Parhaat huomautukset

Portsarin hommia tehdessä tiskillä istuessani asiakas toteaa myyjille: ootte näköjään vaihtaneet nais portsarit mies bodareihin. :)

Ennen: "Sullehan sopii nykyään tosi hyvin noi kireämmät t-paidat!"
Nykyisin: "Älä treenaa niin paljon, ettei susta tuu ihan bodarin näköstä"

terkkarille aikoinaan mennessäni se totesi, kun astuin ovesta sisään: No ei ainakaan tarvitse sun harrastusta kysyä :)

Joskus torilla kävellessäni joku kauppias HUUTAA HEI KEHONRAKENTAJA TUU OSTAA KARKKIA "silloin hävetti"

Muutamat kaveriat sanonu että "kyllä huomaa että olet salilla käyny"

Sitte duunissa ja koulussa yleensä huudellaan että "sähän voisit kantaa näitä pöytiä kun sulla on tota lihasta enempi"

Tänään tuli hyvä mieli duunissa kun kannoin levyjä niin siinä sitten työkaveri sano että "Taijat punttisalilla käydä kun noin kevyesti levyt liikkuu?". Vastailin siihen sitten että "Pitäähän sitä nyt rakennusmiehen senverran käydä että töitä jaksaa tehä". Kohta sitten menin ulos lisää hakemaan niitä levyjä ja sitten se työkaveri tuli siihen toiseen päähän ja sano että minäpä otanki tästä toisesta päästä ettet ylikuntoon sentään pääse. :) Hyvälle mielelle tosta sen takia tulin kun itekkin on aikonaan kuulemma bodaillu. Tuloksia ja mittojaan kerto niin ihan hyvässä kunnossakin on tuntunu olevan. Kynisten silmissähän melkein kaikki lihaksikkailta näyttää niin ei ne niitten kommentit pahemmin lämmitä.

Tää huomautus ei kuulu kehoiluun millään tavalla, mutta oli sen verran mielenkiintoinen että pitää kirjoitella.

Kaveri on raksalla hommissa ja harjoitteluvaiheessa mestari oli sanonut sällille:
"Annas vasara niin näytän miten tää homma tehdään."

Kaveri oli vastannut: "Ei tullu just nyt vasaraa mukaan..."

Mestari tokaisi kummastuneena: "Mitä!?! Työmies ilman vasaraa on kuin huora ilman p****a!"

Lähellä töissä ollut maansiirtomies tuli hormoneita kyselemään kun hihattomassa paidassa vetelin köydellä tavaraa telineille.

Nauratti vähän. Noi horkkaepäilyt on aina hauskoja.

Proteos sanoi:
Kaveri on raksalla hommissa ja harjoitteluvaiheessa mestari oli sanonut sällille:
"Annas vasara niin näytän miten tää homma tehdään."

Kaveri oli vastannut: "Ei tullu just nyt vasaraa mukaan..."

Mestari tokaisi kummastuneena: "Mitä!?! Työmies ilman vasaraa on kuin huora ilman p****a!"

:lol2: Mulle hiukan vastaavanlainen kans tapahtu koulun työmaalla sillein kun yks naula jumittu oksan kohalle eikä millään lähteny pois. Opettaja sitten tuli siihen viisastelemaan että onhan sulla vasara niin ota sillä (kun ei edes sorkkaraudalla lähteny). No otin vasaran lenkistä ja sitten rupesin väähtämään sitä naulaa niin se vasaran varsi väänty. :D Noh onneks oli koulun vasara niin ei potuttanu yhtään. Opettaja sitten lähti kävelemään siitä. :)

Pecman sanoi:
Oletteko te erikseen pyytäneet nähdä potilaskertomuksenne vai miten pääsitte niitä lukemaan? Itelle ei ole tullut ennen mieleen kysyä, mutta
olis kyllä mielenkiintoista nähdä mitä kaikkea paskaa ne mustakin on sinne raapustaneet... :)

Potilaalla on oikeus pyytää sairaskertomuksistaan kopiot.

Paskaa nimenomaan me sinne raapustetaan ;)

Koululla lääkärin tarkastuksessa:

Lääkäri: noni otas paita pois (jotai halus tutkia) joo o, lihasta näyttäs olevan, kyllä se bodaus kannattaa.

varmaan hienoin lause tällähetkellä mitä mulle on sanottu :)

mattibodari sanoi:
8vee pikkuveli kehu tässä yks päivä, että mä näytän aivan spidermanilta :D Samanlaiset olkapäät ja kaikki...

Heh hieman samanhenkinen tapaus itselläni n. pari vuotta sitten ku olin töissä nimeltä mainitsemattomassa kiertävässä huvipuistossa ja päivystin yhdellä pelillä kädet rinnan päällä ristis semmoset ns. oranssit terminaattori henkiset arskat päässä niin tuli muutama pikkupoika siihen ja totes et sä näytät aivan brock lesnarilta :D juma että tuli kuningas olo ja ajatellen nykyhetkeä ku silloin olin 10kg:tä nykyistä kevyempiki.... :nolo:

Tyttöystävä käski lopettaa rinnan treenamisen, koska sen tissit on kuulemma kohta pienemmät.

Kävin tuossa joskus viime kesänä ostamassa proteiinia. Myyjä antoi neuvoja määristä ohjelappusen muodossa. Ohje oli tehty joillekin lentopalloilijoille, mutta minulle käy samat määrät, kun olen saman kokoinen. Kylläpä lämmitti kuulla, että olen saman kokoinen kuin jotkut juniorilentopalloilijat. No, ehkä Godzillan mielestä tällaiset kirput ovat aina saman kokoisia eli pieniä.

Sepsis sanoi:
Tyttöystävä käski lopettaa rinnan treenamisen, koska sen tissit on kuulemma kohta pienemmät.

Heh tuttu juttu... näin oli ex-kans ja olihan se aika koomista ku kesäkeleillä hiimaillessa muijan kans oli mul enemmän tavaraa rinoilla :rock: onneksi noita naisia voi päivittää/vaihtaa jos alkaa ketuttaan... nyt oon taas pienempi rinnan mitassa ku vaimoke...

Noita kommentteja on tullu kuultua aika paljon aikojen saatossa. Noin 15 vuoden kokemuksella sanoisin että kommentit ovat vähentyneet tai ainakin menneet positiivisempaan suuntaan. Mun oma koko nyt ei mikään huima ole, mutta semmonen, että selkeästi huomaa mitä mitä harrastaa. Kommentteja kuulee ehkä eniten syömisestä. Varsinkin uudessa työpaikassa tai koulussa, voi alkuun olla melko kiusallista. Joskus alkuun uudessa työpaikassa piti käydä pukuhuoneessa vetämässä proteiinidrinksut, kun pelkäs että leimataan tai muuta vastaa :D Nykyään sitä on niin sinut asian kanssa ja tottunut kaiken maailman kuittailuun, että syön just sitä mitä tykkään ja missä tykkään (no avovaimon mummo on poikkeus ;) ).

Juu, niitä huomautuksia.

Kävin viime kesänä perin vanhoillisen mummoni luona. Tämä tokaisi avovaimolleni, että "Jokos se Petri on ruvennu syömään oikeeta ruokaa"?

Sama mummo oli tokaissut kuulemma kirpputorilla myyjälle: "niin oot samalainen paksu putikka kun meidän Petrikin".

Samainen mummo muuten epäilee hiuksieni harventuneen "niistä pulvereista", eli proteiinijauheista joita se varmaankin luulee hormooneiksi.

Kaveri totesi salilla, että "***tu kun tosta ylätaljasta tulee vaan pohkeet kipeeks". No ei ihme, jätkä repi sitä hirveellä heijauksella 100 kilon painolla ja voimaa meni eniten itsensä paikalla pitämiseen. Oikeampi sarjapaino olis varmaan ollu about puolet tosta :D

Tuossa muutama, laitan lisää kunhan tulee mieleen.

Tämän voisi laittaa tuonne "Tänne kaikkia iloisia asioita" -threadiinkin, mutta raapaistaan nyt tänne. Tällä viikolla on jostain syystä yksi jos toinenkin kommentoinut jotain positiivista mun ulkonäöstä. Siis enemmän "kohteliaisuuksia" yhden viikon aikana kuin viiden viimeisen vuoden aikana!

Tänään salin respan nainen sanoi, että "sulle on toi lihas sitten tarttunut hyvin, kai oot johonkin kisoihin menossa?" Hmmm..., kaikki on suhteellista, tämä on 3,5 vuoden tulos, joten ei se lihas nyt ihan superhyvin ole tarttunut. Kisoista taas body fitnessiin olen liian iso ja kehonrakennukseen liian pieni... ;)

Myös yksi kurssikaveri ohimennen totesi (salilla käyvä hänkin), että ootpas sä kiree, kun hetken mielen häiriöstä menin luennolle t-paita päällä.
Sitten on tullut muutama kommentti, että "sä olet pienentynyt". En tiedä pitäskö niistä olla iloinen vai surullinen...? No, dieetti ainakin on purrut :)

Loistava threadi! :D Näitä on aina mukava lukea.

Pforce sanoi:
Mjoo, kaverit kai ei kestä ku "kehityn" ja kuittailevat kokoajan mun lisäproteiinista

Joopa joo. Tottunu tähän jo. Niitä vaan vituttaa kun eivät itse vaivaudu salille ja sitten huomaa kun toinen kehittyy. :david:

Hauskin tähän mennessä oli kyllä kun tapasin ala-asteella samalla luokalla olleen ensimmäistä kertaa noin kolmeen vuoteen baarissa, niin kaveri tokas että "jumalauta että susta on tullu levee!" heti ensinäkemältä. Lämmitti kyllä, epäilemättä.. Tosin pitkä matka vielä leveeseen. ;)

Toi on kyllä kumma juttu, kun ei välttämättä itsekään huomaa että on kasvanu, ei omasta mielestä ole niinkään tullut massaa lisää.

Back
Ylös Bottom