Parhaat huomautukset

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Ei kyllä käynyt mielessäkään käsittää tuota positiivisena kommenttina, sillä uskon, että kaveri viittasi lähinnä käsistä lähteneeseen rasvaprosenttiini.

Ei sinänsä huomautus, eikä niin paraskaan. Käytiin kuitenki duunikaverin kans hauska keskustelu tänä aamuna :D

Työkaveri: "Jätkähän on heti aamusta ku Naantalin aurinko. Saitko viikonloppuna pillua vai teitkö uuden penkkienkan?" Meen yleensä puoli unessa töihin.
Minä: "Molemmat."
"Jaa, Paljon nousi?"
"Enemmän ku sulla." Käy siis itekki salilla.

Pudottiin molemmat ihan totaalisesti :lol2:

Yhden kehun oon saanut, otin naikkosen syliin ja kannoin sen makkarii .
Neito: sä oot tosi vahva
Mie: ööö... En oo kyllä vahva :o
Neito: no ootpas sillee aika riski
Mie: no en ole, ethän sie paina paljoakaan
Neito: painan mä vähä yli 50kg, ei kukaan ennen oo mua jaksanu kantaa mihkään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Yhden kehun oon saanut, otin naikkosen syliin ja kannoin sen makkarii .
Neito: sä oot tosi vahva
Mie: ööö... En oo kyllä vahva :o
Neito: no ootpas sillee aika riski
Mie: no en ole, ethän sie paina paljoakaan
Neito: painan mä vähä yli 50kg, ei kukaan ennen oo mua jaksanu kantaa mihkään.

Seuraavaks onki vuorossa kauppakassit. :)

ex-muijja oli yökyläs pitkästä aikaa ja totes reisiä katelles et "aikamoiset kinkut" tiedä sit meinasko hyväl.

Joo, näistä ei oikein ota selvää. Jotenkin tälleen pitkässä parisuhteessa elävälle tuntuu että enempi se on piilovittuilua kun mitää kehumista. Ja sitten ei taaskaan ole hyvä kun vetää dieetit läpi ja alkaa sikspäkki hahmottumaan. Perse kutistuu liikaa ja sitärataa. Mikään ei ole hyvin...ikinä. :D

Vanhempi rouvashenkilö: "Mikä toi on??" ja osoittaa melko isoa verisuonta mun kädessä.
Minä: "Verisuoni"
Vanhempi rouvashenkilö: "Treenaat liikaa...."
Minä: "O__o"
Vanhempi rouvashenkilö: "Mullakin on tullut suonikohjuja jalkoihin."

Sängyl maattii nii tyärr tokas: " Oih ku toi sun käsi on iso ja painava, ihanan turvallinen olo hihi " voi lollotin aika monesti sanovat jotai ton tyylistä. Näin serkkupoikaa monee vuotee baaris nii sano et on mahtava ku on turvallinen olo baarisa ison äijjän seurassa. 8D

Hah, pääsimpä ihteki kirjottaan tänne. Olen vuoden alussa vaihtanu työpaikan Ouluun ja kävin äsken firman jääkaapista hakemassa rahkan ja piltin aamupalaksi, takasi työpisteelle kävellessä asentajat rupes kyseleen, että "mikä sun nimi on? Me ollaan tuossa poikien kans arvuuteltu, että mitä sulla nousee penkistä" :D

Tänää sain kuulla isukin suusta aika hyvän kommentin, en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa :

"säki saatana vaa syöt ja juot meidät vararikkoo ja kolistelet puntteja minkä kerkiät, etkä ees saatana kasva! Tuu töihi nii joha oot erinäköine kesällä!"

Hohoh, varmasti, 20 kiloa laihempana...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom