sinäkään näyttäsit paremmalta"

Suositut

Back
Ylös Bottom