Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Oliks vauvan ääntely pelokasta vai ihailevaa? :D Oli joko: "Älä syö minua, rahkassa enemmän proteiinia!" tai "Minusta tulee kasvettuani yhtä iso"

Ja luultavasti typykkä nappas poikaystävänsä pois tieltä ettet vain testorageissas tee tulevast lapsest isätöntä pieksemällä kaikki ittees pienemmät kuoliaaks.

Se äännähti silleen: "Tuossa mennee miun iskä!"

No ei... Mie oon pohjimmiltani oikein kiva pikkuinen.

Naispuoleinen työkaveri: "Lupaatko, ettet suutu jos sanon yhen asian?"
Minä: "No lupaan."
NT: "Siis oikeesti, ethän suutu.. miten lupaat?"
M: "No en. Ihan miten tykkäät."

Lyödään kättä päälle.

NT:"Siun pitäs treenata jalkoja"

Tein eräs päivä tempausta työpaikan salilla, niin joku kaveri kysyi seuraavaa:

"Mitä lihasta sää tolla reenaat?"

what-muscle-barbell-snatch.jpg

Salilta olin lähdössä toissapäivänä täydessä pumpissa seuraavanlaisen keskustelun saattelemana:

Toveri: Onko sulla tuossa Q5:ssa oikea neliveto vai Haldex?
Minä: En ole ihan varma mutta eipä sillä ole juuri merkitystä, kun ajan 99%:sti öljysorapinnoitetuilla teillä.
Toveri: Jees, palaillaan
Minä: Moro

Joo, joskus vaan miettii, et oliks tää ketju "parhaat huomautukset" vai "kaikki huomautukset mitä ikinä on eteen tullu".
Kun niin harvoin saa on pakko kertoa joka kerta vaikka olis kuinka huono :)
Jonottelin kylpylän vesiliukumäkeen kun takana tullut, ehkä jonnekin kolmen ja viiden ikävuoden väliin osuva Jani-Petteri päätti kysyä: Ootko sää tarzani?
Tiedä sit mihin tolla viittas...

Tänää töissä kävi näin:

Oltiin lähdössä yhen kaverin kanssa viemään yhtä levyä mankeloitavaks ja matka oli vähän pidempi. No työnjohtaja tulee siihen ja sanoo: "Joo te voitte kyl syödä täs ennen, ku lähette, ettei jää ruokatauko väliin." No kaveri siihen vähä väliinpitämättömästi: "Joo". Työnjohtaja katsoo mua ja sanoo: "Tää on ainakin kova poika syömään". :D No tuli sitten vedettyä ultimate vauhtia kanaa ja riisiä nassuun, kun kaveri sanoi ottavansa vain kahvin matkan varrelta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yks tyttö sano juhannuksena, et oon kasvanu. Joskus viimeks kun oltiin nähty olin kuulemman vielä ihan hintelä ja se pitääkin paikkaansa. En mä kyllä vieläkään ole iso, vaikka kymmenen kiloa isompi oonki ku sillon ennen. Hän ihmetteli, että miten mä yhtäkkiä olen hurahtanut täysin näihin salihommiin.

Yks tyttö sano juhannuksena, et oon kasvanu. Joskus viimeks kun oltiin nähty olin kuulemman vielä ihan hintelä ja se pitääkin paikkaansa. En mä kyllä vieläkään ole iso, vaikka kymmenen kiloa isompi oonki ku sillon ennen. Hän ihmetteli, että miten mä yhtäkkiä olen hurahtanut täysin näihin salihommiin.

Hah, viime talvena yks kaveri sanoi kun näki mua ensimmäistä kertaa puoleentoista vuoteen "Vittu sää oot kasvanu!"

Eräs neitonen tuumas petijumpan jälkeen, että "kivat sämpylät sulla" samalla pakaroita puristellen. Liekkö tuo mitenkä pitäny sit ottaa.

Juhannuksena nousin paljusta ja kaveri totesi siihen "on sullakin ihan hyvän kokonen varustus mutta ei mitään jakoa sille tummalle kaverille minkä näin pariviikkoa sitten uimahallin saunassa".

Kummipoika 4-v tuli yksi aamu herättämään, koska kaipasi leikkiseuraa. Venyin sängyssäni ja toivoin, että napero innostuisi jostain muusta. Poika katseli hetken mietteliäänä, tökki sitten mun rintaa sormellaan ja kysyi: "Miksi sulla on tässä tämmöset muhkurat?"

Sano sille, että mies ilman mahaa on kuin pankki ilman rahaa.

Olihan tuossa vaimokkeen tokaisussa perääkin kun äitimuori kysyi ekojen t-paita kelien tultua että, "ootsä nielassu jalkapallon lounaaksi". Tuossa on kyllä ollu vihjauksia tarpeeksi, Syksyn diettiketjuun on ainakin yksi osallistuja.

Suositut

Back
Ylös Bottom