Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Oli immarreltu olo, kun 2-3 paria miehisiä kouria ilmestyy millon mistäkin suunnasta koskettamaan mun jumalaista olomuotoani. Päällä oli ihan huppari ja normaalit farkut, että ei ollut kyse mistään pullistelukuteista. Mutta tuli huomattua että kyllä ne kyykyt on hyvä tehdä baaria silmälläpitäen vaikka kaikki sanoo ettei ne jalat sieltä baaritiskin alta näy. Ainakin miehinen huomio on taattu.

Mutta toi oli ehkäpä enemmän semmosta sarkastista päänaukomista, sillä minähän olen vaan rehdisti lihakseton läski.
Piti käydä tsekkaa kuvatopicci... Ja onhan noi sun reidet aikamoiset tukit!

Emäntä sano eilen illalla: "Etsä vois hommata muutamaa kiloa lisää painoa kun näytät nyt vähän tollaiselta ruipelolta" Dietti toiminu vissiin vaikka itestä ei siltä tunnukkaan. :hyvä:

Kaveri oli ulkomailla 10kk eikä nähty ollenkaan. Nyt sitten tavattiin ja puhuttiin salista ja keskustelu meni näin

Hän: Oot mua noi pal isompi ja silti nostan sua 10kg enemmän penkissä
Minä: No mennäänkö kokeilemaan kyykkyä tai mavea?
Hän: Mitä ne on?

"Iso isi" .. ei tullu lasten suusta..

Pitkästä aikaa joku näkee kropassani jotakin. (Lue: oma ukko ja tutut jo sokaistuneet)

"Mistä sä oot hankkinu noin jäätävät reidet?"
Ja ei, hän ei ihmetellyt isoja läskejä naisen reisiä vaan siroja, mutta lihaksikkaita, muodokkaita reisiä. Se kehon osa josta oon valehtelematta ylypijjä.

Eilen baarissa...

"Et taida olla täältäpäin? täällä harvoin näkee noin isoja miehiä"

"En oo, enkä mä nyt kovin iso ole."

"No olethan sä nyt perkeleen lihava."

"....:jahas: "

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"Noi lihakset sopii sulle." No kiva, jos joku huomaa, että oon joskus käyny puntilla. :lol2:

Katoin siskonpojan kanssa supermass the returnia ja poika osas kertoa: "Sä oot kyllä tota vahvempi" - "olisimpa, olisimpa.." Samanmoisia letkautuksia kuulee kyllä paljon samalta kaverilta. :) Tekee hyvää itsetunnolle. :D

Joskus aikoja sitten kun olin salilla, niin joku vähän vanhempi mies kysäisi että "Oletkos sinä joku urheilija kun tuo sun tekemises on niin määrätietoisen näköistä" tietysti ihmettelin kysymystä. Nyt ihmettelen sitä vielä enemmän koska olin silloin enemmän (jos mahdollista) kukkakeppi kuin nyt.

Äiti on paras. Nähtiin lauantaina ja mulla oli koira mukana.

Ä: "Onko tuo koira laihtunu?"
M: "On siltä kilo lähteny pois."
Ä: "Ootteko te lenkillä ruvennu käymään?"
M: "No vähän enemmän."
Ä: "Hyvä. Hyvvää se on teheny sulleki, on naama vähän pienentyny, mietin jo tuossa aijemmin että pittääkö sulle sannoo että alakaa näyttää vähä liian pullialta."

Tulee toi reality check suoritettua aina kun äitiä näkee.

Työkaverin suusta: "sun kanssa on hyvä tehdä yövuoroja, koska oot noin riski ja voimakas, niin sun kanssa asukkaiden kääntely sujuu" (Olen siis töissä vanhainkodissa)

... ttu mä mikään voimas oo... :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom