Parhaat huomautukset

dreierc sanoi:
Toi on kyllä kumma juttu, kun ei välttämättä itsekään huomaa että on kasvanu, ei omasta mielestä ole niinkään tullut massaa lisää.

Ei se mikään kumma juttu ole. Sä vaan itses näet joka päivä niin ei sitä kehitystä sillon näe kun oot kokoajan siinä mukana. Sit taas jos on joku kaveri joka näkee sut harvemmin niin se muistaa sut piuhana ja näkeekin isompana seuraavan kerran ni siinä on iso ero. :)

Joku muuten kirjotteli että verenpainemittari ei mahtunu käteen. Miten hiton iso hauiksen ympärys sillon pitää olla? Itellä 40cm on ja lääkärillä oli suunnilleen ongelmia saada tarpeeks tiukalle. :D Sulla on ollu joku neuvolan mittari vissii.

Joo mul ei menny se hansikkaaseen. About 44cm se on täl hetkel, mutta se oli tosiaan aikas lyhyt remmi siinä.

Ajo-opettaja heitti eilen kuormuria ajaessa, että niitä vaihteita ei sitte tarvii repiä hullun lailla, vaikka tota voimaa onkin. :D Ja tän se sano ennen sitä ku mä melkein kolaroin sillä.

Nämä on jo vuosikymmenten takaa mutta ainakin tällaisia on jäänyt mieleen:
1. Joskus 15v pikkupoikana olin joutunut juokseen pakoon yhtä humalaista naapurin miestä. Parikymppisenä äitini (joka oli vuosien aikana normaalitapaan toppuutellut punttiharrastustani) tokaisi kerran huvittuneena että, "etpä taitaisi enää juosta pakoon".
2. Kävin yhdellä lekurilla jonkun vuoden tauon jälkeen ja kun otin paidan pois niin lekuri(mies) totesi että, "Näkee että olet käynyt punttisalilla, todella komea lihaksisto".
3. Kolmekymppisenä jäähdyttelijänä ja hoikemmassa kunnossa olin hölkkäämässä kun kaksi söpöä teinityttöä tuli vastaan ja kun olin mennyt ohi niin toinen kuiskasi(äänekkäästi) toiselle että lähdetäänkö perään! :)

Niin, no vielä nytkin yksi parikymppinen neitonen on kehunut lihaksiani mutta taitaa oikeasti olla enemmän mukavasta luonteesta kiinnostunut. :D

Tänään kaveri heitti että sullahan on noi olkapäätkin yhtä isot ku mun pää (ja mullahan on tunnetusti olkapäät aika paskat vaikka nykyään on alkanut niissäkin jotain tapahtua).

Ja kaverin ukkon kaveri heitti et katos teillähän on toi bodyguard mukana :)

Olin taas lääkärissä ilman paitaa ja se kysy harrastanko voimailua. Kysy se myös, että käytänkö mitään taikapillereitä... :rolleyes: No kai se kuuluu heidän kysyä, kun kerran vaikuttavat varmasti lääkitykseen. Enkä ole käyttänyt, kun ei nuo sisäelimet muutenkaan ihan täysillä kuku. Kehui se myös mun ravinto-ohjelmaa ja nykyistä liikunnan harrastamista. Käytiin kaikki läpi ja se sanoi, että jatka vaan samaa rataa ja hyvä tulee.

Torqueman sanoi:
Heh tuttu juttu... näin oli ex-kans ja olihan se aika koomista ku kesäkeleillä hiimaillessa muijan kans oli mul enemmän tavaraa rinoilla :rock: onneksi noita naisia voi päivittää/vaihtaa jos alkaa ketuttaan... nyt oon taas pienempi rinnan mitassa ku vaimoke...

Vai rintojen koon perusteella niitä naisia valitaan. :david:

Meijän "perheessä" vitsaillan kanssa samalla asialla, eikä ainakaan mua häiritse, ei sitten yhtään.

Mä olin lääkärissä ja lääkäri kyseli harrastanko mitään liikuntaa. Kun sanoin että käyn salilla niin lääkäri kysyi heti että "paljo nousee penkistä?" :D

Äiti toi mulle kaupasta T-paidan ja kun isä näki sen niin heitti "Mikä tuo on? kahden hengen teltta vai?"

Kaksi teinityttöä totesivat minulle, ethän sä voi olla portsari kun sä et oo edes iso. No tulipahan taas lisää motivaatiota käydä reenaamaan. :)

Tyttö sanoi tossa äsken aamulla: "Sul on kyl tosi kivat vatsalihakset." :)

Onhan noissa parantamisen varaa vielä roimasti...

Hämmer sanoi:
Vai rintojen koon perusteella niitä naisia valitaan. :david:

Meijän "perheessä" vitsaillan kanssa samalla asialla, eikä ainakaan mua häiritse, ei sitten yhtään.

Ihan vitsinä toi oli niinku tarkotettu... näin vaan sattu käymään... :D

No tässä muutamia:

Entinen koulukaveri: "Kyllä huomaa, että jätkä on käyny salilla" Pikkusen treenimotivaatio kasvoi :whip:

Ex-salillani: "Oot kehittyny sitten viime näkemän"

Eräs neitonen: "Urheiletko paljon kun sä oot noin hyvännäköinen"
Bluedot: Joo-o :nolo:

Työpaikalla kuultua: "Kyllä on riski jätkä"

Baarissa: "Hei iso kaveri väistä vähän"
Bluedot: :rolleyes:

Kaveri jota en ole nähnyt kymmeneen vuoteen: "Oot laihtunu" : :wall:

näin yhtä tuttua kaupassa jota en oo nähnyt kertaakaan n5vuoteen, hän oli sivuttain minuun päin ja huusin hänen nimeään ja kävelin hänen viereensä, hän katsoi n,5-10sekuntia hölmistyneenä kun ei saanut päähänsä kuka olen, sitten hän hoksasi ja sanoi että oot kasvanut vähän viime näkemästä:), tuo on aika normaalia että porukka ei enään tahdo tunnistaa kun on monta vuotta ollut välissä ettei ole nähnyt, poliisitkin katsoi pitkään mun ajokortin kuvaa tuossa ykspäivä ja vertas sitä tähän pärstään, sanoin että on se samamies siinä kortissa kun tässä istuu, kortin kuva on n,9vuotta vanha.

työpaikkahaastattelussa: paljo penkki? :D

pihakeinussa: sulla on hartiat levinny
minä: ei mul leveet hartiat, se on tää ego

pöydällä pää nojaamassa käsii vasten lähes sammuneena: sulle on kasvanu vahvat kädet :lol2:

koulussa: käyks sä muka salilla :D

jesh! Ensimmäiset kommentit tällä saralla:
- "käyhän kattomassa onko keittiössä vähän lisää hormoonia"
- "surkastuuko munat jos käyttää niitä stereoideja?"

Mutta tuli onneksi samalla ihan asiallistakin palautetta.

heh tulipa mieleen myös viimeviikkoinen työkamun kommentti ku tuurasin varastomiehen lomia sähkövarastolla ja niinpä lähdin hakeen jotain kamaa hyllyjen väliin ja menomatkalla toinen olkapää kolahti hyllynkulmaan huolimattomuuttani... siihen takana tuleva työkaveri heitti et "pitää sunki lopettaa toi bodaus ku et enää taho mahtua hyllyjen väliin käveleen" ja taas nousi olotila aikamoiseen leijuntaan jeah :rock:

tänää oli koulus terveystarkastus sitte se naine käski ottaa paidan pois ja ensimmäine lause sen suusta oli : "etkai käytä niitä mömmöjä" minä: " en " sitte se kysy viel uudestaa ku ei vissiin uskonu ja en muute käytäkkää =) tietenki noita "paljo nousee" tulee suunnillee joka toine päivä. :)

Täytyypä itekkin laittaa yksi ihan hauska.

Eräs kerta salilla huilasin penkillä ja salille ilmestyi eräs tyyppi jota ei ollut näkynyt pitkään aikaan. Katteli mua oudosti ja sano "ei meinannu kaveria tunnistaa, kun on 15kg tullu lihaa lisää".

Back
Ylös Bottom