Parhaat huomautukset

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Työkaveri 1.: " Ero on näköjään tehnyt hyvää csk:lle. Toiset rupee dokailee, mut se vaan rupes bodaa lisää..
Työkaveri 2.: " Joo. Seuraavassa suhteessa se haluu olla se joka lyö.. :D"

Äitimuori: Millä salilla käyt?
Zendel: Jäähallilla, kui?
Äitimuori: Eiku mun pitäis alkaa käymään salilla, ja sie näytät käyväs siel aika ahkeraan et mun pitäis lähtee sun mukaa käymää siel nii pääsisit opettamaan minua käyttämään niitä hiluvitkuttimia.
Zendel: REPES!!

Jälkikäteen ku miettii nii lämmittää mieltä, mut tosissaa eka reaktio ton syyn takia oli et mitähän kettua, huomaako sen muka oikeesti että käyn salilla ku ite miettiny jo lopettamisen ku ei näy kehitystä, sain ainaskii uutta virtaa salille menemiseen.

Olin tänään mökillä vanhempien kanssa. Uimaan mennessäni (joo, oli lämmintä) äiti totesi isälle jotain tyyliin, että "Kato kun JEKJEK:lle on tullut tommoset... tommoset... lihakset". :D

Kummipoika, 4-vuotias, kysyi tuossa jonkin aikaa sitten; "täti, miksi sinä käyt siellä kuntosalilla, kun eihän sinulla ole niitä lihaksiakaan?" Tämän kruunasi siskoni hillitön repeäminen. Repesi kyllä muuten allekirjoittanutkin, tuli se kysymys vielä niin mietiskelevään äänensävyyn. :D

''Oot kyl kasvanu mut näköjään läskikski tulee ko työntää sitä piikkiä perseeseen'' :wtf:

Tähän vastasin luufemmal naamaan ja sanoin et piikki tekee agressiiviseks kans (Näin kerron itselleni, oikeesti oli itkussa pidättelemistä)

nooh sillon oli kyl painooki 15kg enemmä et kai ton ymmärtää ja ainaki oli kasvanu sit kai ku dropittelijaksi luultii.

Kummipoika, 4-vuotias, kysyi tuossa jonkin aikaa sitten; "täti, miksi sinä käyt siellä kuntosalilla, kun eihän sinulla ole niitä lihaksiakaan?" Tämän kruunasi siskoni hillitön repeäminen. Repesi kyllä muuten allekirjoittanutkin, tuli se kysymys vielä niin mietiskelevään äänensävyyn. :D
Awww :haart:

Istuin baarijakkaralla kun joku vanhempi nainen tuli eteen seisomaan ihan iholle. Juteltiin siinä jonkin aikaa kunnes sanoi " Sulla on kyllä ihana kroppa, pidetäänkö hauskaa tänään?"

Pitää yhtyä tuohon rasvat nolla= kovassa kunnossa.

pari päivää sitten emännän kaverit kysyi " Et kai sä vaan oo lihonnut" ja tuli justiin sellasella moittivalla sävyllä.

Naurahdin sopivan ivallisesti ja sanoin että kyllä kuule oon, pitää hankkia lihasta. Tämä meni luultavasti heiltä yli hilseen ilmeestä päätellen

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
"Kyllä mä tiiän miten tommoset lihakset saa, piikkiä perseeseen"

Eli ei tiedä hevon paskaa.

Istuin baarijakkaralla kun joku vanhempi nainen tuli eteen seisomaan ihan iholle. Juteltiin siinä jonkin aikaa kunnes sanoi " Sulla on kyllä ihana kroppa, pidetäänkö hauskaa tänään?"

Pidittekö ?

"Tykkään sun kropasta" -Mun ihana 17-vuotias kilpatanssija-tyttöystävä viime yönä. :haart:

Sinällään mitenkään erikoinen lohkaisu mut tulin vaan brassailemaan. :) Tekee höpöä mies.

Jaa, no meilläpäin sanoo muija että näytän ihan alusvaatemallille/kreikkalaiselle patsaalle.

Joo sama homma meillä
450px-Aranjuez_JardinIsla_FuenteBaco_Detalle.jpg

Kuvaaja eilen:

"Elokuusta ei oo iha hirveesti aikaa, mut hitto sä oot kiristyny. Sun pohkeet pulpahtaa kohta ulos noista saappaista ja lihaksetki erottuu reisistä."

ja

"Mä tykkään tosta sun selkätatuoinnista ihan hirveesti. Nyt ku sulla alkaa vielä noi yläselän lihaksetki näkymää ni näyttää vielä paremmalta toi koko yläkropan linja"

Ei pahat kommentit reilun parin kuukauden salireenin jälkeen, voi alottelijana olla suht tyytyväine :)

Kuvaaja eilen:

"Elokuusta ei oo iha hirveesti aikaa, mut hitto sä oot kiristyny. Sun pohkeet pulpahtaa kohta ulos noista saappaista ja lihaksetki erottuu reisistä."

ja

"Mä tykkään tosta sun selkätatuoinnista ihan hirveesti. Nyt ku sulla alkaa vielä noi yläselän lihaksetki näkymää ni näyttää vielä paremmalta toi koko yläkropan linja"

Ei pahat kommentit reilun parin kuukauden salireenin jälkeen, voi alottelijana olla suht tyytyväine :)

Missä kuvat ?

Suositut

Back
Ylös Bottom