Portsarin hommia tehdessä tiskillä istuessani asiakas toteaa myyjille: ootte näköjään vaihtaneet nais portsarit mies bodareihin. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Hyvälle mielelle tosta sen takia tulin kun itekkin on aikonaan kuulemma bodaillu. Tuloksia ja mittojaan kerto niin ihan hyvässä kunnossakin on tuntunu olevan. Kynisten silmissähän melkein kaikki lihaksikkailta näyttää niin ei ne niitten kommentit pahemmin lämmitä.Proteos sanoi:Kaveri on raksalla hommissa ja harjoitteluvaiheessa mestari oli sanonut sällille:
"Annas vasara niin näytän miten tää homma tehdään."
Kaveri oli vastannut: "Ei tullu just nyt vasaraa mukaan..."
Mestari tokaisi kummastuneena: "Mitä!?! Työmies ilman vasaraa on kuin huora ilman p****a!"

Pecman sanoi:Oletteko te erikseen pyytäneet nähdä potilaskertomuksenne vai miten pääsitte niitä lukemaan? Itelle ei ole tullut ennen mieleen kysyä, mutta
olis kyllä mielenkiintoista nähdä mitä kaikkea paskaa ne mustakin on sinne raapustaneet...![]()

mattibodari sanoi:8vee pikkuveli kehu tässä yks päivä, että mä näytän aivan spidermanilta :D Samanlaiset olkapäät ja kaikki...
Heh hieman samanhenkinen tapaus itselläni n. pari vuotta sitten ku olin töissä nimeltä mainitsemattomassa kiertävässä huvipuistossa ja päivystin yhdellä pelillä kädet rinnan päällä ristis semmoset ns. oranssit terminaattori henkiset arskat päässä niin tuli muutama pikkupoika siihen ja totes et sä näytät aivan brock lesnarilta :D juma että tuli kuningas olo ja ajatellen nykyhetkeä ku silloin olin 10kg:tä nykyistä kevyempiki....![]()
Sepsis sanoi:Tyttöystävä käski lopettaa rinnan treenamisen, koska sen tissit on kuulemma kohta pienemmät.
onneksi noita naisia voi päivittää/vaihtaa jos alkaa ketuttaan... nyt oon taas pienempi rinnan mitassa ku vaimoke...Deat sanoi:Hehaheahehahehahe rupes tänää lekurii kiroiluttamaan ku verenpainemittarin remmi ei menny mun hanskan ympäri![]()
:thumbs:
Pforce sanoi:Mjoo, kaverit kai ei kestä ku "kehityn" ja kuittailevat kokoajan mun lisäproteiinista