Parhaat huomautukset

Mulle kävi tämmönen tos vappuna ku oltii menossa vähän juhlistamaan että kaverit pelkäs vähän et alkaa tappeluita tulee illalla, mut sit joku heitti että "mitä myö jätkät panikoidaan et onhan meil SeBu joka vastaa kolmee äijää" :hyper: Se lämmitti sillon mut menee kyl varmaa kännin piikkii kavereilla. :rolleyes:

Painon tiputtua alkuvuodesta n. 8 kg nykyiseen, käveli tällä viikolla eräs naikkonen salilla ohi ja sanoi: "oot lihonut".

"Onpas Weak paisunu", sano liikunnan opettaja, kun käytiin viime perjantaina ylä-asteella kavereitten kanssa, ei ollu 2v nähny... Muista ei sanonu, vaikka siitäkin porukasta oli yks jätkä mua isompi ja alottanu kans siinä 9-luokalla salilla käynnin, ihme juttu.

Hauskin huomautus tuli syrrältä. Tulin saunasta keittiöön pelkkä pyyhe päällä ja kävelin jääkaapille. Syrrä heitti et "Sähän oot nykyään aika timmissä kunnossa". Johon mä mietin heti että tuo ei todellakaan kuulosta joltain mitä minun sisko voisi sanoa. Ja juuri kun olin avaamassa suutani kiittäkseni kommentista hän sanoi "Ai että mäki haluisin noin ohuet pohkeet".... :curs: :curs: :wall:

Munkin veljeltä tuli ihan hassua kommenttia tossa tovi sitten. Oon vähän kiristyny tän vuoden puolella vaikka patti on kasvanu (johtuu varmaan siitä kun lopetin ryypiskelyn uuteen vuoteen), ja broidi sitten yksi ilta, kun ei oltu nähty aikoihin, sanoi aiemmin päivällä salilla miettineensä että onkohan systeri ruvennu ottaa "lisäravinteita"? :lol2: :lol2: Se lämmitti mieltä aaahh!! :kippis1:

Tässä pari esimerkkiä keskusteluista:

Isä: Oho. Milläs oot lihakset saanu kasvamaan? Ootko alkanu vetää jotai mömmöi vai?
Minä: En ole. Kaupasta vaan pelkkää proteiiniä.
Isä: Oletko ollut kipeänä paljonkin?
Minä En ole ollut puoleen vuoteen

Luokkalaiset pojat:
Poika 1: Oho onpas muuten paksu käsi. Siellä se salilla vaa iltasin pumppaa vaan.
Poika 2: Perkele on kyl äijä aika kaappi. Hartiatkin ovat varmaan metrin leveet.

Muu kaveripiiri piikittelee aina silloin tällöin kun tietää minkä kokonen olen. Paras nimistä on kyl "150 kg cheese".
Muita juttuja on, et siellä se horkkaa vaa vetää ja pumppaa ja kohta ei mahdu edes uimarannallekaan.

Äiti: No nyt on käden kasvanu. Selkäki kasvanu leveyttä.

Jossai vaiheessa alkoi ärsyttämään kun aina viikoloppuisin menen kotia käymään vanhempien luokse ja asun itse Vantaalla, niin aletaan rajoittamaan ruokailua lihoamisen pelossa. Kehity nyt siinä, kun illalla ei saa oikein mitään syödä, ellei väittele tuntia aina äitin kanssa.

Heeheeh, että tähän ruokailuun jaksetaan jaksetaan välillä suhtautua negatiivisesti. Joku vuos sitte mun mutsi rupes kälättää oikeen kunnolla mulle, ja syy oli se, että EN menny kavereiden kanssa baariin juopottelemaan vaan jäin himaan safkaamaan :wall:

Pelikaveri tokaisi: "Oletko lopettanut salilla käynnin kun on käsi pienentynyt..?"

Vastasin vaan nöyränä, että "hiukan olen käynyt pumppailemassa, mutta kaippa se tosta lähtee taas."

Perkele! Olen lopettanut juomisen ja treenannut viimisten kuukausien aikana 4 kertaa viikossa. Luulin päässeeni taas hiukan parempaan kuntoon ja kattelin peilin edessä kotona suihkun jälkeen että ihan ok hapessa ollaan. Sitten palautetaan taas maan pinnalle niin että heilahtaa. :lol2:

Olen ottanut tässä bulkilla 12kg massaa lisää. Kaveri heitti tuossa vähän aika sitten; "jätkä on paisunu ku pullataikina! Ja repesi siihen päälle.. :lol2:

Yks tyttö sanoi kerran, että "laita se paita päälle, tai en malta pitää näppejä erossa". Se tuntui hyvältä. :)

Terveystarkastuksessa söpö terkkari asensi verenpainemittaria olkavarren ympäri ja lausahti, "ylettyykö tää edes!"

Siihen pyritään että ensikerralla ei ylety perskele! :D

Deat sanoi:
Joku vuos sitte mun mutsi rupes kälättää oikeen kunnolla mulle, ja syy oli se, että EN menny kavereiden kanssa baariin juopottelemaan vaan jäin himaan safkaamaan :wall:

:offtopic:

Minkä ikäisenä sitä on ruvettu baareissa ravaamaan?? :D

Habanlimppu sanoi:
Terveystarkastuksessa söpö terkkari asensi verenpainemittaria olkavarren ympäri ja lausahti, "ylettyykö tää edes!"

Siihen pyritään että ensikerralla ei ylety perskele! :D

:offtopic: Kuinka ison palan tohon suunnilleen tarvii että ei yllä mittari kiinni? Varmasti monilla palstalaisilla on tästä kokemusta :)

Salikaverin kommentteja:
"Sulla on hartiat vaan kaventunu tän salilla käynnin myötä"
"No on sulla aika iso hauis mutta se on tommonen läski"
Painoindeksi on jossain 20 alapuolella :lol2:

Käväisin synnyinkodissa pitkästä aikaa, äiti sanoi että
"Lopeta jo, sun pitää kohta kulkea sivuttain oviaukoista kun ei leveys riitä"
Saunassa isä: "Menehän swartsinikkari saunan puolelle että mahtuu suihkun puolelle."

Kummasti lämmittää. Takana painonpudotus 85kg -> 74kg, rasvaprosentti 8. Alkaa kohta olla rantakondiksessa!

andor sanoi:
:offtopic: Kuinka ison palan tohon suunnilleen tarvii että ei yllä mittari kiinni? Varmasti monilla palstalaisilla on tästä kokemusta :)
Niinku sanoin tossa sivu tai pari sitte, mulla riitti 44cm, mutta se mittari oli ilmeisesti lapsia varten. On niitä aika lailla eri kokosia, että hankala siihen on mitään keskiarvoa ruveta laskemaan.

Svendis sanoi:
:offtopic:

Minkä ikäisenä sitä on ruvettu baareissa ravaamaan?? :D
Sehän siinä törkeintä just onki, mieluummin 16v:nä baariin ku maitorahkaa syömään. Monta kertaa on haukkunu näitä mun syömätapoja, mieleen painu parhaiten kommentti "noi sun syömätapas ei enää edes naurata". Se on ammatiltaan lekuri, että aika no-win-tilanne on lähteä väittämään vastaan, tulee sellasta "asiantuntija"-juttua niskaan. Sen mielestä vaikka pirin käyttö olis terveellisempää ja älyllisempää ku tää mun syöminen :rolleyes:

Mulla sisko kertoo mun "kaapistuneen" joka kerta ku nähdään, tosin se sano sen silloinki ku olin pitäny taukoa ja pikemminkin menny kasaan. Onhan näitä sukulaisia jotka osaa piristää mutta parhaimmalta tuntui kun serkkuni katseli hetken ja sanoi "jumalauta sä oot iso!!" No enhän mä nyt oo mitenkään iso, massiivisesta puhumattakaan mutta tuntui se hyvältä.

Back
Ylös Bottom