Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
"Ihanat kädet" .. just !

Joku vanha patu tuli tässä taannoin selittämään, että "se on kyllä hyvä kun otat tosissaan ton homman!" Aamuviideltä olin jauhamassa venakkopenkkiä.. :D

Tossa yks päivä tää kaveri, kuka on vasta alkanut treenaamaan mun kanssa, oli mulle sillein, "mä haluan olla vielä jonain päivänä yhtä iso, kun sä". Omasta mielestäni oon aika tavis kynis. Tai no ehkä oon vähän liian vaatimaton, kun katson näitä tyyppejä ketkä on kampuksella ilman paitaa, niin väittäisin, että olen enemmistöä paremmassa kunnossa, mutta en näe syytä sen enempää esitellä itseäni.

Työpaikan ruokalan rouvat: "Mitä lihas? Me kutsutaan sua nykyään sillä" .. HÄH :wtf:

Työpaikan ruokalan rouvat: "Mitä lihas? Me kutsutaan sua nykyään sillä" .. HÄH :wtf:
Meidän salin sekopää huutaa aina "LIHAAAAAS" kun saavun salille ja se sattuu olemaan siellä. :face:

Tänään se kyseli että meenkös ens syksynä voimamieskisoihin, kun tein treenin lopuks farmarikävelyä. Toinen vanhempi patu totes mulle kävelyjen välillä: "Saatanan hullua touhua, toihan on vähän niinkun hölmöläisten hommia.."

Työkaveri kysy mukaan sulkavansoutuihin. Vastasin ettei oo okein mun laji tuo soutaminen, niin sano vaan "kyllä noilla hauiksilla luulis veneen liikkuvan" On vissiin jotain kehitystä noihin käsiin tullu, vaikka aika ohuethan ne vielä on. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olin töissä marketissa ja noin 70 -vuotias mummeli käveli luokseni ja pullisti omia haukkareitaan ja kysyi minulta samalla: "Bodaaksä?" :D Kyllä siinä sai pidätellä naurua!

"Jäätävä kunto. En ole nähnyt noin isoa jätkää pitkään aikaan."

Kävin kaupassa hienoisessa renttubodarilookissa, ja huomasin sitten pienen vauvan osoittavan minua sormella. Sit se raportoi vanhemmilleen pitkällä vauvakielivokaalilla. En tiedä vittuiliko, mutta pyrin nykyisin tulkitsemaan asiat itseni kannalta myönteisesti, joten eiköhän se ollut kannustusta.

Sitten kuljin ostoskärryineni rauhallista vauhtia käytävällä, kun raskaana oleva söpö nuori nainen vetäisi poikaystävänsä pois tieltäni, vaikka en missään vaiheessa ollut törmäyslinjalla. Ei minua sen poikaystävä kiinnosta... öhöhö... Mut melekoosen näpsäkkä neitoonen, jos ilmeistä turnoff-tekijää ei ota huomioon.

Joo, joskus vaan miettii, et oliks tää ketju "parhaat huomautukset" vai "kaikki huomautukset mitä ikinä on eteen tullu".

Suora ylistys täytyy jakaa toisten kanssa, vaikka sitä ei itse ottaisi vakavasti. Puuroa kaikille.

Kävin kaupassa hienoisessa renttubodarilookissa, ja huomasin sitten pienen vauvan osoittavan minua sormella. Sit se raportoi vanhemmilleen pitkällä vauvakielivokaalilla. En tiedä vittuiliko, mutta pyrin nykyisin tulkitsemaan asiat itseni kannalta myönteisesti, joten eiköhän se ollut kannustusta.

Sitten kuljin ostoskärryineni rauhallista vauhtia käytävällä, kun raskaana oleva söpö nuori nainen vetäisi poikaystävänsä pois tieltäni, vaikka en missään vaiheessa ollut törmäyslinjalla. Ei minua sen poikaystävä kiinnosta... öhöhö... Mut melekoosen näpsäkkä neitoonen, jos ilmeistä turnoff-tekijää ei ota huomioon.

Oliks vauvan ääntely pelokasta vai ihailevaa? :D Oli joko: "Älä syö minua, rahkassa enemmän proteiinia!" tai "Minusta tulee kasvettuani yhtä iso"

Ja luultavasti typykkä nappas poikaystävänsä pois tieltä ettet vain testorageissas tee tulevast lapsest isätöntä pieksemällä kaikki ittees pienemmät kuoliaaks.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom