Parhaat huomautukset

Tänään eräs kolmikymppinen nainen sanoi minulle; "sä varmaan kyykkäät paljon". Sit mä kysyin; "kui?". Sitten se sano; "no ku kattoo tota sun alakroppaa nii saa vaa sellasen vaikutelman" sit se otti huikan vesipuollostaan ku katto mun alakroppaa. *tärinää* sit sanoin; "n-joo, kyyylhän mä tykkään paljon kyykätä joo". Sit se sano; "no varmaan" sit se hymyili mulle ja lähti tekee jotain olankohotusta

Mulla oli sitä paitsi hauis ja olkpää treeni... ei kommentoinu mun lee priest yläkroppaa ( :jahas: :rolleyes: ]yhtään .

Jooo o..... en sit pystyny keskittymään treeniin paljoakaan, vaikka oli treeni loppupuolella... helvetin naiset oikeesti... oli toi varmaan ihan viaton kommentti mut... härnäystä!!! :curs: :kuola: :eek:

mut sit se vielä, että ei mun jalat sellasia "kehonrakentajan" jalkoja oo ihan kuitenkaan... et... no, aika outo kommentti :D, kait. Hyvää teki kuitenkin

Pyysin erästä äijää salilta varmistamaan jalkaprässiä. Hän vilkaisi siellä odottavia painoja, käännähti takaisin ja pyysi muijansa toiselle puolelle... :rock: :rock:

sinänsä ei mitkään hirveät massat kyseessä, 5 x 25kg kummallakin puolella

Paras oli kun kävin tässä joku aika sitten kotikaupungissa, niin tulihan siinä kavereiden kans otettua :kippis1: ja puhelimessa oli sit pari selkäkuvaa ja kaveri halus nähdä ne. Totesi että onpa sulla ollu hyvässä kunnossa selkä! Miks oot lopettanu treenaamisen? (Kuvat oli otettu viikkoa ennen kuin menin kotikaupunkiin :D ) Kyllä masensi....

Ps. totuuden nimissä Ei siinä selässä nyt oikeesti mitään nähtävää ollu, ehkä se nyt oli aavistuksen normaalia 60-kiloista kaveria isompi niin kaverista (60kg) näytti siltä mut masennus oli aika kova heheheh..... :rock:

Anoppi kehunu Jylhiksen persettä... jaa'a :hyper: :hyper: :hyper:

Olin vkloppuna shellillä paria hodaria vetämässä, ku frendin isobroidi tuli sinne ja kyseli nähtyään mun kuvia netissä huolestuneena ,et roinaanko. :evil: :hyper: :arvi:

Oon vasta jostain tammikuusta asti käynyt kunnolla salilla, mutta äiti sanoi tuossa kerran kun olin tullut saunasta ja leikkasin varpaankynsiä, että mun olkapäät on kasvanu ja ne kuulemma näyttää lihaksikkailta.
Ja sitten sisko sanoi kerran, että mullahan alkaa näkyä sixpäkki (vaikka oon yrittänyt kerätä massaa). Kai mun pitäis syödä enemmän.

Yläasteella meikäläiselle sattu hauska homma. Kaverin kanssa vähän pistettiin välitunnilla painiks ja opettaja tulee väliin ja erottaa meiät. Sitte tää opettaja ottaa ensin kaveria hauiksesta ja sanoo:"no no pojat eihän noilla lihaksilla viitti ees painia." Sen jälkeen tarttuu mua hauiksesta ja sanoo: "ai no löytyyhän täältä lihaksia."
Tilanteessa lämmitti eniten se, että pääs päteen kaverille vaikkei ne hauikset nyt vieläkä mitkään suuret ole.

Ungo sanoi:
Faijakin noteerannu ja sanoo että näkee kyllä että mies käy salilla. Ihmettelen vaan mistä sen näkee.

Eniveis, mikä vittu siinä on että yli viiskymppiseltä lihavalta vanhalta mieheltä kyllä tulee kommenttia muttei niitä paljon puhuttuja naisia joita treenaamalla saa näy?! :jahas:

Samaa itse ihmetellyt. Karttaako tytöt hyvännäköisiä miehiä? Tuntuuko niistä ettei ole tsänssiä tai jotain? Kauniilla tytöillä on AINA joku ällöttävä plösönysvääjähomppelipoikaystävä. Onko sellainen mies jotenkin turvallisempi? Ainakaan ei ole pelkoa sen menettämisestä... :jahas:

Artemis sanoi:
Samaa itse ihmetellyt. Karttaako tytöt hyvännäköisiä miehiä? Tuntuuko niistä ettei ole tsänssiä tai jotain? Kauniilla tytöillä on AINA joku ällöttävä plösönysvääjähomppelipoikaystävä. Onko sellainen mies jotenkin turvallisempi? Ainakaan ei ole pelkoa sen menettämisestä... :jahas:

Vai onkohan niin, että naiset luulee, että salilla aktiivisesti treenaavat eivät tee muuta ku reenaa, syö ja pyörii peilin edessä. Ai niin, tuohan onkin totta:D
Monta kertaa itekin katellut, et millaisia jätkiä tytöillä on ja kyllä sitä jotkut aika ala-arvoisiin suorituksiin tyytyy, harmi.

Arc sanoi:
Muista sisainen kauneus.

ps. ;)

En mä sisäistä kauneutta dissaa. Vaan siis kovin monta oon sellaista tapausta tavannut, jossa oikein ihana tyttö seurustelee täysin idootin kanssa. Syynä suhteen jatkamiseen, on ns. tottuminen tai joku muu idioottimainen. Onneksi moni kuitenkin ennen pitkää on tajunnut seurustelevansa väärän tyypin kanssa ja pistänyt poikki.
Ei ulkonäöllä mitään väliä käytännössä ole, se on eka asia mihin kiinnitetään huomiota ja parisuhteessa ollaan kokonaisvaltaisesti ihmisen kanssa ei pelkän ulkokuoren - tosin tällaisiakin tapauksia toki on.

Hauskimmat:
"Mut ai että jätkä on atleettinen, etkä varmaan tyttöjen mielestä yhtään ruma."
"nojoo mut jätkä onki tollanen terminaattori..."
"aijoo mut ei se uskaltais suututtaa sua ku oot tollanen lihaskimppu"

Parasta tässä on se, että mittani ovat 182cm ja 77kg, eli aivan riuku, ja pääpaino kestävyysurheilussaa :D

Artemis sanoi:
Kauniit muijat tietää, että hyvännäköisillä miehillä on aina baarissa ottajia (munahaukkoja). Sen sijaan normi sukankuluttaja on turvallinen vaihtoehto ja pysyy todennäköisemmin hallussa, aivan kuten sanoit. Tiedä näistä sitten. :thumbs:

Proteos sanoi:
Kauniit muijat tietää, että hyvännäköisillä miehillä on aina baarissa ottajia (munahaukkoja). Sen sijaan normi sukankuluttaja on turvallinen vaihtoehto ja pysyy todennäköisemmin hallussa, aivan kuten sanoit. Tiedä näistä sitten. :thumbs:

Roskaa. Miehet on niitä joita kiinnostaa ulkonäkö ("ja sit ois kiva jos ois kiva", mutta miehet viettää vaikka loppuelämänsä karmean syöjättären kanssa jos se vaan on hyvän näköinen). Siks miehet aina selittääkin asiat niin päin, että "ei mua huolita kun en näytä Bradilta" pälä pälä vaikka syy on vain siinä ettei kukaan nainen kattele epävarmaa miestä. Naisia kiinnostaa enemmän persoona (itsevarmuus ja huumori ja tilanteenhallinta jne.). Feissi tulee vasta kenkienkin jälkeen.

Belmondo sanoi:
Roskaa. Miehet on niitä joita kiinnostaa ulkonäkö ("ja sit ois kiva jos ois kiva", mutta miehet viettää vaikka loppuelämänsä karmean syöjättären kanssa jos se vaan on hyvän näköinen). Siks miehet aina selittääkin asiat niin päin, että "ei mua huolita kun en näytä Bradilta" pälä pälä vaikka syy on vain siinä ettei kukaan nainen kattele epävarmaa miestä. Naisia kiinnostaa enemmän persoona (itsevarmuus ja huumori ja tilanteenhallinta jne.). Feissi tulee vasta kenkienkin jälkeen.
Osittain paskanmarjat. Viitatakseni "munahaukka"-touhuun josta mainitsin niin ei tartte olla mikään einstein jos muijan ekat kommentit baarissa on "näytä vatsalihakset" tms. että tuleeko tästä vaimo vai ei. Panot siitä lähtee muttei todennäköisesti sen kummempaa (=pokaus pelkästään ulkoisen olemuksen perusteella). Myös naiset tykkäävät välillä huvitella ja panna ns. hyvännäköisiä yksilöitä jolloin syvemmillä tunteilla ei ole vitunkaan väliä. Feissin merkitys muuten tulee sitäpaitsi kohtuu alussa jonka jälkeen se menettää arvoansa tasaiseen tahtiin (saako siihen jäädä vai ei). Toki on sanottava että itsevarmuus ym. toiminta on ratkaisevammassa asemassa, mutta jos brad pitt menee itsevarmana juttelemaan naiselle ja joku perttiperus tekee saman, niin varmasti useammin brätillä natsaa. Ei itsevarmuudella ja muilla härpäkkeilläkään ihan kaikkia naisia sentään saa, vaikka olisi hienot kengätkin, jos ulkonäkö on päin helvettiä.

edit. Ei sinänsä, kengät on syytä olla kunnossa. Sulla on mun mielestä hiukan liian optimistinen kuva naisten ajatusmaailmasta (toisaalta mitään mä näistä tiedä ;)) ja ton viestin mukaan saisi olla vaikka millainen suohirviö ulkoiselta olemukseltaan kunhan itseluottamus vaan on kohdallaan. Ei nyt ihan niinkään.

Proteos sanoi:
edit. Ei sinänsä, kengät on syytä olla kunnossa. Sulla on mun mielestä hiukan liian optimistinen kuva naisten ajatusmaailmasta (toisaalta mitään mä näistä tiedä ;)) ja ton viestin mukaan saisi olla vaikka millainen suohirviö ulkoiselta olemukseltaan kunhan itseluottamus vaan on kohdallaan. Ei nyt ihan niinkään.

Wau, yleensä mä saan kuulla että olen "kauhea naisvihaaja" tai muuta yhtä älykästä.
Ulkonäkö on este jos sä itse teet siitä esteen ajattelemalla että "no en mä kuitenkaan kelpaa kun oon ihan suohirviö" tms tyhmää. Muistuu mieleen eräs Lyle Lovett. Siinä oli suohirviö :evil: , ja Julia Robertsin kanssa menikö ne naimisiin asti.
Kännissä naisten testot nousee, ja niitä alkaa panettaa siinä jo aika miehisissä määrin. Suomessa ei varmana olis kukaan ollut koskaan kenenkään kaa sillai ilman viinaa, niin paljon se vaikuttaa noissa yhdenyön jutuissa.
Kaava menee: :kippis1: + :love: = :rock:

Pikemminknin niin päin, että naiset näkee _ihanan_ miehen _komeana_, ei päinvastoin. Niin, ja naisille miehen ulkonäössä sellaset jutut kuin tukka ja releet ja kengät on ihan ensarvosia. Aina kun joku muotimallifashionpimu kulkee miehen kanssa, kundi on perustahvo jolla on sitten tukka mageesti laitettu ja helvatan makeet Dieselin farkut (vai mitä niitä on vielä hienompia merkkejä, mulla oo koskaan ollut rahaa) ja merkkipaita ja -rotsi jne.
Sit vielä että se "ihana mies" saattaa ihan hyvin hakata muijaansa kaks kertaa viikossa, mutta silti "se vaan on niin ihana mä en voi elää ilman sitä..." Että ei ne naisetkaan tiedä mikä itselleen on parasta.

:offtopic: paras topic

Artemis sanoi:

No höpö höpö. Yleensä syynä siihen ettei treenavalla/komeahkolla äijällä ole hyvännäköistä eukkoa on itseluottamuksen puute. Mä ainakin voin pyörittää useampaa kaunista muijaa, joista osa vielä varattuja vaikken ole mikään Brad. Kaikki lähtee juurikin siitä, että on pokkaa mennä jutteleen niille muijille ja pyytään niitä vaikka illalliselle tms.

Kauniit naiset tykkää usein itsevarmoista miehistä, ei kannata mennä millään anteksipyytävällä asenteella juttelemaan. Mutta sitten kannattaa myös katsoa ettei anna kusipää/pelimies vaikutelmaa, se on aika turn off naisille.

Back
Ylös Bottom