Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliks vauvan ääntely pelokasta vai ihailevaa? :D Oli joko: "Älä syö minua, rahkassa enemmän proteiinia!" tai "Minusta tulee kasvettuani yhtä iso"
Ja luultavasti typykkä nappas poikaystävänsä pois tieltä ettet vain testorageissas tee tulevast lapsest isätöntä pieksemällä kaikki ittees pienemmät kuoliaaks.
Tein eräs päivä tempausta työpaikan salilla, niin joku kaveri kysyi seuraavaa:
"Mitä lihasta sää tolla reenaat?"
Kun niin harvoin saa on pakko kertoa joka kerta vaikka olis kuinka huonoJoo, joskus vaan miettii, et oliks tää ketju "parhaat huomautukset" vai "kaikki huomautukset mitä ikinä on eteen tullu".
Yks tyttö sano juhannuksena, et oon kasvanu. Joskus viimeks kun oltiin nähty olin kuulemman vielä ihan hintelä ja se pitääkin paikkaansa. En mä kyllä vieläkään ole iso, vaikka kymmenen kiloa isompi oonki ku sillon ennen. Hän ihmetteli, että miten mä yhtäkkiä olen hurahtanut täysin näihin salihommiin.
Pullistelin hauista avovaimolle joka hetken esitystäni katseltuani tokaisi "ihan kiva, mut voisit myös tehä jotain tolle sun mahalles".
Sano sille, että mies ilman mahaa on kuin pankki ilman rahaa.
Heh. Tuttu tunne viime talvena.Muijan suusta: "Mulla on ikävä sun hauiksia", minä: "vitun armeija"