Tänään eräs kolmikymppinen nainen sanoi minulle; "sä varmaan kyykkäät paljon". Sit mä kysyin; "kui?". Sitten se sano; "no ku kattoo tota sun alakroppaa nii saa vaa sellasen vaikutelman" sit se otti huikan vesipuollostaan ku katto mun alakroppaa. *tärinää* sit sanoin; "n-joo, kyyylhän mä tykkään paljon kyykätä joo". Sit se sano; "no varmaan" sit se hymyili mulle ja lähti tekee jotain olankohotusta
Mulla oli sitä paitsi hauis ja olkpää treeni... ei kommentoinu mun lee priest yläkroppaa ( :jahas:
]yhtään .
Jooo o..... en sit pystyny keskittymään treeniin paljoakaan, vaikka oli treeni loppupuolella... helvetin naiset oikeesti... oli toi varmaan ihan viaton kommentti mut... härnäystä!!! :curs:

mut sit se vielä, että ei mun jalat sellasia "kehonrakentajan" jalkoja oo ihan kuitenkaan... et... no, aika outo kommentti :D, kait. Hyvää teki kuitenkin
Mulla oli sitä paitsi hauis ja olkpää treeni... ei kommentoinu mun lee priest yläkroppaa ( :jahas:
]yhtään .Jooo o..... en sit pystyny keskittymään treeniin paljoakaan, vaikka oli treeni loppupuolella... helvetin naiset oikeesti... oli toi varmaan ihan viaton kommentti mut... härnäystä!!! :curs:

mut sit se vielä, että ei mun jalat sellasia "kehonrakentajan" jalkoja oo ihan kuitenkaan... et... no, aika outo kommentti :D, kait. Hyvää teki kuitenkin

=
paras topic