Parhaat huomautukset

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Eilen käväsin fysioterapiassa niin siellä oli joku keskari äijä selittääs "nyt mä ymmärrän miks salilla on peilejä, oon luullu et ne on vaan narsistien pullistelua varten".. tää vielä kysyi multa et onko sullakin niska kipee..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
No ny on persettä :D

Ja hyvä onkin :)

Ja ettei mene iha ohi aiheen:

Töissä tänään naapurilabrasta tuli pari tyttöä: "Huttu hei, ku sä käyt salilla ja oot nykyään niin hirveen vahva, ni ni voisiks tulla nostaa meille yhden painavan laitteen kärryyn?"

Pitihän nyt daameja hädässä auttaa :)

tää threadi on karannu käsistä.tosin oikeaan suuntaan.pylly <3

Tänään kun kävin sovittamassa frakkia pukuvuokraamossa nii kaveri sai siinä sitten kaikki koitettua ja tehtyä vuokraussopimuksen kun meikäläiselle etittiin kunnollista päällystakkia vasta. "Ei näitä normaalivyötäröisiä leveähartia- ja pitkähihamalleja oikeen löydy kunnolla" :D Housuihinkin piti sopia lyhennyshomma erikseen kun puristi reisistä...

Joku oli pistänyt niin kauniin ja runollisen vittuiluviestin mun Youtube-videoon että sopii jo tähän ketjuun:

Missä poikain voimat? Siellä missä lihatkin, ulottumattomissasi.
LIIKAALIHASTA 17 tuntia sitten

Ainiin ja sain viikko sitten posiitivisenkin kehun ku mua sanottiin maailman vahvimmaksi nalleksi. :):puntti:

Hopi hopi

.. Stringit jalassa sit.. Ole sinä edes rohkea, ku nää muut on ihan nössöjä ;)

d9b02d70-e02e-4b55-a47e-9cab38dc1d3d.jpg

Tänään kaupungin uimahallin suihkutiloissa törmäsin vanhaan tuttuun, joka sitten kyseli vähän että mites treenit on menny ym. Siinä keskustelun lomassa hänen katseensa kiinnittyi hiljalleen gluteus maximuksen ja adductor magnukseni välimaastoon. Hetken päästä hän päästi huuliltaan nuo hunajaiset sanat: "Kyllä sulla on noi jalat aika hurjassa kunnossa, kyykky vissiin kulkee suht hyvin?"

Kiihotuin.

Tänään näin mummoa pitkästä aikaa ja katsoi sitten että mulla on huoneessa käsipainot ja kysyi "Jaa, aijotkos sää kasvattaa noilla lihakset?" Meni tosiaan vähän aikaa suu auki ollessa hölmön näköisenä enne kuin sain sanottua "Joo". Tosiaan pari vuotta reeniä takana :hyper: Joko mummolla on tosi huono näkö tai sit mää kuvittelen et ois tullu lihasta kun katton itteeni peilistä :wtf: Ja siis vielä ettei kenellekkään jää epäselväksi niin käyn ihan kunnon salilla että noi käsipainot on vaan huoneessa pahan päivän varalta :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom