Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Awww :haart:Kummipoika, 4-vuotias, kysyi tuossa jonkin aikaa sitten; "täti, miksi sinä käyt siellä kuntosalilla, kun eihän sinulla ole niitä lihaksiakaan?" Tämän kruunasi siskoni hillitön repeäminen. Repesi kyllä muuten allekirjoittanutkin, tuli se kysymys vielä niin mietiskelevään äänensävyyn. :D
Istuin baarijakkaralla kun joku vanhempi nainen tuli eteen seisomaan ihan iholle. Juteltiin siinä jonkin aikaa kunnes sanoi " Sulla on kyllä ihana kroppa, pidetäänkö hauskaa tänään?"
"Kyllä mä tiiän miten tommoset lihakset saa, piikkiä perseeseen"
Istuin baarijakkaralla kun joku vanhempi nainen tuli eteen seisomaan ihan iholle. Juteltiin siinä jonkin aikaa kunnes sanoi " Sulla on kyllä ihana kroppa, pidetäänkö hauskaa tänään?"
"Tykkään sun kropasta" -Mun ihana 17-vuotias kilpatanssija-tyttöystävä viime yönä. :haart:
Sinällään mitenkään erikoinen lohkaisu mut tulin vaan brassailemaan. Tekee höpöä mies.
Piditkö??
Jaa, no meilläpäin sanoo muija että näytän ihan alusvaatemallille/kreikkalaiselle patsaalle.
Kuvaaja eilen:
"Elokuusta ei oo iha hirveesti aikaa, mut hitto sä oot kiristyny. Sun pohkeet pulpahtaa kohta ulos noista saappaista ja lihaksetki erottuu reisistä."
ja
"Mä tykkään tosta sun selkätatuoinnista ihan hirveesti. Nyt ku sulla alkaa vielä noi yläselän lihaksetki näkymää ni näyttää vielä paremmalta toi koko yläkropan linja"
Ei pahat kommentit reilun parin kuukauden salireenin jälkeen, voi alottelijana olla suht tyytyväine
Missä kuvat ?